SYNTIPOMPOTTELU!!!

Ihmisen tulee etsiä JUMALAA!!!

Ihmisen ei tule käyttää aikaansa SYNTIPOMPOTTELUUN tai sen katsomiseen!!!

Ihmisen ei tule uhmata JUMALAN VITSAUSTAlähteäkseen sankoin joukoin katsomaan SYNTIPOMPOTTELUA!!!

JUMALA antaa vitsauksensa LEVITÄ SYNTIPOMPOTTELUFANIEN VÄLINPITÄMÄTTÖMYYDEN takia!!!

28

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jopas lähti taas.... Oletkin ollut tovin poissa. Laitoksessa?

    • Anonyymi

      Mikä tarve se on täällä saarnata. Mene kadulle huutamaan nii olet uskottavampi.

    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      jumala pakenee aina minua ei uskalla kohdata minua naamatusten.

    • Anonyymi

      Eihän tuo ongelma ole kuin uskovaisilla, jotka vaihtavat taivasten valtakunnan synnin valtakuntaan, ja alkavat hokemaan kaikkia ihmisiä läpeensä syntisiksi?!

      Jos elää Jeesuksen opettamassa taivasten valtakunnassa, jossa Jumalana on taivasten valtakunnan Isä, niin silloinhan ei ole syntiä, vaan on oikein toimimista ja väärin toimista, ja tuokin toiminta mitataan vain ihmisen oman omantunnon mukaan. Jos toimii väärin omantuntonsa vastaisesti, niin sitten tulee ns. pisto omaantuntoon ja joutuu korjaamaan käytöksensä.

      • Anonyymi

        Emmehän me koskaan voi tietää, että minkälaiset askareet taivaan Isä antaa itse kullekin - toisille toisenlaisen taakan kannettavakseen ja toisille sitten vähemmän. Pääasia, että tuota jaetaan yhteisesti silloin kun se on mahdollista ja kaikki tuomitseminen jätetään.

        Toiset voivat saada sen rankimman osan - josta toinen ei voi aavistaakaan, että hänet on ikään kuin määrätty vaikka huorana toimimiseen työnään, ja se on hänen kohtalonsa. Näin voisin ajatella tämän menevän ja on törkeää aina, jos toisen ihmisen valintaa käydään arvostelemaan, kun emme koskaan tiedä, että mihin joku toinen ihminen on määrätty.

        Tästä syystä ei voi ulkoisten asioiden perusteella koskaa määritellä, että mikä on syntiä, kun emme tiedä, että millä tavalla itse kukin toteuttaa taivaallisen Isän tahtoa.

        Kaikki arvostelu ja tuomitseminen on vain ylimielistä toimintaa.


    • Anonyymi

      Mitä on "syntipompottelu", en tiedä..jotain uutta..?

      • Anonyymi

        Uskovaisten homojen kiusaamista.


    • Oli eilen kaksi niin mahtavaa matsia, että aloittajaa käy sääliksi, jos ne jäivät väliin. Varsinkin Sveitsin yllätysvoitto Ranskasta oli megajuttu. Ja tänään tiedossa paljon nostalgiaa herättävä Engöanti-Saksa sekä sinikeltaisten kohtaaminen Ruotsi-Ukraina. Onneksi niitä odotellessa voi katsoa vielä lisäksi Wimbledonin tennisturnausta ja Ranskan ympäriajoa.

      "Elämä on osa jalkapalloa"

      - Italialainen sanonta

    • Kertoisitko muuten vielä, minkä vuoksi pallon pompottelu on syntiä ja mikä kaikki muu on? Onko ruutuhyppely, kymmenen tikkua laudalla tai viimeinen pari uunista ulos?

      Mitä kaikkea syntistä itse teit eilen ja taas tänään?

      • Ettekö muka tiedä mikä SYNTIHUUMA vavisuttaa SYNTIPOMPOTTELUFANEJA!!!???!!! Se saa heidät luomaan nimityksiä, HERRA ARMAHDA kun tällaista kirjoitan, kuten KUNINGASSYNTIPOMPOTTELU, KUNINGAS-LITMANEN yms.!!! Meillä on VAIN YKSI KUNINGAS - HERRA!!!


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Ettekö muka tiedä mikä SYNTIHUUMA vavisuttaa SYNTIPOMPOTTELUFANEJA!!!???!!! Se saa heidät luomaan nimityksiä, HERRA ARMAHDA kun tällaista kirjoitan, kuten KUNINGASSYNTIPOMPOTTELU, KUNINGAS-LITMANEN yms.!!! Meillä on VAIN YKSI KUNINGAS - HERRA!!!

