Uudet vai käytettyt XLS-215 sama hinta.

Anonyymi

Uudet vai käytettyt Cerwin Vega XLS-215 sama hinta noin 2000€

Sinä uudet

https://www.nextlevelaudio.fi/cgi-bin/webio2kauppa?Kaiuttimet/Lattiakaiuttimet/Cerwin-Vega!-XLS-215&naytasivu=644&id=0&saitti=nextlevelaudio

Sinä käytettyt


https://m.tori.fi/vi/85819231.htm

6

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sitten jos hänelttä kysy miksi hän pyytä käytettyistä enemän kun mitä ne maksa uutena kauppassa niin hän sano:

      Ja noi on halvemmat kun minun omat no tila sielttä sitten.

      Niin pitäisikö nyt minun laitta minun käytettyt Magnat Transpuls 1500 mitä maksa Next Level Audio 990€ myyntin ja pyytä niistä 1000€ ja sitten kun joku kysy miksi minä pyydän enemän kun mitä ne maksa uutena kaupassa niin sitten sanon:

      Ja ne hän on halvemmat kun minun omat no tila sielttä sitten.

      Ja http://tori.fi/ on myytävänä Magnat Transpuls 1500 hintan 595€ mutta on kyllä aivan lian halpa hinta kyllä se hinta pitä olla vähintän 1000€ jos ne maksa kaupassa uutena 990€.

      Nii kun käytetyllä tavaralla on suuri tunne arvo niin kyllä käytettystä tavarasta pitä pyytä enemän kun mitä se maksa uutena kaupassa.

      Saa sitten osta itselle uudet samanlaiset tavarat kun mitä on myynyt.

      Tai ehkä se onkin just toi myyjän tarkoitus joku koira haudattuna tuossa on no ehkä ne myyjän kaiuttimet on rikki tai huonot ja hän sen takia myy ne kalimalla kun mitä ne maksa uutena kaupassa että hän saa itsellle osta uudet samanlaiset kun hän on myynyt ne käytettyt pois.

      Eli toi Carver vahvistin hän ei myy se tule hänelle käyttön ehkä sen takia että hän osta itselle uudet Cerwin Vega XLS-215 tilalle kun hän on myynyt ne vanhat huonot pois ja sen takia hän ei myy se Carver vahvistin kun hän tarvitse sen....

    • Anonyymi

      XLS-215 valmistetaan kiinassa ja laatu on sen myötä tippunut. CLS-215 oli vielä jenkkivalmisteista tekoa. Jos ostat kiinalaisvalmisteiset kaiuttimet et tule ikinä saamaan hifiä. Tiedät tämän mikäli yhtään olet perillä kiinalaisista valmistusprosesseista ja millaisissa hikipajoissa kaiuttimet sekä elementit tehdään.

      Jos hyvät ja isot kajarit haluaa, niin Klipsch Cornwall on paras valinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3080
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      218
      1941
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1380
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1261
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      268
      1191
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe