Donald J Trump kävi katsomassa Texasin rajakriisiä.

Anonyymi

13

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minut potkaistiin eräästä Chess.comin shakkijoukkueesta pois kun menin kertomaan pitäväni Mr. Trumpista.
      Olivat salanneet ovelasti olevansa demokraattien jengi, enhän tuohon muutoin olisi liittynytkään.
      Eipä hätiä, kuulun yli 40:een joukkueeseen.

      Pelkään että kohta Suomi24:ssä ryhdytään kohta toimimaan samoin ?

      • Anonyymi

        On se rautainen äijä, ei muuta voi sanoa. On muuten ihan hupaisaa katsoa ihmisten ilmeitä kun sanoo kannattavansa tai pitävänsä Pres. Donald Trumpista. Oma aikuinen poikanikin vain huokaisi pitkään, ei kehdannut isäukolle alkaa kettuilemaan, sen verran hänet on opetettu kunnioittamaan vanhempiansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se rautainen äijä, ei muuta voi sanoa. On muuten ihan hupaisaa katsoa ihmisten ilmeitä kun sanoo kannattavansa tai pitävänsä Pres. Donald Trumpista. Oma aikuinen poikanikin vain huokaisi pitkään, ei kehdannut isäukolle alkaa kettuilemaan, sen verran hänet on opetettu kunnioittamaan vanhempiansa.

        Näin on veli hyvä.

        Nuorisomme on totaaliaivopesty näiden viherkommunistien älyttömyyksiin.
        Viidestä lapsestani 3 ovat "demokraatteja". Kaksi on menestynyt urallaan ja ovat järkeviä.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Näin on veli hyvä.

        Nuorisomme on totaaliaivopesty näiden viherkommunistien älyttömyyksiin.
        Viidestä lapsestani 3 ovat "demokraatteja". Kaksi on menestynyt urallaan ja ovat järkeviä.

        Elikkä käänteisesti, kaksi ovat järkeviä, sen kautta menestyviä, eivätkä ole demokraatteja :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elikkä käänteisesti, kaksi ovat järkeviä, sen kautta menestyviä, eivätkä ole demokraatteja :)

        Juuri näin.
        Pahoittelen epäselvää sanontaani ja kiitos että ymmärsit sen kuitenkin.


    • Anonyymi

      Texas on Republikaaninen osavaltio, siellä palvotaan ketä tahansa Republikaania; ei siinä ole mitään outoa.

      Miksei Trump käynyt katsomassa koti-osavaltiossaan romahtanutta taloa ja tapaamassa omaisia?

      Trump kävi tutustumassa kalteriaitaan sopivasti juuri sen aattona kun hänen yrityksensä haastettiin veropetoksista.

      • Anonyymi

        Trumphan kävi paikalla keskiviikkona, kyllähän juttu hänen yrityksistä on haaste tullut jo aikoja sitten.


    • Taisi Trump käydä etsimässä sopivaa aidanreikää mistä kohta poistua maasta.

      • Anonyymi

        Olen toimitttanut nimesi Trumpin projektisuunnitelmaan!

        Hän ehdotti että sinun korona voidaan poistaa iskukuumennuksella 82 asteeseen 1 sekunniksi.


    • Anonyymi

      Kuka ihailee tätä porkkananaamaa? Johan hän osoitti ettei hänellä ole minkäänlaisia johtaja kykyjä. Jos hän olisi jollain toisella ihmisellä töissä, hän saisi tuolla käytöksellä nopeasti potkut. Vähän niin kuin kävi hänen presidentti jatko haaveille. ;)

    • Anonyymi

      Trump on hyvä mies, sitä äänesti oikeasti yli 80%!

      Kamala on kaamee hikiseltä v-tulta haiseva huijari ja Biden on mädältä haiseva käärme pikku tytön huoneessa. Demokraatit on puhdasta paskaa, joka sekin on loukkaus paskaa kohtaan.

      • Anonyymi

        Amerikassa on mahdotonta saada ilman vaalipetosta 80% äänistä.

        Tuon väittäjät todistavat sen etteivät ymmärrä maasta mitään.

        Maan väestö on jakautunut hyvin tarkasti kolmeen osaan tasaisesti:

        - Republikaanit, äänestää aina Rebua vaikka kyseessä olisi kuka tahansa
        - Demokraatit, äänestää aina Demaria oli kyseessä aivan kuka tahansa
        - ne joista suurin osa ei koskaan äänestä, ja joiden äänillä ratkaistaan vaalit

        Se Trumpin vale äänestäjistä olisi ollut uskottava jos hän puhuisi jostain luokkaa 35-40% äänisaaliista; mutta 80% ei voi tuossa valtiossa koskaan toteutua vapaissa vaaleissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe