Vieläkö kyseinen paja tekee autoremontteja? Jakopäänhihna olisi tarvis vaihtaa ja tuo on kuulemma ainakin ennen ollut edullinen paikka.
Autokorjaamo Rektum
17
1712
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä tekee alanremontteja ja hintakin kohtilllaan
- Anonyymi
miula vaihtovat edullisesti koko jakopään. 30 € töineen. Hyvin on pelittäny, ei oo vielä kone lauennu. Kohta 300 km ajettu uuvella jakopiällä. Eikä mitään jälkiäkään jättäneet vaihtotyöstä. Erittäin asiallinen palvelu.
- Anonyymi
Missä tää pulju nykysin sijaitsee?
- Anonyymi
Sijaitsee siinä Latolankadun ja Pupuhuhtan risteyksessä.
- Anonyymi
Mulle vaihtoivat viime viikolla alakääntöventtiilin Skodaan ja oli edullinen ja nopea työ!
- Anonyymi
Vaihdatin männänpalautusjouset. Tuli kyllä aika kalliiksi mutta kyllä kannatti. Nyt tankkikin tyhjenee paljon nopeammin.
- Anonyymi
Ja eikös ne pinnoita tehtaallakin kaikki nissanit ribul-pinnotteella? Moni nissanin omistaja on tyytyväinen tähän ribul-käsitelyyn ja he suorittavat käsittelyitä vielä koti- ja vapaa-ajallaankin milloin missäkin.
Nämä ribul-henkilöt tunnistaa jo kaukaa ribulin kitkerästä ominaistuoksusta. Silmiä kirvelevä ja näköä heikentävä tuoksu pakottaa ribul-kuskit käyttämään ajon aikana sumutusvaloja, joita normaalin näkö- ja ajattelukyvyn omaava kuljettaja ei tarvitse. - Anonyymi
Rektumin pojat teki jakorempan työt osineen 90 euroa ei paha ollenkaan.
- Anonyymi
hah, rektum eli rectum tarkoittaa peräsuolta. pojilla ollut huumoria valita nimi korjaamolleen!
- Anonyymi
uurossa autohuolto puhakka tekee laatutyötä ja hinnatkaan ei oo maata kaatavia
- Anonyymi
entäs asentaja Jukka Ryynänen? Kova oli Ryynis kaahaamaan 90-luvun alussa, oli alla Mazda 626 2,0 jolla mies ohitti siinä missä kaikkien muiden rohkeus loppui.
- Anonyymi
Vieläkö onnistus rektumilla vasemman etutolpan vaihto ja aurinkolipan oikaisu Tuupovaarassa?
- Anonyymi
Uusi nimi firmalla, Prostata.
- Anonyymi
Toimitusjohtajatar on Anu Saukko.
- Anonyymi
Tässä joku video https://www.youtube.com/watch?v=ZFykh6CnrwM
- Anonyymi
Minä olen jo siirtynyt aikoja sitten Liperin Anus-Motorin asiakkaaksi.
T. Tyyne-Täti Onttolasta. - Anonyymi
Kyllä Coitus-korjaamo on sentään parhaasta päästä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658