Ymmärrät kai mies

Anonyymi

Että me halutaan toisiamme. Mitä voidaan asialle tehdä? Aiotko luovuttaa?

79

2818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä hetkellä voin vain juoda kaljaa. Miten sinä?

    • Anonyymi

      En ole mies.

      • Anonyymi

        No ei se mitään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minun oloni ei perustu pelkkään haluun.

      Ja häntä miettiessäni, toivon ettei järki ole tippunut
      hänelläkään haarojen väliin.

      Hyviä unia😴😴

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu 👍


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu minustakin. Ei ole valahtanut mihinkään...


    • Anonyymi

      Syliin vaan

      • Anonyymi

        💟💟💟💟💟💟


    • Anonyymi

      Ymmärrän. Kohdatessamme sielumme avioituivat, olemme sielunkumppaneita niin syvällä tasolla ettei sanojakaan tarvita.

      Kyllä me vielä näemmä, en ole unohtanut enkä koskaan pystyisikään. Ja eihän siitä kauan vielä olekaan kun universumi meidät liitti.

      • Anonyymi

        💗💗nyt tuli tippa linssiin 😥. Oikeasti. Ikävä.
        Ap


      • Anonyymi

        Miten kauan on ei niin kauan? Vuosia, kuukausia, päiviä?


    • Anonyymi

      Meidän pitää lähteä yöuinnille- Sellainen aloituskin oli

      • Anonyymi

        Toivottavasti et herää sun unesta 😇😇🐖🇫🇮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et herää sun unesta 😇😇🐖🇫🇮

        En mä mikään unissa uija ole


      • Anonyymi

        Vaihdettiin aamu-uintiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä mikään unissa uija ole

        Mustasukkaine rakas taitaa olla mun uudesta harrastuksesta ja kyllä tajusin että miksi kirjoitit että olen onnistunut saada lapset tykkää uiminen harrastukset ja luulet että minä keksin verukkeen päästä uimaan. 😘 Sano suoraan että ootko sä mustasukkaine


      • Anonyymi

        Niin pitäisi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En minäkään, vaikka tuossa laulussa lopputulos jää, ainakin mulle, epäselväksi. Toivon kuitenkin, että olisit hän, jota rakastan ja, että meidän tarinan loppu olisi onnellinen. K.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään, vaikka tuossa laulussa lopputulos jää, ainakin mulle, epäselväksi. Toivon kuitenkin, että olisit hän, jota rakastan ja, että meidän tarinan loppu olisi onnellinen. K.

        Juu tai siis en milloinkaan.


    • Anonyymi

      Sinä haluat, minä en. Olet hullu. Kukaan halua "naista", joka palstalla 24/7.

      • Anonyymi

        Voi ei, rajoita sitten vähän. Tuo on jo liikaa, että 24/7.


      • Anonyymi

        Sinä siis harhoissasi kuvittelet tunnistavasi täältä jonkun viestit...ja todennäköisesti teistä kahdestakin oikeasti tällä palstalla olet vain sinä kuvittelemassa 😅 laitahan palsta välillä kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis harhoissasi kuvittelet tunnistavasi täältä jonkun viestit...ja todennäköisesti teistä kahdestakin oikeasti tällä palstalla olet vain sinä kuvittelemassa 😅 laitahan palsta välillä kiinni

        Se on nainen ja itse palstalla ihan koko ajan . Ei vaan kestä muita naisia yhtään.. Älä vaivaudu edes kommentoimaan sille. Se saa siitä orkkuja kun reagoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis harhoissasi kuvittelet tunnistavasi täältä jonkun viestit...ja todennäköisesti teistä kahdestakin oikeasti tällä palstalla olet vain sinä kuvittelemassa 😅 laitahan palsta välillä kiinni

        Täysin samaa mieltä tuon palstaasukin höpötyksistä. Hänellä taitaa olla erityisen rikas mielikuvitusmaailma...


    • Anonyymi

      Tämä aloitus ei ollut minulta. Eikä mikään muukaan näistä myöhäisillan n. 01.07.2021 klo 22.00- 02.07.2021 klo tähän asti tehdyistä lukuisista muutaman lauseen aloituksista/seksialoituksista. -H-nainen

      • Anonyymi

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi

        Lopeta nyt Heli tuo jo hyvään aikaan. Häpäiset kaikki Hnaiset palstalla noilla pakkomielteisillä kommenteilla. Kukaan ei kuvittele näiden sulta olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta nyt Heli tuo jo hyvään aikaan. Häpäiset kaikki Hnaiset palstalla noilla pakkomielteisillä kommenteilla. Kukaan ei kuvittele näiden sulta olevan.

        Niin, sellainen tietoinen tarve häpäistä etenkin keinotekoisesti on kyllä paha homma.


    • Anonyymi

      Ihana M nainen miten päästäisiin eteenpäin?

      • Anonyymi

        Kerro missä nähdään ja milloin? Niin päästään eteenpäin 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro missä nähdään ja milloin? Niin päästään eteenpäin 💕

        Seuraavan kerran kun tavataan toimistolla niin vaikka minun huoneessa, laitetaan ovi lukkoon ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavan kerran kun tavataan toimistolla niin vaikka minun huoneessa, laitetaan ovi lukkoon ;)

        Joo. Hankitaan eka toimisto...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro missä nähdään ja milloin? Niin päästään eteenpäin 💕

        Nähdään vaikka koiralenkin merkeissä siellä kalliolla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään vaikka koiralenkin merkeissä siellä kalliolla...

        Kalliolla? 🤔 ei taida sopia minuun...


      • Anonyymi

        Miten päästäisiin eteenpäin...? Helposti.. tadaa - otat puhelimen ja näppäilet viestiä tulemaan... Eiks oliski helppoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten päästäisiin eteenpäin...? Helposti.. tadaa - otat puhelimen ja näppäilet viestiä tulemaan... Eiks oliski helppoa?

        Ilmeisesti tämä erittäin helppo keino ei toimi kummankaan kohdalla. Keksittävä toinen keino? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti tämä erittäin helppo keino ei toimi kummankaan kohdalla. Keksittävä toinen keino? 🤔

        Ai miten niin ei toimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten niin ei toimi?

        Koska ei lähestytä viestein. Ainakaan muuta kuin asia tasolla. Siksi, sen tähden. Haluaisin kyllä sanoa sinulle, että olen ihastunut/rakastunut ja haluan sitä miestä fyysisellä ja psyykkisellä tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti tämä erittäin helppo keino ei toimi kummankaan kohdalla. Keksittävä toinen keino? 🤔

        Tai niin eipä toimi. Kun et vastaile 🤭 höh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai niin eipä toimi. Kun et vastaile 🤭 höh

        Kyllä mä aina vastaan, kun huomaan! Eilen vain nukahdin vihdoin niin aikaisin!
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavan kerran kun tavataan toimistolla niin vaikka minun huoneessa, laitetaan ovi lukkoon ;)

        Lupaat vaan, kultaseni 😍


    • Anonyymi

      Mitäs tässä voi muka tehdä, kun sinä kiellät asian oikeassa elämässä... Eipä tässä ole mitään tehtävissä.

      • Anonyymi

        Ok ok.......


      • Anonyymi

        Minä vai me molemmat?


    • Anonyymi

      Mä ymmärrän, että mä haluan sua, mutta kunpa voisin vähän tarkemmin tajuta sinun tahtosi!

      • Anonyymi

        Samat sanat miehelle sivunaiselta.


    • Anonyymi

      t. Mies

    • Anonyymi

      En halua luovuttaa.

      • Anonyymi

        Kuulitko siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulitko siellä?

        En kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulitko siellä?

        Kuulin. Miten edetään rakas??

        T: Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuullut.

        Miten saan kuuleville korville?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten saan kuuleville korville?

        Kyllä minäkin kuulin., vaikka vähän sivummalla olenkin. En minäkään halua luovuttaa. Haluan tavata sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kuullut.

        Höh :| ei se kuule millään :|


    • Anonyymi

      Luovutin sinut jo toiselle jo aikoja sitten.
      Et kai ikinä unohda sitä hääyötä kanssani, vaikka olit juuri mennyt toisen kanssa naimisiin.

      Sillä se luottamus vain vahvistuu miehesi ja sinun välillä.

      Ei me mitään voida enään tehdä. Todetaan vaa et mokattiin tosi pahasti.
      Ei me haliuta toisiamme. Me oltiin vain hetken paniikissa yhdessä.

    • Anonyymi

      Melkein vuosi kohta mennyt kaipauksen merkeissä. Miksi minä nyt luovuttaisin?
      Konsonantti, vokaali, konsonantti, konsonantti, vokaali

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi

        Oletko mies vai nainen ja onko nuo konsonantit ja vokaalit sinun nimestäsi vai hänen?


      • Anonyymi

        Mun nimeen sopii noi. Ja sun on vokaali, konsonantti, konsonantti, vokaali. M@n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun nimeen sopii noi. Ja sun on vokaali, konsonantti, konsonantti, vokaali. M@n

        Minuun sopii tuo, että melkein vuosi on mennyt ja miehen nimessä on 5 kirjainta juuri noin ja omassani neljä: vok. Kons. Kons. Vok. T. Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuun sopii tuo, että melkein vuosi on mennyt ja miehen nimessä on 5 kirjainta juuri noin ja omassani neljä: vok. Kons. Kons. Vok. T. Nainen

        Me sitten...


      • Anonyymi

        Älä luovuta rakas nainen. Tv. Konsonantti, vokaali, konsonantti, vokaali, konsonantti, vokaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä luovuta rakas nainen. Tv. Konsonantti, vokaali, konsonantti, vokaali, konsonantti, vokaali.

        Konsonantti, vokaali, vokaali, konsonantti, vokaali ❤️ Konsonantti, vokaali, konsonantti, konsonantti, vokaali


    • Anonyymi

      Lupaan kautta kiven ja kannon, että en luovuta. Odotan tunnollisesti että tulet hakemaan kotoa.

      • Anonyymi

        Osta ruumisarkku, makaa siellä ja odotat, sillä ikuisesti saat odottaa! (muuttaako munattomuus maailmaa?).

        Ai niin, pitäähän sinun sieltä välillä nousta nussimaan vaimoasi!


    • Anonyymi

      Pakko luovuttaa, kun psykopaattia ei voi rakastaa tai parantaa.

      • Anonyymi

        Tuo on totta, mikään rakkaus ei paranna noin paha aja vakavaa sairautta.

        Niin hyvää, suloista ja kaunista kuin rakkaus onkin . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta, mikään rakkaus ei paranna noin paha aja vakavaa sairautta.

        Niin hyvää, suloista ja kaunista kuin rakkaus onkin . .

        * pahaa ja vakavaa


    • Anonyymi

      Tietyllä tavalla oon luovuttanutkin koska en oo enää 16v.
      Oisin vaan kaivannut kaiken auki puhumista ja sitä näkemistäkin paljon aiemmin. Nyt en jaksa. On vaikeaa puhua kun ei ole oikeaa yhteyttä ja silloin kun se oli, niin toinen laisti ja pakeni. Mitä itse tekisit minun tilanteessani? Palsta on vihoviimeinen pelleily kanava täällä provoileville.

      Ja tuo tulkinta, että me halutaan toisiamme, on vain sinun
      Et ole koskaan kysynyt minulta yhtään mitään siitä.
      Öitä.

      • Anonyymi

        Mutta tuo kommenttisihan todistaa aloittajan olevan oikeassa.
        Hänen tulkintansa on siis oikea, jos sinä olisit oikea.


    • Anonyymi

      Konsonantti, vokaali, vokaali, konsonantti, vokaali ❤️ Konsonantti, vokaali, konsonantti, konsonantti, vokaali , n❤️m, olet edelleen ajatuksissani ja sydämessäni. T. mies joka aloitti tämän äänneleikin

      • Anonyymi

        Leena ja Jaakko


    • Anonyymi

      En halua aloittajaa.

    • Anonyymi

      Löydän haluttavmpia kyllä muualta.

    • Anonyymi

      Ymmärrät kai että jos haluaisimme olisimme tehneet sen etkä kirjoittelisi tänne nettiin.

      • Anonyymi

        Tää ei kyllä pidä paikkaansa. Voit aina puhua vain omasta puolestasi.


    • Anonyymi

      En mä halua tuollaista naista. Susta ei saa tekemälläkään sellaista mitä haluan. Et ole mitään sellaista.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe