Näistä somekeskusteluistakin voittaja vie kaiken. Kuka on voittaja? Voittaja on tämän palvelun tarjoaja tällä alustatalouden välineellä, kun se rahastaa mainostuloja. Yleensä voittajia ovat amerikkalaiset teknologiajätit. Eipä kannata lapioida sinne yhä lisää rahaa, kun voi tehdä paljon fiksumpia asioita.
"Voittaja vie kaiken"
5
67
Vastaukset
Itse käytän Firefoxin nettiselainta ja siihen saatavia mainoksienesto-ohjelmia. Ei tule häiritseviä mainoksia. Nettisivut myös latautuvat nopeammin, joka nyt toisaalta ei enää ole niin iso kysymys, kuin joskus aikaisemmin, jolloin tietokoneet ja nettiyhteydet olivat hitaampia.
Paljon enemmän harmittaa tämän palstan ketjupoistokäytännöt. Moni ketju, johon olen kirjoittanut useita asiallisia ja hyvin perusteltuja homohyväksyntäkriittisiä kommentteja, poistuu ilman selitystä. Olisi paljon järkevämpää poistaa vain yksittäiset viestit. Ja nekin voisi ylläpito ensin merkitä näin: " Tämä viesti on sääntöjen vastainen ja se poistuu automaattisesti viikon sisällä".No eiköhän noita homokriittisiä ketjuja ole ihan riittämiin, niistä ei siis pula tule.
Ongelmaksi enemminkin näkisin, ettei palstalla tunnuta enää muusta puhuttavan kuin homoista, Räsäsestä...Tolkun.Ihminen kirjoitti:
No eiköhän noita homokriittisiä ketjuja ole ihan riittämiin, niistä ei siis pula tule.
Ongelmaksi enemminkin näkisin, ettei palstalla tunnuta enää muusta puhuttavan kuin homoista, Räsäsestä...Kiitos kommentistasi. Kyllä minun mielestä on aivan ymmärrettävää, että Räsäsestä puhutaan. Se on ajankohtainen aihe ja varmasti sujahtaa hyvin luterilaisuus-otsikon alle.
Homokeskustelut yleensä ovat samoin olleet ajankohtaisia jo vuosikymmeniä ja erityisen ajankohtaisia kirkkovihkimisvaatimusten johdosta. Jos olen oikein ymmärtänyt homomyönteiset ihmiset ja homoseksuaalit itse ovat tuoneet tätä asiaa julkisuuteen ja pitäneet sitä esillä moni eri tavoin muissakin medioissa. Ei siis mikään ihme, että siitä keskustellaan.
Sitä sen sijaan voisi ihmetellä, jos ensin tullaan julkisuuteen homoasioiden puolesta ja koitetaan kovasti vaikuttaa, perustella, selittää ja selventää, ja sitten ihmetellään miksi homokriittiset ihmiset yhtyvät keskusteluun. Aivan kuin asiallinen keskustelu ei kuuluisi oleellisena osana demokratiaan ja sananvapauteen.Yksi.uskis kirjoitti:
Kiitos kommentistasi. Kyllä minun mielestä on aivan ymmärrettävää, että Räsäsestä puhutaan. Se on ajankohtainen aihe ja varmasti sujahtaa hyvin luterilaisuus-otsikon alle.
Homokeskustelut yleensä ovat samoin olleet ajankohtaisia jo vuosikymmeniä ja erityisen ajankohtaisia kirkkovihkimisvaatimusten johdosta. Jos olen oikein ymmärtänyt homomyönteiset ihmiset ja homoseksuaalit itse ovat tuoneet tätä asiaa julkisuuteen ja pitäneet sitä esillä moni eri tavoin muissakin medioissa. Ei siis mikään ihme, että siitä keskustellaan.
Sitä sen sijaan voisi ihmetellä, jos ensin tullaan julkisuuteen homoasioiden puolesta ja koitetaan kovasti vaikuttaa, perustella, selittää ja selventää, ja sitten ihmetellään miksi homokriittiset ihmiset yhtyvät keskusteluun. Aivan kuin asiallinen keskustelu ei kuuluisi oleellisena osana demokratiaan ja sananvapauteen.No enhän minä ketään kiellä puhumasta tai kirjoittamasta mutta kiva olisi jos joskus olisi muutakin.
- Anonyymi
Yksi.uskis kirjoitti:
Kiitos kommentistasi. Kyllä minun mielestä on aivan ymmärrettävää, että Räsäsestä puhutaan. Se on ajankohtainen aihe ja varmasti sujahtaa hyvin luterilaisuus-otsikon alle.
Homokeskustelut yleensä ovat samoin olleet ajankohtaisia jo vuosikymmeniä ja erityisen ajankohtaisia kirkkovihkimisvaatimusten johdosta. Jos olen oikein ymmärtänyt homomyönteiset ihmiset ja homoseksuaalit itse ovat tuoneet tätä asiaa julkisuuteen ja pitäneet sitä esillä moni eri tavoin muissakin medioissa. Ei siis mikään ihme, että siitä keskustellaan.
Sitä sen sijaan voisi ihmetellä, jos ensin tullaan julkisuuteen homoasioiden puolesta ja koitetaan kovasti vaikuttaa, perustella, selittää ja selventää, ja sitten ihmetellään miksi homokriittiset ihmiset yhtyvät keskusteluun. Aivan kuin asiallinen keskustelu ei kuuluisi oleellisena osana demokratiaan ja sananvapauteen.<<Homokeskustelut yleensä ovat samoin olleet ajankohtaisia jo vuosikymmeniä<<
Tästä syystä jutussa ja uskonnossa onkin jotakin vikaa, jos vuosikymmenet pyörii sama puolesta ja vastaan propaganda ilman järjen häivää, ja tässä tapauksessa hajottaa jo kirkkoakin sisältäpäin.
Ehkä nyt oikeudenkäynnin tiimoilta, kun on kerran Päivi Räsäsen mainitsemat raamattukäräjät tulossa, tähän saadaan asiallinen ratkaisu ja taivasten valtakunnan ja synnin valtakunnan käsitteet tule oikein määritellyksi, ja mikä ja kuka on kummankin 'valtakunnan' se ylin Herra jota kumarretaan.
Ja kukapa tuon asian selvittelyyn paremmin sopisikaan kuin itse 'valtakunnan' syyttäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419