Jos sota syttyy...

Anonyymi

Miten toimitte? Itse ainakin karkaan maasta heti. En ala riistää yhden yhtäkään henkeä vaikka reserviin kuulunkin!

13

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minä jään tänne. sinun ei tarvitse. eikä tarvitse muidenkaan mitään pitää jonka vuoksi pappani ja ukkini tappelivat ja katsoivat kun ihmisiä kuolee ja sakkolihaa raiskataan.
      valitettava tosiasia on se että vallan tyhjiö täyttyy. käänny ja juokse kunnes tulee seinä vastaan. ehkä siinä vaiheessa se ruusun työntäminen piippuun pelastaa sinutkin.

• Niin teen minäkin. Maasta pois vaan.

• Anonyymi

Pienessä harjoituksessa Uudenmaan eristyksessä 2020 keväällä nähtiin, ettei täältä mihinkään "paeta". Tositilanteessa ruotsinlaivaan ei matkustajia otettaisi.

• Anonyymi

Nuo maailmanlopun prepperit antaa hyvää kuvaa.
      Itse pidän jo nyt alunaa ja hopeaa parasiitteja-eliminoivia yrttejä mukana, sillä todelliseen viholliseen ei päde teräs/rauta.

• Anonyymi

Muuta sodanuhkaa ei ole kuin sisällisodan, osapuolet voitte päätellä itse

• Anonyymi

Aivan, isänmaalliset vastaan demarit ja vihreät

• Anonyymi

2 x käpykaartilainen? Ensimmäisen kerran 2015 ja seuraava….

• Anonyymi

Mistä sen tietää, minne silloin ehtii ja mitä tapahtuu?

• Anonyymi

Jos Kreml miehittäis Suomen, jatkaisin sissisotaa kaupungissa. Nappaisin yksinäisiä vartiomiehiä, huoltoporukkaa jne. Vaikka miehittäjä ottaisi panttivankeja niin so what. Ei ole minun asiani. Eikä vihollisen kätyreitä suojaisi yöllä mikään. Talo palaisi tai tulisi muu ylläri.

• Avaaja: Oletko sattumalta yksi niitä Qanoniin uskovia?

• Anonyymi

Luulen ettei aloittaja ota koronarokotettakaan.

• Anonyymi

Kannattaisi varmaankin lähteä viimeistään huomenna niin todennäköisesti ehdit ajoissa.

• Anonyymi

Marsalkan miekkaa seuraten suunta kohti puolueettomia maita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      113
      3580
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      31
      3099
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      133
      2630
    4. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2103
    5. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      202
      2048
    6. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      14
      2022
    7. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      36
      1965
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120