Voiko se olla se oikea

Anonyymi

Joka saa sinut tuupattua pois mukavuusalueeltasi?
Eikä hänen tarvitse tehdä muuta, kuin on vain oma ärsyttävä itsensä.

11

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikea voi olla se joka tuuppaa sinut pois mukavuusaluuelta, mutta on siinä kun tarvitset häntä. Saatko hänet on toinen asia.

• Anonyymi

Miksi se saaminen olisi ongelma, jos kipinä on jo syttynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole hänen kanssaan jutellut moneen kk että en edes tiedä mitä minä teen kun en saa mitään yhteyttä häneen ja hänen kanssaan ei ole mahdollista jutella joten en voi kuvitella että olen suhteessa palsta harha anon kanssa. Täytyy kai jatkaa eteenpäin ja toivoa että joskus löytyy minulle joku jonka kanssa olen suhteessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole hänen kanssaan jutellut moneen kk että en edes tiedä mitä minä teen kun en saa mitään yhteyttä häneen ja hänen kanssaan ei ole mahdollista jutella joten en voi kuvitella että olen suhteessa palsta harha anon kanssa. Täytyy kai jatkaa eteenpäin ja toivoa että joskus löytyy minulle joku jonka kanssa olen suhteessa

Etsit netistä hänen kännykkänumeron? Vaikka maksat hieman, jotta saat tietää mikä hänen numeronsa on... Tai jos hänet löytää jostain somesta? Vaikka seuraa jotain yhteistä tuttavaa tai tuttava seuraa häntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä idea jatkaa ilman harhoja. Jos ei uskalla marssia eteen puhumaan, niin ei ole oikein muita vaihtoehtoja kuin jatkaa eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on olettama ja perustui siihen että minun tilanteessa toinen ei halua enempää.

• Anonyymi

Kyllä se tuuppasi minun ihan joka radalta irti.

• Anonyymi

Omituisii tuuppijii t riittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituisii tuuppijii t riittää

Tähdet

Syntyneet

Tuikitaan

• Anonyymi

Olin jo tehnyt töitä ennen sinuakin.

Toiset eivät.

Lopetin työt hyvissä ajoin jotta minullakin olisi vielä antoisia eläkepäiviä.

En oikeastaan jaksanut enempiä

Lopetin myös suhteen ulkomaalaiseen koska hän oli elänyt ulkomailla suurimman osan elämästään.

Mutta muuten olen olen terve

En uskonut että näin kävisi , että pakko kysyä mutta onko sinulla vielä maitohampaat kuin voisi olettaa.

Mitään ei tietenkään saisi nähdä mutta minä olen kehittynyt normaalisti ja olen nuori työssäkäyvä nainen.

Muistot vain tulevat nyt ja uusia asioita elämään mutta kenellekään vanhalle En elämääni anna.

Tässä on oltava joku taso .

En ole ehkä 7han suomalainen mutta minulla onkin jo kaksi hammasta pois.

Ne ovat luonnostaan lähteneitä kuten always.

Miehen pittee osata kieliä, emme asu ennee harhamailla emmekä tyrenneisyysalueilla.

Kyllä jonkun suomalaisen olisi syytä ymmärtee vieraskielisiä mutta opettajien, varsinkin miesten, keinot ovat jääneet vähäksi .

He puhuvat kyllä mutta osaavatko kiusata kuten poikalapset

Enkä ymmärrä sitä kiysoom7stä ,se oli vähän aikoo sittän vanha asia jo mutta koska TE miehet kasvatte ,siis milloin??

Naiset ovat höppänöitä romantikkoja, syytä muistoo se!!

Mieluummin yksin kuin kaksin parisuhteessa.

Muita samanarvoisia ei ole.

Kukin taapeltoo tyylillään kuten olin jo aikoinoon sanonut.

Sitä ei tarvitse ottoo kirjaimellisesti, jos ette itse ossoo puhua.

Vaikka slaavia.

Käärmeitä on toki ennenkin nähty ja niiltä nirri eli pois .

Vanhoiksi kun tulloo , vaikka minähän olen ikinuori enkä ennee isoisien mukkoon lähde, se on vanha juttu jo.

Oli ennen niin ja näin mutta koska elämä erotti ,suuntamme olivat erit.

Olin nähnyt muolimmoo jo aika pitkeen sinutkin tavattuani ja muuan poiko sai minnuun vähän äksöniä.

Tapahtumia, toimintoo.

Vanha nainen ei jaksa innostua poikasten koltuista3 jotka harvoin täyttävät tosimiehen kriteerit.

Millainen on sitten tosimies??

Mielestäni.
      Semmoinen joka ei jiä sorm7suussa istumaan kottiin kun häntä tarvitaan tosielämässä

Se , mikä on hänelle tosi, on myös minulle.

Näin mäni ennen.

Nyt olen puhtaasti ulkoverinen kuten olen olen ollut jo pienenä.

Vanhana naisena ei vain kiinnosta panojutut tai montako miestä tai tyttöö kenelläkin on ollut, emme elä vitriinissä.

Se tiedoksi together .

Ja se ellei ulkonäkö miellytä, on jokaisen omissa väleissä, miehillä penis, siitin tai munat ,kuinka haluatte asianne ilmaista.

Tytöillä vagina ,emätin tai reva.

Sitten lähtöö moni sotku selviämään kun etsimme tai etsitte itsellenne puolisoa.

Lisää pittee jokaisen saada elämässä aikoon , ei se unohdu hetkessä mikä on hermostoihin vaikuttanut.

Sellainen on syytä lopettoo ellei tunne jostakin syystä omakseen.

Tytöillä on oma kiertonsa, miehet siitä harvoin tietävät.

Jos niille sanoisi ,he pakenisivat poissa silmistånne koska tytöt ovat aina jotain vailla.

Suomineito ei ymmärrä, että pojat ovat vain laumasieluja, tytötkin voivat olla mutta paria hakiessaan he katsovat nykyään tarkasti onko jokin sen sortin mies keneen voisi tutustua.

• Anonyymi

Kyllä voi olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihdoin Sofian peffa ikuistettu ilman filttereitä

Jenner pökät ei taida puristaa peffaa kasaan samalla tavalla kun kalsarit joita yleensä pitää😂 https://aijaa.com/re6HIq
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      7316
    2. 107
      3693
    3. Miksi et enää halunnut kohdata mua?

Miksi välttelet mua?
      Ikävä
      174
      2768
    4. Mitä on tapahtunut?

Kemijärveltä löytyi viikonloppuna kaksi kuollutta henkilöä. https://yle.fi/uutiset/3-12044939
      Kemijärvi
      16
      2042
    5. Oho! Tanssii Tähtien kanssa -yllätys: Same sex -pari Elina Gustafsson ja Katri-ope!

TTK törähtää taas! Tällä kaudella showssa nähdään myös historiallinen pari, sillä nyrkkeilijä Elina Gustafsson on Suomen TTK-historian ensimmäinen sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1740
    6. Oho! Tanssii Tähtien kanssa saa oman "realityn" - Tätä tiedossa!

Tanssii Tähtien Kanssa uusi kausi alkaa elokuussa. Ja ohhoh, luvassa on myös ajan henkeen sopivasti uusi reality-henkinen pläjäys kulissien takaa. Ki
      Viihde ja kulttuuri
      33
      1561
    7. Viimeinen viesti

Mitä lukee viimeisimmässä viestissä jonka HÄN on sinulle laittanut? Ap aloittaa: viimeisessä viestissä häneltä on kolme numeroa.
      Ikävä
      161
      1535
    8. Suomi Tokion kisojen huonoin maa mutta urheilupomot vaikenee

Suomi on ollut yksi kaikkien aikojen menestyneimpiä maita kesäolympialaisissa. Suomi on osallistunut jokaisiin kesä- ja talviolympialaisiin vuoden 190
      Olympialaiset
      25
      1480
    9. Taisin menettää kaikki mahdollisuuteni suhun?

Tämmöisiä ajatuksia ollut tässä viimepäivinä.
      Ihastuminen
      34
      1419
    Aihe