nyt ymmärrän taas enemmän. tajusin eilen, etten ole merkinnyt sulle enää pitkään aikaan mitään. olen sulle samantekevää. kuulin, että sinulla onkin toisen kanssa asiat juuri niin kuin olisin asioiden halunnut olevan kanssasi. ollut jo viime kesästä. se särki sydämeni taas kerran. turha on itseäni koittaa sinulle tyrkyttää.
pystynköhän vieläkin jäämään.
Anonyymi
4
54
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sitten tyrkyttää .
- Anonyymi
en enää tyrkytäkään. hakeuduin aimmin luokse ja koitin parantaa ja syventää välejä, koska luulin hänen haluavan myös yhteyttä ja yhteistä aikaa. se luulo oli väärä. surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en enää tyrkytäkään. hakeuduin aimmin luokse ja koitin parantaa ja syventää välejä, koska luulin hänen haluavan myös yhteyttä ja yhteistä aikaa. se luulo oli väärä. surullista.
Mene oikeaan elämään, älä yritä kommunikoida tätä kautta.
- Anonyymi
Jos olisit tosissasi, ilmoittaisit edes onko naiselta miehelle vai päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929