Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Audi - neljä pyörää ja loota

Anonyymi

Vai onko sittenkään.....

Vaihdoin hetki sitten toiseen saksalaiseen, heiman edullisempaan ei-vag merkkiin ja myyjä kehuskeli miten tässä malliversiossa on mm audi-vilkut. Niin olin myynyt audini toisaalla, joten myyjällä ei ollut tietoa edellisestä autostani. Kuulemma merkillä on myös muuta yhteistyötä audin kanssa.

Myöhemmin olen pannut merkille että näitä jaksoittain syttyviä viiruvilkkuja käyttää nykyisin monet autonvalmistajat. Audi siis viitoitti tietä myös tämän nyanssin osalta.

Noh pikkuhommia, mutta kyllä täytyy sanoa että on a6 ikävä. En aja nykyisellä autollani syksyä pidempään.

Jos viineissä on eroja niin on autoissakin. Joillakin autoilla 1000km matka tuntuu kuin kauppareissulta. Joillakin se on renkaiden rällätäessä suorastaan tuskaa.

Koska eräitä palstalla olevia kuitenkin kiinnostaa ja he eivät sellaista hankkisi, seuraava autoni on audi a6 tai 530 bemu.

Siinä on kesäloman tahti!.... Josta en valitettavasti pääse tänä kesänä nauttimaan.

4

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mikä se edullisempi auto on?

      • Anonyymi

        Niin, hyvin erikoista jos ei ole VAG, mutta yhteistyötä Audin kanssa -edullisimmissa ei kyllä ole olemassakaan mitään tämmöistä merkkiä joten myyjä tainnut höpöttää omiaan.


    • Anonyymi

      Tahtia lukuunottamatta en löytänyt aloituksesta mitään pointtia...

    • Anonyymi

      Eikö lootan mukana tule edes vararengasta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe