Näistä somekeskusteluistakin voittaja vie kaiken. Kuka on voittaja? Voittaja on tämän palvelun tarjoaja tällä alustatalouden välineellä, kun se rahastaa mainostuloja. Yleensä voittajia ovat amerikkalaiset teknologiajätit. Eipä kannata lapioida sinne yhä lisää rahaa, kun voi tehdä paljon fiksumpia asioita.
"Voittaja vie kaiken"
Anonyymi
569
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 5
Vanhimmat
Itse käytän Firefoxin nettiselainta ja siihen saatavia mainoksienesto-ohjelmia. Ei tule häiritseviä mainoksia. Nettisivut myös latautuvat nopeammin, joka nyt toisaalta ei enää ole niin iso kysymys, kuin joskus aikaisemmin, jolloin tietokoneet ja nettiyhteydet olivat hitaampia.
Paljon enemmän harmittaa tämän palstan ketjupoistokäytännöt. Moni ketju, johon olen kirjoittanut useita asiallisia ja hyvin perusteltuja homohyväksyntäkriittisiä kommentteja, poistuu ilman selitystä. Olisi paljon järkevämpää poistaa vain yksittäiset viestit. Ja nekin voisi ylläpito ensin merkitä näin: " Tämä viesti on sääntöjen vastainen ja se poistuu automaattisesti viikon sisällä".
No eiköhän noita homokriittisiä ketjuja ole ihan riittämiin, niistä ei siis pula tule.
Ongelmaksi enemminkin näkisin, ettei palstalla tunnuta enää muusta puhuttavan kuin homoista, Räsäsestä...
Kiitos kommentistasi. Kyllä minun mielestä on aivan ymmärrettävää, että Räsäsestä puhutaan. Se on ajankohtainen aihe ja varmasti sujahtaa hyvin luterilaisuus-otsikon alle.
Homokeskustelut yleensä ovat samoin olleet ajankohtaisia jo vuosikymmeniä ja erityisen ajankohtaisia kirkkovihkimisvaatimusten johdosta. Jos olen oikein ymmärtänyt homomyönteiset ihmiset ja homoseksuaalit itse ovat tuoneet tätä asiaa julkisuuteen ja pitäneet sitä esillä moni eri tavoin muissakin medioissa. Ei siis mikään ihme, että siitä keskustellaan.
Sitä sen sijaan voisi ihmetellä, jos ensin tullaan julkisuuteen homoasioiden puolesta ja koitetaan kovasti vaikuttaa, perustella, selittää ja selventää, ja sitten ihmetellään miksi homokriittiset ihmiset yhtyvät keskusteluun. Aivan kuin asiallinen keskustelu ei kuuluisi oleellisena osana demokratiaan ja sananvapauteen.
No enhän minä ketään kiellä puhumasta tai kirjoittamasta mutta kiva olisi jos joskus olisi muutakin.
<<Homokeskustelut yleensä ovat samoin olleet ajankohtaisia jo vuosikymmeniä<<
Tästä syystä jutussa ja uskonnossa onkin jotakin vikaa, jos vuosikymmenet pyörii sama puolesta ja vastaan propaganda ilman järjen häivää, ja tässä tapauksessa hajottaa jo kirkkoakin sisältäpäin.
Ehkä nyt oikeudenkäynnin tiimoilta, kun on kerran Päivi Räsäsen mainitsemat raamattukäräjät tulossa, tähän saadaan asiallinen ratkaisu ja taivasten valtakunnan ja synnin valtakunnan käsitteet tule oikein määritellyksi, ja mikä ja kuka on kummankin 'valtakunnan' se ylin Herra jota kumarretaan.
Ja kukapa tuon asian selvittelyyn paremmin sopisikaan kuin itse 'valtakunnan' syyttäjä.