Tykkäisit nainen kun puhuisin sulle

Anonyymi

KAHVIPÖYDÄSSÄ kaikkea rumaa ja törkeää!! Ja suostuisit kaikkeen! 😆 koska tuut kahville ruma nainen?

10

743

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En juo kahvia 🤷‍♀️

• Anonyymi

Ei oo sulle!!

• Anonyymi

Oot paha ihminen

• Anonyymi

Miks pitää olla ilkeä? Tarkoituksenasi on vain loukata mahdollisimman pahasti.

• Anonyymi

En ymmärrä mitään noista vammaisjutuistasi. Ei ole minulle. Kuka lie jälkeen jäänyt poikanen taas puikoissa.

• Anonyymi

Kaikenlaisia sitä on olemassa? Jos nainen tällaisesta puheesta tykkää, on hän alistetussa asemassa tai haluaa olla? Miksi haluaisi? En ymmärrä sitä?

• Anonyymi

sä saat tula mun luo, ku mä oon ettiny sua niin saakelin monta vuotta

• Anonyymi

En koskaan 🥺

• Anonyymi

Nätempi olen kuin sinä mies ja alkaisit itkemään kun pääsisin vauhtiin lonksu leuka.

• Anonyymi

Voi voi mies! Sä et osaa arvata millainen olenkaan parhaimillani jos siis haluan olla? Parhaimpiini hepeniin pyntättynä, ehostettuna, hyvälle tuoksuvana.
      Niin ystävällinen ja mukava sulle. Silittelisin kaljua päälakeasi / hiuksiasi, suukottelisin sinua vain sen verran, että olosi muuttuisi hämmentyneeksi.
      Kohtelisin sinua hyvin mutta odottaisin sinulta yhtä hyvää käyttäytymistä vähintään.
      10 minsaa sen kaiken tärkeimmän kertoisi mulle.
      Jos sä et kelpaa jatkoon, niin hupsista mikä harmi juttu!
      Älä koskaan aliarvioi naista, jota et tunne!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      236
      4600
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3035
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      25
      1613
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1439
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      938
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe