Ruotsin poliisisurman valkopesu on alkanut

Anonyymi

https://demokraatti.fi/ruotsissa-surmattu-poliisi-ei-todennakoisesti-ollut-ampumisen-alkuperainen-kohde/

Eipä tietenkään ollut, oliko kohde poliisin jututtama mahdollinen todistaja?? Oliko kohde mahdollisesti poliisin vieressä seisonut kilpailevan jengin jäsen??
Oliko ampujan tarkoitus pelotella jotta poliisille ei puhuta??

Sekö nyt tekee teon vähemmän tuomittavaksi??

Vaikka ruotsin rikospoliisin päämaja olisi räjäytetty 4000kg autopommilla, niin aina tulee joku kertomaan että "lasten leikeistä vahingossa possahti"..ei ollut syytä epäillä tarkoitusperiä...vahinko oli.

Totuus kuitenkin on että kadulla olleita kohtaan ammuttiin, joukossa todistajia, poliisi, muita siviilejä... ei sellaista voi hyväksyä mitenkään tai pidä vähätellä.

23

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minuakin nauratti tuo sama ettei poliisi ollut kohde. Huomasitko muuten mitkä oli tuntomerkit ja millä todennäköisyydellä ikinä saadaan ampujaa kiinni :D :D

      Ruotsin mammanpoikayhteiskunta on luonut oivan maaperän ammattirikollisuuden kasvulle. Ruotsin avoimet-ovet-maahanmuuttopolitiikka on imapannut kovanahkaiset kriminaalit sveamamman helmoihin ja nyt hurrit ovat polvillaan.

      Tilanne tulee vielä pahenemaan ja kriminaalit ottavat koko yhteiskunnan valtaansa politikkojen korruptiolla ja väkivallan uhalla.

      • Anonyymi

        Erityisesti erään uskonnon kanssa.


    • Olin juuri laittamassa aloitteen TÄSTÄ "VAHINGONLAUKAUKSESTA" Kyllä tuo aloituksesi on täyttä asiaa. Ruotsin kuningaskunta=monarkkia on todella sairaassa tilassa, MIKÄ tuota sosialistista kansankotia pitää enään kasassa, se pistää ihmeeksi Se on se raha joka on orjatyöllä ja lapsityövoimalla ja ennenkaikkea rahanpesulla maahan imuroitu, KALMARIN UNIONIN KATALUUS ON HURREILLA VERISSÄ.. Ruotsin poliisi ammutaan virantoimituksessa!!!!!!!! Ruotsinpoliisi itse ilmoittaa, ...kyseessä vahingonlaukaus. EHDOTTOMASTI EI TERRORISTINEN TEKO. On silti outoa, että vahingonlaukaukset lentelevät kansankodin kaduilla, osuen mihin milloinkin. On ehkä tultu pisteeseen, että pitäis tehdä jotain. Sosialistisessa kansankodissa kun on raiskattu,,,,,,,joukkoraiskattu naispoliiseja, onneksi kyseessä on vain kymmenet yksittäistapaukset.

      • Anonyymi

        Huhun mukaan olet Toksovan kolhoosin sikalan entinen sontakuski, joka sai potkut syötyään kuormasta. Pitääkö se paikkansa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huhun mukaan olet Toksovan kolhoosin sikalan entinen sontakuski, joka sai potkut syötyään kuormasta. Pitääkö se paikkansa?

        Yleltä saatujen luotettavien tietojen mukaan, kuormasta on syöty, Suomalainen TOLKUNMIÄS, ei ole kylläkään ollut lähelläkään kyseisiä vankkureita, Kyseessä on hyvin todennäköisesti vainoharhaisten ja Venäjä kammon vallassa olevien vihervasuritoimittajien uutisankka , vasurien johon rkp ilmam ehtoja kuuluu.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Yleltä saatujen luotettavien tietojen mukaan, kuormasta on syöty, Suomalainen TOLKUNMIÄS, ei ole kylläkään ollut lähelläkään kyseisiä vankkureita, Kyseessä on hyvin todennäköisesti vainoharhaisten ja Venäjä kammon vallassa olevien vihervasuritoimittajien uutisankka , vasurien johon rkp ilmam ehtoja kuuluu.

        Kapinasta ja naisten lyömisestä haaveileva nettirölli ei ole tolkun mies. Sinun kannattaa palata Venäjälle tai johonkin muuhun muslimimaahan...


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Yleltä saatujen luotettavien tietojen mukaan, kuormasta on syöty, Suomalainen TOLKUNMIÄS, ei ole kylläkään ollut lähelläkään kyseisiä vankkureita, Kyseessä on hyvin todennäköisesti vainoharhaisten ja Venäjä kammon vallassa olevien vihervasuritoimittajien uutisankka , vasurien johon rkp ilmam ehtoja kuuluu.

        Tää "tarkkanäköinen" on joku idän kaalinpurija, joka ei ole suomalaista nähnytkään.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Yleltä saatujen luotettavien tietojen mukaan, kuormasta on syöty, Suomalainen TOLKUNMIÄS, ei ole kylläkään ollut lähelläkään kyseisiä vankkureita, Kyseessä on hyvin todennäköisesti vainoharhaisten ja Venäjä kammon vallassa olevien vihervasuritoimittajien uutisankka , vasurien johon rkp ilmam ehtoja kuuluu.

        Pietarin sontakuski lienee Venäjän puppelibaarien kanta-asiakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhun mukaan olet Toksovan kolhoosin sikalan entinen sontakuski, joka sai potkut syötyään kuormasta. Pitääkö se paikkansa?

        Ja sinä olet vihreä, tämä ei ole huhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet vihreä, tämä ei ole huhu.

        Ja sinä olet idän sontaläj.. eiku sontakuskin poikakamu.


      • Anonyymi

        Piereminen puhdistaa ilmastoo


    • Anonyymi

      On rasistista epäillä rikosta, poliisi teki itsemurhan

    • Anonyymi

      Asiaa….!

    • Heh demokraatti jatkaa "uskottavaa" linjaa. Taitaa aku ankkakin olla luotettavampi tietolähde.

    • Anonyymi

      Suomalaiset-älkää antako median ja suvakkien vaieta Kaivarin tapausta kuoliaaksi!!

      Todennäköisesti tämä Poliisimurha yritetään vakopestä samoin !!

    • Anonyymi

      "Sekö nyt tekee teon vähemmän tuomittavaksi??"

      Ei tietenkään. Poliisi kuoli.

      "Totuus kuitenkin on että kadulla olleita kohtaan ammuttiin, joukossa todistajia, poliisi, muita siviilejä... ei sellaista voi hyväksyä mitenkään tai pidä vähätellä"

      Ei niin eikä tuossa tilanteessa vähätellä tai hyväksytä vaan selvitetään mitä oikeasti tapahtui.

      • Anonyymi

        Hyvä että poliisikin joskus edes kuolee, niitä on liikaa


    • Anonyymi

      Tämä oli kyllä härskein valkopesu yritys. Tekijä oli ulkomaalaistaustainen ja tummahipiäinen

    • Anonyymi

      Ruotsissa sattuu ollaan hiljaa alluh huuto raikaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko apinat jo Mannerheimintiellä polvillaan?

    • Anonyymi

      Kovat otteet on aina tehonneet tuollaisiin. Ei orjia turhan takia kahleissa pidetty.

    • Anonyymi

      Onko ruotsissa sama juttu kuin suomessa, että matujen luodit on aina vaarattomia sivullisille?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe