Halpoja eläinlääkäreita Helsingissä?

Anonyymi

Hei. Joo eli siis oon 14 ja mun kissalla on korvaongelmia en tiiä mitä ne on mutta luulen että infektio tai jotain muuta. Mun vanhemmat ei kuitenkaan usko mua kun snaon et se pitäis viedä lääkärille ja syyttävät kaiken mun päälle "mulla on jo näin paljon tehtävää ja huolia että pidä its ehuolta omistasi ja tästä ei puhuta enään" näin sanoo kun yritän puhua asiasta. Ei usko minua ja ei edes yritä tutkia asiaa. Kun selitän hän vaan sanoi että hän on s e aikuinen tässä ja tietää paremmin. Mutta kissalla on kuitenkin selvästi jotain vialla ja en nyt tiedä mitä tehdä. Ole. Koittanut ottaa selvää mikä hänellä on mutta en ole snaut selvää. Mun pitäs nyt se viedä eläinlääkäriin ennenkuin jotain pahempaa tapahtuu hänen korvilleen. Mutta nyt on tietenkin vain omat rahat jotka saain isovanhemmiltani "johonkin kivaan käyttämiseen" no ei ne nyt siihen mene kun mun vanhemmat ei maksa siitä. Mulla. On nyt 150 euroa jolla pitäs saada maksettua kaikki. Jos tiedätte jotain halpoja eläinlääkäreita arvostaisin jos snaoisitte. Mieluiten alle 100. Kiitos lukemisesta! (aika paljon kiirjotus virheitä.....)

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo ja anteeks valitin nyt vähän kaikesta tänne kun ei oo ketään jolle valittaa haha

    • Anonyymi

      Eläimen hoitamatta jättäminen on eläinsuojelurikos, siis RIKOS. Laillinen vastuu kissasta on huoltajillasi, ei sinulla. Niinpä nyt kannattaa kertoa huoltajille, että lekuriin kannattaa mennä välittömästi, jos jotain on vialla. Ensinnäkin he säästävät rahaa, sillä mitä pidemmälle ongelma ehtii, sitä hankalampi se on hoitaa ja sitä enemmän se maksaa. Toisekseen odottamalla ja kissalle tarpeetonta kipua tuottamalla voi lopulta joutua pulaan rikottuaan eläinsuojelulakia.

      • Anonyymi

        En tiedä mitä sanoo sille kun äsken just puhuin sille tästä asiasta mut se vaan kääntää kaiken mitä sanon mua vastaan. Meijän koirallaki just tänää oli samoja oireita kun kissalla ja se vaan sanoi että koska se ei ole huomannut sitä nii se ei oo totta. Siis en tiedä mitä sanoo sille kun se ei edes kuuntele mua. Yritän just myydä mun tavaroita että saisin jotain rahaa jolla viedä se sinne lääkäriin. En vaan tajua miksi ei halua pitää huolta pyysin apua korvanpuhdistamisessa koska yritin jotenkin kissaa auttaa mutta ei suostunut. Enkä mä edes osaa sitä tehdä. Kun sanon et sen pitäis auttaa niin kysyy vaan miksi ja kieltää vielä sen että hänellä on jotain vika korvassa vaikka selvästi on. Sanoi vaan että se on mun kissa joka on mulle ostettu joten mun pitää pitää siitä huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä sanoo sille kun äsken just puhuin sille tästä asiasta mut se vaan kääntää kaiken mitä sanon mua vastaan. Meijän koirallaki just tänää oli samoja oireita kun kissalla ja se vaan sanoi että koska se ei ole huomannut sitä nii se ei oo totta. Siis en tiedä mitä sanoo sille kun se ei edes kuuntele mua. Yritän just myydä mun tavaroita että saisin jotain rahaa jolla viedä se sinne lääkäriin. En vaan tajua miksi ei halua pitää huolta pyysin apua korvanpuhdistamisessa koska yritin jotenkin kissaa auttaa mutta ei suostunut. Enkä mä edes osaa sitä tehdä. Kun sanon et sen pitäis auttaa niin kysyy vaan miksi ja kieltää vielä sen että hänellä on jotain vika korvassa vaikka selvästi on. Sanoi vaan että se on mun kissa joka on mulle ostettu joten mun pitää pitää siitä huolta.

        Näytä nämä kommentit mokomalle mulkulle.

        Kun sinä et yksiselitteisesti ole vastuussa mistään etkä kenestäkään, vaikka miten olisi sinulle ostettu. Olet alaikäinen. Jos näin yksinkertainen asia on liikaa vaadittu ymmärrettäväksi aikuiselta, niin edes lasta ei niin tyhmällä aikuisella pitäisi olla kontollaan. Taitaa olla teidän huushollissa eläinsuojeluilmoituksen lisäksi vielä lastensuojeluilmoituskin paikoillaan.

        Mitä oireita kissalla (ja koiralla) on? Jos jotain on vikana, niin ei siinä auta odotella. Tarvittaessa voit itsekin tehdä eläinsuojeluilmoituksen joko kunnan eläinlääkärille tai SEY:n eläinsuojeluvalvojalle. Luulisi alkavan kiinnostamaan eläinten hyvinvointi, kun eläinsuojelusta tullaan tarkistamaan elukoiden kunto ja velvoittamaan ne hoitamaan, jos tarvetta on.

        P.S. Kaikkein halvin eläinlääkäri tuppaa olemaan kunnan oma eläinlääkäri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe