kauppojen vartijat

Anonyymi

Laitetaanko Ylivieskan kaupoissa vartijat perään poliittisin perustein? Ei kai, onko muut kuulleet? Kun on väärää laitaa, niin kuulutus tulee kaiuttimista vain asiakkaan kohdalla ja alkaa perässä kävely.

15

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin sen täytyy olla, ja jos olet äärilaidasta niin vartia hyppää reppuselkään.

• Anonyymi

Olin ostamassa sukkia ,niin mua seuras kerran kolme siis aattele kolme vartijaa.
      Kyllä jännitti että löytyykö sopivia.

• Anonyymi

ihanko kolme kolmesta ja näin Korona aikaan. Voihan saturnuksen kuutio sentään. Pitää laittaa CCRn 5:s levy d puoli 32 minuutin kohdaltasoimaan, että selviää tästä sokista.

• Kyllä. Jos et ole äänestänyt keskustalaisia maataloustukijussi pummeja niin vartijat ovat perässäsi joka kaupassa.

• Anonyymi

No nythän se selvis miksi ne mua seuras, äänestin persuja.

• Anonyymi

Höpö höpö Persujen kauppahan tuo Kärkkäinen on saavat hyväveli alennustakin Juhalta kun puolustavat sen toilailuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö Persujen kauppahan tuo Kärkkäinen on saavat hyväveli alennustakin Juhalta kun puolustavat sen toilailuja.

"Toilailuja" jaa sitä kun hän on isänmaallinen ihminen, eikä tykkää homohypetyksestä ? Eikä innostu vihervouhotuksesta, sateenkaarituputtamisesta.. Sekö on "Toilailuja" ?

• Anonyymi

Eivät ole koskaan kytänneet missään liikkeessä.

• Anonyymi

Seuraavat Ainostaan paikallista Peppi Pitkätossu sukua.

• Anonyymi

Varkaat valittavat kun vartija seuraa. Onkohan näitä "Isohameisia". ?

• Anonyymi

Eikö sillä kutrihelenalla oo semmonen laulukin, kun rahtihame heilahtaa.

• Anonyymi

Iso musta hame jonka alla on sellainen suuri verkkopussi lanteilla hihnalla kiinni. Sinne on kiva sujauttaa tavaroita..

• Anonyymi

Vieläkö on niitä eläkeläisiä marketissa etsivinä, niitähän haettiin työpaikkailmoituksella pari vuotta sitten lehdessä.

• Anonyymi

Onhan sielä kaiken näköisiä kyttääjiä, osa aivan pelle porukkaa.
      Näkee jo kymmenen metrin päästä, ettei oo maksava asiakas.

• Anonyymi

Mistä sinä tiedät kenenkin tavat vai ootko jou salapoliisi joka ei tee muuta kuin kyttää toisia asiakkaita.?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4888
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3329
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      17
      2558
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1643
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1326
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1259
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      1017
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      952
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe