Kanarianlintu on haastettu

Anonyymi

Noniin, sieltä se luvattu rikoshaaste veropetoksista tuli Trump Organisaation talousmiehelle.

Weisselberg tulee visertämään kovaa ja korkealta; ei hän veropetoksia tehtaillut omalle tilille, toiminta oli ohjattu firman ylimmältä tasolta. Ja tekemällä sopimuksia missä syyttäjälle kerrotaan kaikki hän selviää tuomiotta, tai pienemmällä tuomiolla.

Muistetaan että muuan herra Capone saatiin myös kiven sisään nimenomaan verorikoksista, ei mafioinnista vaikka hän oli päivänselvä tappaja.

Amerikassa pahin rikos taitaa olla veropetos.

11

57

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Eipä ole aloittaja ja Kekki edes samalla puolen palloa; reppana tosiaan olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole aloittaja ja Kekki edes samalla puolen palloa; reppana tosiaan olet.

Mistä sinä sen muka tiedät missä kekkeekeeekki on? Hmmm., niinpä!

• Anonyymi

Mies antautui itse poliisille.

Itse vakaa älykkö taitaa jättää parit yöunet nyt väliin vitutukseltaan.

Miten kannattajat? Jokos aloitte lahjoittamaan rahojanne?

• Anonyymi

Veropetos on helpompi todistaa. Jos jollakin ihmisellä on mammonaa ja leveä elämäntyyli, on melko väistämättä tapahtunut jotain mistä pitäisi maksaa veroa. Perintövero, lahjavero, tulovero... Siitä on aika vaikeaa luistaa edes alibeilla tai maksetuilla/uhkailluilla todistajilla.

• On aika tunnustaa rikollinen menneisyyteni.

Elettiin 80- luvun loppupuolta ja olin aloittanut yrittäjän urani aivan nöösipoikana. Tein aliurakoita suuremmille yrityksille toiminimenä. Minua kokeneemmat kuiskuttelivat että osta kuitteja keksityistä alihankinnoista, ne maksavat vain 2 - 5 % kirjoitetusta summasta ja ovat kunniallisten yritysten hallinnoimia.

Ei kun innolla mukaan. Kassaan kilisi rahaa ennen näkemätöntä tahtia ja kohta sitä olikin jo nippukaupalla jota ei pankkiin viety.

Kunnes tuli kutsu Poliisin- talousrikos- osaston kuulusteluun. Olivat penkoneet kirjanpitoni.
        Fiksuimmat yrittäjät hävittivät, polttivat tai varastuttivat kaikki kirjanpitomappinsa eikä heitä voitu sitten epäillä tahi syyttää oikein mistään.

Minä märkäkorva kuuntelin kuinka kovat talousrikostutkijat sanoivat että ostamani kuitit eivät ole sen arvoisia kuin niille kirjoitetut paskaostot olivat. Olihan siinä pokassa pitämistä.
        Oikeuteen meitä meni 30-40 Stadilaista rakennusalan yrittäjää saman päivän nippupäätöksellä jatketuista törkeistä veropetoksista.
        Pata-Ässän kapakassa sitten naureskelimme tuomioille. Muutama kk. ehdollista kaikille ilman sakkoja.

Tämä oli toki aikaa ennen tietotekniikan tuloa verokyttien avuksi. Sen jälkeen olemme tyytyneet suunnitelmallisiin verosuunnitteluihin. Niissä sitten joutui usein käyttämään lakimiehiä. Ne vasta rosvoja ovat.

• Anonyymi

Jos syyttäjä on yhtään ajantasalla seuraavana hän pyytää tuomaria laittamaan Trumpin lähipiireineen ja juristeineen gag-orderin alaiseksi jotta tuleva oikeustoimi on puolueeton.

Ja sitten kun Trump menee tyylinsä mukaan aukomaan turpaansa pääsee hän tutustumaan rakastamaansa kalteriaitaa vankilaan tuomiostuimen halventamisesta.

• Anonyymi

Tavoite ei ole saada Weisselbergiä linnaan, vaan saada hänet laulamaan kaikki pomostaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavoite ei ole saada Weisselbergiä linnaan, vaan saada hänet laulamaan kaikki pomostaan.

Nimestään päätellen myy vaikka äitinsä kilon paloina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimestään päätellen myy vaikka äitinsä kilon paloina.

Tällä kertaa riittää että myy valaan kokoisen pomonsa 2 tonnin kokonaisuutena.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2741
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      140
      2597
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      134
      2164
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2133
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1850
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      159
      1384
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1216
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      95
      1204
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1162
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1118
    Aihe