Kerroit, ettet asu siellä enää... Lämpimät muistot. Missä asut nykyään?
Mies, muutit pois
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Asun nyt täällä ja lämmintä on. Sekä muistot.
- Anonyymi
Perhana, kämppää tulettaessa, lensi perhonen sisälle. Täytyykö niitä varten ostaa haavi, et saa ne ehjänä ulos asunnosta? Käsin en uskalla niitä metsästää, kun pelkäävät varmaan tilannetta yhtä paljon kuin minäkin ja silloin voi joutua perhosen puremaksi? Mikä neuvoksi?
- Anonyymi
Sain partsin kautta ohjattua ulos kämpästä ja elävänä. Näytti pelokkaalta, kun olin muutaman kerran huitonut häntä pois kämpästä.
Parvekkeella katseemme kohtasivat, minä ikkunan takana laskelmoiden, et miten pääsen parvekkeelle niin, ettei perhonen lennä takas huoneistoon, perhonen ajatteli varmaan, et minä väkivaltainen ihmis hahmo, mihin pyrin kaikella sillä huitomisella?
Onnistuin ja avasin parvekelasit ja sit huidoin häntä ulkoilmaa kohti ja lopulta huoli oli ohi ja onnistumisen tunne valtasi mielen. Hyvä minä! Perhonen lensi lopulta raketin lailla ulkoilmaa kohti ja hävisi näkökentästäni.
Molemmille jäi kokemasta ristiriitaiset tuntemukset. Mikä oli kaiken tarkoitus? Mitä perhonen halusi vierailulla minulle viestittää ja mitä perhonen ajatteli kokemastaan muuta kuin pelkoa ja ahdistusta? Meidän suhde oli lyhyt ja pelon sekainen, vailla ymmärrystä toisen tarkoitusperistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108