        Kannattaisiko ottaa hieman rennommin, eikä suhtautua kaikkeen niin älyttömän hengellisesti?

        On sitä muuten Ruotisllakin kuningas, pitäisikö sekin nimitys muuttaa?


      • taskuttäynnäkiviä kirjoitti:

        Ettekö muka tiedä mikä SYNTIHUUMA vavisuttaa SYNTIPOMPOTTELUFANEJA!!!???!!! Se saa heidät luomaan nimityksiä, HERRA ARMAHDA kun tällaista kirjoitan, kuten KUNINGASSYNTIPOMPOTTELU, KUNINGAS-LITMANEN yms.!!! Meillä on VAIN YKSI KUNINGAS - HERRA!!!

        Ok, kiitos kun kerroit. Minä kun luulin, että tarkoitit Pride-viikkoa.

        Jalkapallo syntiä? Hmm...mielenkiintoinen näkemys.


    • Anonyymi

      Ehkä kyse on siitä miten tuollainen ns. urheilujuhla voi mennä terveen järjen edelle jolloin ihminen ei kisahuumassa välitä siitä minkä vitsauksen keskellä yhä edelleen elämme.

      • Anonyymi

        lahkolaisethan pompottelee sitä syntiä, kun vihdoin huomaavat, että "paremminkin voi elää", ja siitähän niille se YLPISTYMINEN, kun viisaammat on osannu elää paremmin ihan vain järjellä, ja terveellä uskolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lahkolaisethan pompottelee sitä syntiä, kun vihdoin huomaavat, että "paremminkin voi elää", ja siitähän niille se YLPISTYMINEN, kun viisaammat on osannu elää paremmin ihan vain järjellä, ja terveellä uskolla.

        Niinpä, silkkaa kateutta, kuten sanoin. Myivät itsensä synninorjiksi Paavalilla.


      • No tuo on tietysti totta. En muutenkaan käsitä, miksi kukaan haluaa maksaa kalliit liput ja kuluttaa hirveästi aikaa matkusteluun yhden ottelun takia, jonka voisi katsoa mukavasti ilmaiseksi kotisohvalla loikoillen ja välillä jotain napostellen.


      • Anonyymi

        Eiköhän aloittajalla ole mennyt usko terveen järjen edelle?


    • Anonyymi

      Ihmisen ei tule käyttää aikaansa joutavan skeidan huutamiseen palstoilla.

      • Anonyymi

        Eikä sellaisen lukemiseen. Häivyn tästä likakaivosta nyt enkä enää palaa.


    • Anonyymi

      Ja HERRAN vitsaus leviää YLI EUROOPAN SYNTIPOMPOTTELUFANIEN vastuuttomuuden seurauksena!!!

      Ttk ei kirj.

      • Anonyymi

        Tämä vitsausko on siis mielestäsi Herran kosto ihmiskunnalle jalkapallosta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vitsausko on siis mielestäsi Herran kosto ihmiskunnalle jalkapallosta?

        EI!!!

        Vitsaus on rangaistus SYNNISTÄ!!!

        MUTTA!!!

        SYNTIPOMPOTTELUHEKUMOITSIJAT lisäsivät vitsauksen KESTOA ja kuten tulemme huomaamaan, KAUHISTUTTAVUUTTA!!! SYNTIÄ on kaikki MIKÄ ETÄÄNNYTTÄÄ meitä JUMALASTA!!! SYNTIPOMPOTTELIJAT osoittivat, että edes HERRAN langettavan VITSAUKSEN vallitessa eivät halua

        KATUA

        PYYTÄÄ SYNTEJÄÄN ANTEEKSI

        TEHDÄ PARANNUSTA

        ja siten

        PELASTUA

        VAAN

        laittavat STNTIPOMPOTTELUN KAIKEN EDELLE

        ovat he ajamassa AHDINKOA AHDINGON PÄÄLLE!!!


    • Anonyymi

      Olen etsinyt Jumalaa jo kolmekymentä vuotta, mutta ei ole löytynyt. Tiedätkö sinä missä Hän luuraa?

    • Anonyymi

      Ja mitä niistä monista jumalista suosittelet etsimään?

      Itse en pidä ainakaan kristinuskon jumalasta koska hän on niin paha ja rasisti. Olisiko jotain parempia ja rakastavampia jumalia ehdottaa?

    • Anonyymi

      On se stntiä. Pallo on pyöreä. Pyöreä on syntiä. Siksi Jumala on kolmio.

    • Anonyymi

      Vetoan Sigmund Freudin.
      Bi-seksuaalisuus
      😁

    • Anonyymi

      Väleinpitämättömyys niin voi olla ihan käsinkosketeltavissa välillä ja turpiini käynnistyy käynnistäessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe