Hei
Löysin yhden vanhan vastaavan ketjun, mutta kaipaisin lisää kokemuksia.
Eli vanhempi leikattu kolli ja leikkaamaton nuori narttu olivat ennen kuin paita ja pylly. Viikko sitten tiistaina (nyt keskiviikko) natu kävi sterilisaatiossa ja heti operaation jälkeen kolli on murissut ka sähissyt pikkuiselle. Kaikki on hyvin siihen asti, kun natu on häkissä. Hetken ovat sovussa vapaanakin, kun olen seuraamassa heidän toimiaan, juttelen kollille, annan hellyyttä ja herkkuja. Ovat syöneet samalta lautaseltakin normaalisti ja vähän pesseet toisiaan. Sitten kun en ole paikalla vaan mieheni, niin kollilla naksahtaa päässä ja alkaa sähinät. Toki natu on vähän liiankin innokas leikkimään vanhan kaverinsa kanssa
Itse en voi olla kokoaikaa paikalla, mutta ukkoni on. Hänen aikanaan pahimmat sähinät ja murinat tapahtuvat.
Vanhassa ketjussa oli juttua, että ystävystyisivät uudelleen, kun leikkaushaava on parantunut. Nyt se tuntuu välillä aika mahdottomalta
Ennen kuin paita ja pylly. Sitten tuli sterilisaatio
Anonyymi
0
82
Luetuimmat keskustelut
- 591300
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571228Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1341150- 1011034
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71030- 54922
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.6833Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista32828Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it197710- 71689