Pentagonin uforaportti:Lisäraportti ja salainen raportti

Pentagonin uforaportti:Lisäraportti ja salainen raportti.
Lisäraportti:
Nyt julkaistu Pentagonin uforaporttihan on ” alustava” ( ” Preliminary”),Saadun tiedon mukaan Pentagon tulee julkaisemaan lisäraportin 90 päivän sisällä.
Julkaistun raportin salainen osa:
Saadun tiedon mukaan nyt julkaistun Pentagonin salaisessa osassa on 270 sivua eli 70 sivua ynnä 200 liitesivua. Siinä on myös 14 videota joiden pituus on yhteensä n.40 minuuttia.

6

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      niinpä niin, täysi tietohan ei kuulu kansalaisille ...

      • Anonyymi

        Jos tiedon arvioidaan vaikuttavan kansalliseen turvallisuuteen merkittävällä tavalla, niin kaikki tieto ei kuulu jokaiselle, sillä oletuksena on se, että myös mahdolliset viholliset saisivat tuon tiedon, mikäli se olisi täysin julkista.
        Venäjä ja Kiina ovat tuon suhteen vielä paljon sulkeutuneempia maita, mutta se ei näytä olevan niiden fanittajille lainkaan ongelma, kun se sijaan näiden mielestä Suurelta Saatanalta, Yhdysvalloilta, vaaditaan täyttä avoimuutta, millä pelataan tietysti vain Moskovan ja Pekingin pussiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tiedon arvioidaan vaikuttavan kansalliseen turvallisuuteen merkittävällä tavalla, niin kaikki tieto ei kuulu jokaiselle, sillä oletuksena on se, että myös mahdolliset viholliset saisivat tuon tiedon, mikäli se olisi täysin julkista.
        Venäjä ja Kiina ovat tuon suhteen vielä paljon sulkeutuneempia maita, mutta se ei näytä olevan niiden fanittajille lainkaan ongelma, kun se sijaan näiden mielestä Suurelta Saatanalta, Yhdysvalloilta, vaaditaan täyttä avoimuutta, millä pelataan tietysti vain Moskovan ja Pekingin pussiin.

        Objektiivinen, matemaattinen, historiallinen ja tilastollinen suhtautuminen asioihin on se ainoa puolueeton tapa lähestyä asioita.

        Ilman historian tuntemusta ei voi sanoa kuka laittoi kaiken alulle ja miksi. Johtajat vaihtuu ja kaikki muuttuu. Heikommat ja elinkelvottomat kulttuurit katoaa vahvempien ja röyhkeämpien tieltä.

        Kiltit jää jalkoihin ja lampaat kääntää toisen posken. Demokratia ei toteudu kuin hyvin pienissä yhteisöissä. Joku Islanti lienee valtioista niitä ainoita harvoja, joissa demokratia toteutuu.

        Huikentelevainen asenteesi, stereotypioiden viljeljy, mustavalkoinen vastakkainasettelu ja se että sinä vihaat jotakin Venäjää ja Kiinaa (etkä oikein tiedä edes miksi) sydämesi pohjasta kertoo siitä että et ole koskaan kysynyt kysymystä että verrattuna mihin.

        Historian, matematiikan ja tilastojen tuntemus ei tarkoita minkään maan fanittamista. Olet niitä sotahulluja aivottomia kakaroita, jotka kuvittelee että ostamalla jenkkihävittäjiä ja liittymällä NATOon Suomi on turvassa ja matkalla onnelaan.

        Suomi on ilman liukuvoiteita perseraiskattu EU:n ja USA:n toimesta ja se on karu fakta. Venäjällä ja Kiinalla ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa.

        USA tuli itse "ufokaapista" ulos ääriuskovaisten ja muiden sekopäisten skeptikkojen suureksi suruksi ja kauhuksi.

        Enpä ole lukenut että joku vaatisi täyttä avoimuutta keltään. Politiikkaa ja yhteiskuntaoppia tuntevat ymmärtävät ettei täysi avoimuus toteudu koskaan, eikä siihen ole tarvettakaan. Antaa valittujen viisaiden päättää mitä rahvaan on hyvä tietää ja mitä ei. Näin se on aina ollut.

        Olikohan se Elon Musk joka sanoi että jos esimerkiksi Roswellin tapaus aiotaan paljastaa kansalle, niin he eivät kerro siitä koko totuutta, vaan lavastavat uuden onnettomuuden jonne osat rahdataan ja julkistetaan uutena tapahtumana.

        Salailun hallitsee Suomi ja Ruotsikin, maailman onnellisimmat ja vähiten korruptoituneimmat (inmyass) maat. Meillehän valehdellaan vähintään viikottain päin naamaa hallituksemmekin taholta.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Objektiivinen, matemaattinen, historiallinen ja tilastollinen suhtautuminen asioihin on se ainoa puolueeton tapa lähestyä asioita.

        Ilman historian tuntemusta ei voi sanoa kuka laittoi kaiken alulle ja miksi. Johtajat vaihtuu ja kaikki muuttuu. Heikommat ja elinkelvottomat kulttuurit katoaa vahvempien ja röyhkeämpien tieltä.

        Kiltit jää jalkoihin ja lampaat kääntää toisen posken. Demokratia ei toteudu kuin hyvin pienissä yhteisöissä. Joku Islanti lienee valtioista niitä ainoita harvoja, joissa demokratia toteutuu.

        Huikentelevainen asenteesi, stereotypioiden viljeljy, mustavalkoinen vastakkainasettelu ja se että sinä vihaat jotakin Venäjää ja Kiinaa (etkä oikein tiedä edes miksi) sydämesi pohjasta kertoo siitä että et ole koskaan kysynyt kysymystä että verrattuna mihin.

        Historian, matematiikan ja tilastojen tuntemus ei tarkoita minkään maan fanittamista. Olet niitä sotahulluja aivottomia kakaroita, jotka kuvittelee että ostamalla jenkkihävittäjiä ja liittymällä NATOon Suomi on turvassa ja matkalla onnelaan.

        Suomi on ilman liukuvoiteita perseraiskattu EU:n ja USA:n toimesta ja se on karu fakta. Venäjällä ja Kiinalla ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa.

        USA tuli itse "ufokaapista" ulos ääriuskovaisten ja muiden sekopäisten skeptikkojen suureksi suruksi ja kauhuksi.

        Enpä ole lukenut että joku vaatisi täyttä avoimuutta keltään. Politiikkaa ja yhteiskuntaoppia tuntevat ymmärtävät ettei täysi avoimuus toteudu koskaan, eikä siihen ole tarvettakaan. Antaa valittujen viisaiden päättää mitä rahvaan on hyvä tietää ja mitä ei. Näin se on aina ollut.

        Olikohan se Elon Musk joka sanoi että jos esimerkiksi Roswellin tapaus aiotaan paljastaa kansalle, niin he eivät kerro siitä koko totuutta, vaan lavastavat uuden onnettomuuden jonne osat rahdataan ja julkistetaan uutena tapahtumana.

        Salailun hallitsee Suomi ja Ruotsikin, maailman onnellisimmat ja vähiten korruptoituneimmat (inmyass) maat. Meillehän valehdellaan vähintään viikottain päin naamaa hallituksemmekin taholta.

        "Huikentelevainen asenteesi, stereotypioiden viljeljy, mustavalkoinen vastakkainasettelu ja se että sinä vihaat jotakin Venäjää ja Kiinaa (etkä oikein tiedä edes miksi) sydämesi pohjasta kertoo siitä että et ole koskaan kysynyt kysymystä että verrattuna mihin."

        Ensimmäinen Venäjä/Kiina-chiirliideri ilmoittautuikin jo, eikä ollut minulle mikään yllätys kuka palstan kommentaattoreista se oli.

        Että oikein "huikentelevainen asenteesi" ja "sterotypioiden viljely".
        Ymmärrätköhän sinä itsekään kuinka humoristisilta nuo termisi näyttävät, yrittäessäsi kuvailla minun persoonaani sen muutaman rivin perusteella, jonka kommenttini sisälsi?
        Eivätkö Venäjä ja Kiina ole sinun mielestästi diktatorisesti johdettuja valtioita, vaikka niissä molemmissä yksi ainoa ihminen käytännössä päättää mitä tehdään, Kiinassa sen ollessa vielä sementoituna maan lainsäädäntöön?
        Saattaa tietysti olla niinkin että persumaailmankatsomuksen näkökulmasta ne ovat aivan varteenotettavia valtiomuodoltaan, mikä kertoo kyllä paljon enemmän itsestään persuista kuin konsaan Kiinasta tai Venäjästä.

        "Olet niitä sotahulluja aivottomia kakaroita"

        Haista sinä nulikka lehmän perse.
        Minun isäni ja kaksi setääni olivat talvisodassa pitämässä Suomea itsenäisenä ja joka kerta kun minä luen hänen kantakorttiaan, katselen vanhoja valokuvia ja luen isän ja äidin kirjeenvaihtoa, niin ajattelen sitä, miten hän ja sadattuhannet muut miehet pitivät Neuvostoliiton kommunismidiktatuurin poissa suurimmasta osasta Suomea, ja jos he eivät olisi sitä tehneet, niin Suomea ei nyt olisi, vaan olisimme tänä päivän osa Putinin persereikä-Venäjää.


        Usko tai älä, mutta minä ole tarkkailut tätä maailmaa sen verran monipuolisesti ja monesta maanosasta käsin, että osaan tehdä arvioni aivan perustellun tiedon pohjalta, eikä Venäjä/Kiina-fanien sanomisilla ole sen suhteen mitään vaikutusta, ei sinunkaan, ei vaikka hyppisit tasajalkaa.
        Venäjä on roistovaltio, joka Neuvostoliittona vielä ollessaan yritti sekä asevoimin että sen jälkeen muilla tavoin alistaa Suomen omaksi vasallikseen, ja siinä se onnistui toisen maailmansodan jälkeen niin hyvin, että se näkyy muun muassa sinun kaltaisissasi, joille Kremlin edessä konttaaminen on imetty jo äidin rinnasta.
        Kontatkaa kaikin mokomin jatkossakin, jos se on teille elämän tehtävä, mutta minua ei siihen joukkoon tulla lukemaan.

        "Enpä ole lukenut että joku vaatisi täyttä avoimuutta keltään."

        Luitko sinä lainkaan kommentin, johon vastasin?

        > "niinpä niin, täysi tietohan ei kuulu kansalaisille ..."

        Et tieteenkään lukenut, ja se näkyy taas sinun narsistisessa rähjäämisessäsi.
        Suomi on niin hieno maa, että tätä kannattaa puolustaa, ja tehdä työtä maamme kehittämiseksi edelleen.
        Juho Kusti Paasikiveltä on siteerattu monta lausumaa, mutta yhden vaikuttavimmista hän sanoi siinä vaiheessa kun toinen maailmansota oli päättynyt jo Suomen osalta, ja näytti siltä, että Neuvostoliitto nielaisee Suomen, mikä olisi ollut toteutuessaan tiennyt maamme ja kansamme loppu.
        Paasikivi sanoi silloin "Jos ne aikovat tehdä sen, niin ne joutuvat ampumaan minut ensin".
        Valtiojohtajat joutuvat tekemään aina kompromisseja, ja pienten valtioiden johtajille se on jokapäiväista, varsinkin silloin kun naapurina on sen sortin öykkärimäinen kusipäädiktatuuri, kuten Neuvostoliitto oli, ja kuten Putinin Venäjä on.
        Kremlin edessä konttaajat saavat pahoittaa mielensä sanomisistani aivan niin verisesti kuin kukin heistä tykkää, mutta minä en heidän emootioidensa takia aio sensuroida sanomisiani.

        "USA tuli itse "ufokaapista" ulos ääriuskovaisten ja muiden sekopäisten skeptikkojen suureksi suruksi ja kauhuksi."

        Yhdysvallat ei ole tosiasiassa tullut vielä ulos mistään kaapista, joissa ufoja piilotellaan, mutta saa nähdä tuleeko se jossain vaiheessa.
        Minulle se sopii, jos lisätietoakin tulee, sillä olen koko ikäni ollut kiinnostunut aiheesta, mutta ei se ole maailman tärkein asia tässä lyhyessä ihmiselämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Huikentelevainen asenteesi, stereotypioiden viljeljy, mustavalkoinen vastakkainasettelu ja se että sinä vihaat jotakin Venäjää ja Kiinaa (etkä oikein tiedä edes miksi) sydämesi pohjasta kertoo siitä että et ole koskaan kysynyt kysymystä että verrattuna mihin."

        Ensimmäinen Venäjä/Kiina-chiirliideri ilmoittautuikin jo, eikä ollut minulle mikään yllätys kuka palstan kommentaattoreista se oli.

        Että oikein "huikentelevainen asenteesi" ja "sterotypioiden viljely".
        Ymmärrätköhän sinä itsekään kuinka humoristisilta nuo termisi näyttävät, yrittäessäsi kuvailla minun persoonaani sen muutaman rivin perusteella, jonka kommenttini sisälsi?
        Eivätkö Venäjä ja Kiina ole sinun mielestästi diktatorisesti johdettuja valtioita, vaikka niissä molemmissä yksi ainoa ihminen käytännössä päättää mitä tehdään, Kiinassa sen ollessa vielä sementoituna maan lainsäädäntöön?
        Saattaa tietysti olla niinkin että persumaailmankatsomuksen näkökulmasta ne ovat aivan varteenotettavia valtiomuodoltaan, mikä kertoo kyllä paljon enemmän itsestään persuista kuin konsaan Kiinasta tai Venäjästä.

        "Olet niitä sotahulluja aivottomia kakaroita"

        Haista sinä nulikka lehmän perse.
        Minun isäni ja kaksi setääni olivat talvisodassa pitämässä Suomea itsenäisenä ja joka kerta kun minä luen hänen kantakorttiaan, katselen vanhoja valokuvia ja luen isän ja äidin kirjeenvaihtoa, niin ajattelen sitä, miten hän ja sadattuhannet muut miehet pitivät Neuvostoliiton kommunismidiktatuurin poissa suurimmasta osasta Suomea, ja jos he eivät olisi sitä tehneet, niin Suomea ei nyt olisi, vaan olisimme tänä päivän osa Putinin persereikä-Venäjää.


        Usko tai älä, mutta minä ole tarkkailut tätä maailmaa sen verran monipuolisesti ja monesta maanosasta käsin, että osaan tehdä arvioni aivan perustellun tiedon pohjalta, eikä Venäjä/Kiina-fanien sanomisilla ole sen suhteen mitään vaikutusta, ei sinunkaan, ei vaikka hyppisit tasajalkaa.
        Venäjä on roistovaltio, joka Neuvostoliittona vielä ollessaan yritti sekä asevoimin että sen jälkeen muilla tavoin alistaa Suomen omaksi vasallikseen, ja siinä se onnistui toisen maailmansodan jälkeen niin hyvin, että se näkyy muun muassa sinun kaltaisissasi, joille Kremlin edessä konttaaminen on imetty jo äidin rinnasta.
        Kontatkaa kaikin mokomin jatkossakin, jos se on teille elämän tehtävä, mutta minua ei siihen joukkoon tulla lukemaan.

        "Enpä ole lukenut että joku vaatisi täyttä avoimuutta keltään."

        Luitko sinä lainkaan kommentin, johon vastasin?

        > "niinpä niin, täysi tietohan ei kuulu kansalaisille ..."

        Et tieteenkään lukenut, ja se näkyy taas sinun narsistisessa rähjäämisessäsi.
        Suomi on niin hieno maa, että tätä kannattaa puolustaa, ja tehdä työtä maamme kehittämiseksi edelleen.
        Juho Kusti Paasikiveltä on siteerattu monta lausumaa, mutta yhden vaikuttavimmista hän sanoi siinä vaiheessa kun toinen maailmansota oli päättynyt jo Suomen osalta, ja näytti siltä, että Neuvostoliitto nielaisee Suomen, mikä olisi ollut toteutuessaan tiennyt maamme ja kansamme loppu.
        Paasikivi sanoi silloin "Jos ne aikovat tehdä sen, niin ne joutuvat ampumaan minut ensin".
        Valtiojohtajat joutuvat tekemään aina kompromisseja, ja pienten valtioiden johtajille se on jokapäiväista, varsinkin silloin kun naapurina on sen sortin öykkärimäinen kusipäädiktatuuri, kuten Neuvostoliitto oli, ja kuten Putinin Venäjä on.
        Kremlin edessä konttaajat saavat pahoittaa mielensä sanomisistani aivan niin verisesti kuin kukin heistä tykkää, mutta minä en heidän emootioidensa takia aio sensuroida sanomisiani.

        "USA tuli itse "ufokaapista" ulos ääriuskovaisten ja muiden sekopäisten skeptikkojen suureksi suruksi ja kauhuksi."

        Yhdysvallat ei ole tosiasiassa tullut vielä ulos mistään kaapista, joissa ufoja piilotellaan, mutta saa nähdä tuleeko se jossain vaiheessa.
        Minulle se sopii, jos lisätietoakin tulee, sillä olen koko ikäni ollut kiinnostunut aiheesta, mutta ei se ole maailman tärkein asia tässä lyhyessä ihmiselämässä.

        Uumoilinkin että tämä perskärpäseni on vanha kunnon "ABC- iskä", joka ymmärtää kaiken väärin, muistaa väärin, lukee väärin ja loput kääntää tahallaan päälaelleen.

        Alkaako dementia pukkaa vaippapöksyisellä vanhuksella vai alzheimer? Niihin on lääkkeitä tarjolla helpottamaan läheistesi elämää viimeisinä aikoinasi. Suosittelen etenkin unilääkkeitä.

        Neuvostoliittoa ei enää ole. Eletään vuotta 2021. Olet maailmanmenossa kymmeniä vuosia jäljessä.

        Koetahan sisäistää sellainen asia että maailmassa on paljon asioita, joille emme voi mitään.

        Jos leikit aidosti isänmaallista ihmistä, niin vihanpidolla tämä isänmaamme ei paremmaksi muutu, vaan diplomatialla, puolueettomuudella ja vapaalla kaupankäynnillä kaikkien kanssa, jotka me itse kauppakumppaniksi kelpuutamme.

        Pitkällä aikavälillä kylmä sota tulee maksamaan enemmän suomalaishenkiä kuin talvi -ja jatkosota. Se tapahtuu Suomen talouden romahtamisen myötä. Sitä kautta rojahtaa terveydenhuolto ja sosiaaliturva. Ei tietenkään kokonaan, mutta siltä osin joka vaikuttaa heikoimpiin kansanosiin. Pieneläkeläisiin, työttömiin, sairaseläkeläisiin, vanhuksiin ja sairaihin vanhuksiin, joihin sinä selkeästi kuulut.

        Kehuskelet katselleesi maailmaa monesta eri vinkkelistä, mutta sinusta on tullut vain katkera kusipäinen papparainen. Hukkaan on mennyt ne vinkkelit.

        Kerro demari lääkäreille että näet Kremlin edessä konttaajia joka paikassa. Jos olet oikein tosimies niin ota torrakka kouraan ja rynni tuosta itärajan yli kostaen kaikki kärsimäsi väärä.

        Elossa olevista sotasankareistamme kukaan ei tunne tuollaista vihaa itänaapuriamme kohtaan kuin sinä. He ymmärtävät että se ei ole Venäjän vika että he joutuivat aikoinaan sotimaan ja he ymmärtävät sen että sota ja vihanpito on väärin ja turhaa.

        Istuhan siihen keinutuoliisi, ota lääkkeet, laita kuivat vaipat ja katsele jotakin vaikka söpösannan kivoja puheita siitä, kuinka he pitävät kaikista huolen. Sinustakin. <3


    • Alussa puhuttiin että tutkittuja tapauksia oli 120. Sitten niitä raportissa olikin 144, Sitten Elizondo sanoo niitä olleetn 170 ja nyt on lisää julkistuksia tulossa.

      Koska tämä alustava raportti oli odotettavastikin tunnusteleva, ympäripyöreä ja pehmoinen, niin ei ole hirveän paljon odotettavissa seuraavaltakaan.

      Sen verran voisivat tunnustaa raportissa että mitattavaa konkreettista dataa on valtavasti ja sitä on tutkittu perinpohjaisesti. Lopputyö näiltä osin on PR-henkilöiden sanavalintojen sepittelyä poliitikkojen ohjeistamana.

      Valtiot kun haluavat että kansalaiset menee huomennakin töihin ja kouluun kuuntelemaan kuinka toisella tunnilla heille kerrotaan Jumalan luoneen Maan 7:ssä päivässä ja seuraavalla tunnilla että alkuräjähdyksen jälkeen painovoima kokosi planeettoja ja sitten alkusolu ja evoluutio hoitelivat loput.

      Uskontojen opettaminen kouluissa muutoin kuin historiallisessa mielessä, tulisi lopettaa kokonaan. Luomiskertomus on verrattavissa siihen että kouluissa kerrottaisiin propellihattuisen Jurpon keksineen maan vahingossa, kun oli rakentamassa telkänpönttöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe