kirjoitin tän myös tuonne toiselle palstalle. mut haluaisin kuulla monia mielipiteitä.
mä jouduin seitsemänvuotiaana auto-onnettomuuteen. mulla meni lasia sisään kasvoihin. sen takia menetin näön toisesta silmästä. poskesta poistettiin kaikki sirpaleet, joita oli luuhun asti. eli vasen puoli mun kasvoista on ihan kamalan näköinen. se on todellakin erillainen kuin oikea. poskipäähän on jääny iso arpi ja alaluomi roikkuu oudon näköisenä. vasen puoli on halvaantunut kokonaan. mulle on tehty neljä leikkausta, mutta mä näytän siltikin omasta mielestä ihan hirveältä.
mua on aina kiusattu ja katottu oudosti. oon jotenkin oppinu kestämään sen. nyt oon yläasteella ja katon vierestä kun muut tytöt saa poikaystäviä. mä itken joka ilta ja toivon että joku päivä saisin olla normaalin näköinen... aina välillä mietin itsemurhaa.
pojat ja tytötkin, kertokaa voiko kukaan poika koskaan rakastaa mua? kuinka paljon teille REHELLISESTI ulkonäkö merkitsee?
Ulkonäkö-ei väliä?
5
588
Vastaukset
Oon kerran sanonu omalle tytölleni, ettei hänen ulkonäöllään tai pituudellaan ole minulle väliä. Onhan hän oikeesti tosi kaunis ja mukava ja taidan välittää hänestä kun pitää joka asiasta huolestua :F
- kirkir
Hei!
Olet vielä aika nuori, mutta kuitenkin siinä iässä, että pojat alkaa jo kovasti kiinnostaa. Raaka totuus on, että yläasteella nuorille on hyvin tärkeää ulkonäkö, mutta ajan myötä se tulee muuttumaan. Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä enemmän yleensä aletaan ymmärtää, että ihmisessä on muutakin kuin se ulkonäkö.
Et selvästikään hyväksy ulkonäköäsi, mutta uskon että vielä joku päivä tapaat ihmisen, joka näkee sinussa maailman kauneimman ihmisen. Pitää vaan odottaa.
Älä masennu, vaan kulje pää pystyssä ja näytä kaikille, että olet sinut itsesi kanssa! Tällöin pojatkin saattavat huomata sinun itsevarmuutesi ja kauneitesi! - hän
Mulle ulkonäkö eij oo koskaan ollut hirveen tärkee. paitsi siin tilantees et haluun näyttää siistiltä ja "puhtaalta" eij se merkkaa minkä näkönen on. Ylä-asteella mäki epäröin etten varmaan koskaan saa ketään poikaa itelleni. mut toisin kävin. nyt opiskelen ekaa vuotta lukiossa. ja olen seurustellut onnellisest muutaman kuukauden. poikani on kehunut minut "maasta taivaaseen" ja on sanonut että todellakin olen kaunis, miksi muuten olisin ikuisesti kanssani. kyllä se siitä. löydät vielä jonkun joka rakastaa sua todella
- vaan.
Ei ulkonäkö merkitse kaikkea. Tärkeintä on sisäinen kauneus. Klisee, mutta ah, niin totta. Vaikka olisi kuinka hyvän näköinen mutta tosi tyhmä muuten niin en minä ainakaan sellaista jaksaisi katella.
Itse olen jo täysi-ikäinen ja voin sanoa kokemuksesta että tulet kärsimään paljon syrjintää pinnallisten ihmisten taholta. Mutta muista, ettei kannata antaa ääliöiden pilata elämääsi. Olet kovin nuori ja tapaat kyllä kaikenlaisia ihmisiä. Kaikki aikanaan:). Minäkin aloin seurustelemaan vasta 17-vuotiaana ensimmäisen kerran.
"kertokaa voiko kukaan poika koskaan rakastaa mua?"
Usko pois, kaikille ei ole ulkonäkö tärkein asia. Herranjestas.. sehän olisi kamala suhde jos se perustuisi ainoastaan fyysisiin puoliin. Ei todellinen rakkaus ole sitä.
Tsemppiä ja jaksamista sinulle. Onni tulee kyllä aikanaan vastaan:D- Nennuh
Tästä tää viel puuttuikin, itse olen 13 vuotta ja en kestä sitä että ystäviäni pilkataan. kai sinulla on ystäviä jotka puolustavat sinua joka hetkenä kun kiusaajat tulevat pilkkaamaan.
Ei ulkonäkö ole kaikki kaikessa!! minäkin olen seurustellut mutta en kunnolla, tuntuu että tuskin koskaan löydän tyyppiä jota oikeesti rakastan.
mutta en luovuta, aijjon kamppailla.
Minulle ei merkitse ulkonäkö paljonkaan kun vain sydän on kultaa niin henkilökin on sitä =) zemppiä!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634