Maskun montuilla liikkuu nykyisin mies, jolla irti kaksi koiriin aggressiivisesti suhtautuvaa isokokoista rottweileria. Mies ei pidä näitä siis kiinni vaikka laki edellyttää! Asiasta tehty ilmoitus poliisille suosittelemme kiertämään kaukaa ja ilmoittamaan myös poliisille kohdattaessa!
Montuilla kaksi hyökkäävää rottweileria!
20
1853
Vastaukset
- Anonyymi
Onko lasten uimarannan läheisyydessä?
- Anonyymi
On läheisyydessä muttei kyseisellä rannalla. Viereisillä pienemmillä lammikoilla.
- Anonyymi
Ei kannata mennä lähelle, käyvät kiinni pienempiin noiriin. Kokemusta on.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta soitan virkavallan paikalle jos kohtaan tämän järjen jättiläisen.
- Anonyymi
Jep! Tuo maailman omistaja oli taas 4.7 klo 19-20 uittamassa koiriaan . Hänen koirat kuulemme on kuulemma koulutettu ??? Toinen niistä kävi meidän koiraan kiinni.
Liikkuu harmaalla farkku Mersulla!- Anonyymi
Poliisille ilmoitusta vaan kusipääukosta, ei se selkeästi ilman poliisin mukaantuloa opi!
- Anonyymi
Mielikuvituksen tuotetta
- Anonyymi
Vaikuttaa rotikkojen omistajan kirjoitukselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa rotikkojen omistajan kirjoitukselta.
Onko videota tai edes kuvia? Eipä tietenkään, vain harhaisen mielen sepitettä.
- Anonyymi
Ei ole. Miksi vähättelet ongelmaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko videota tai edes kuvia? Eipä tietenkään, vain harhaisen mielen sepitettä.
Siinä on vähän kiire yrittää pelastaa omat koirat raatelulta ettei videointi ehdi käymään mielessä.
Tuntomerkkeinä vielä: Kyseessä siis jotenkin räyhäävä huonokäytöksinen mies joka liikkuu isolla hopeisella mersulla ja jolla kaksi pitbullia vapaana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on vähän kiire yrittää pelastaa omat koirat raatelulta ettei videointi ehdi käymään mielessä.
Tuntomerkkeinä vielä: Kyseessä siis jotenkin räyhäävä huonokäytöksinen mies joka liikkuu isolla hopeisella mersulla ja jolla kaksi pitbullia vapaana.Rottweileria tarkoitin tuossa ylemmässä rottweileria enkä pitbullia. Ajatusvirhe.
- Anonyymi
Moni on kuulemma tuon miehen ja koirat kohdannut, mikä syy sinulla on yrittää valehdella ja piilotella asiaa?
- Anonyymi
Voi tulla hyökkääjäkoirien omistajalle vähän tuliset paikat jos satutaan samaan aikaan kuopille. Oma koirani kun puolustautuu sillä tavalla että rotikka on siinä tilanteessa suupala sille ja olen itse sitä myös valmis koiraani puolustamaan.
- Anonyymi
Eikös asiaa saada sivistyneesti hoidettua kuten poliisi paikalle ja ukolle sakot ja saman toisto jos ei mene jakeluun.
- Anonyymi
Kyl on taas kovaa äijää 😂😂 sinä siis
- Anonyymi
Tuttu ilmestys, täysi kusipää tuo mies. Käyttäytyy jopa koiriaan huonommin
- Anonyymi
Opetan kyseisen miehen käyttäytymään, jos samaan aikaan montuille sattuu. Kiitos vinkistä.
- Anonyymi
Huru ukko huutaa ja räyhää mies käyttäytyy huonommin kuin koiransa!
- Anonyymi
Rotikat on upeita
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569