Hulluja potkujen katselijoita? KO?

Anonyymi

Tartunnat ovat lähteneet kasvuun tällä viikolla. Pääosa tartunnoista näyttäisi olevan deltamuunnosta ja yli 40 prosenttia tartunnoista lähtöisin kisaturisteilta. Pietarista palanneiden turistien koronatartuntojen myötä maskisuosituksen kevennys viivästyy.-YLE-

14

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raisiossa tänään kolme tartuntaa. Lienevät Venäjältä tulleilla. Kiitos vaan teille jotka pilasivat hyvin alkaneen kesän 2021.

• Anonyymi

Tänään jälleen yksi tartunta. Venäjän tartuntaketjusta kyse.

• Anonyymi

Pietarin kalansaalis on ilmiön nimi.

• Anonyymi

Jääkiekko on valkoisen ylivallan marginaalilaji

• Anonyymi

Rokotteiden kehittäjät ovat olettaneet, että niiden mRNA jää suurimmaksi osaksi pistoskohtaan ja sen lähiympäristöön. Pfizerin tutkimusdata kuitenkin näyttää, että rokotteen mRNA ja siihen liittyvä piikkiproteiini leviävät laajalti kehoon jo muutamassa tunnissa.

Tämä on vakava ongelma, koska piikkiproteiini on toksiini (myrkky), jonka on osoitettu aiheuttavan sydän-ja verenkiertoelinten sekä hermoston vaurioita. Sen toksisuus ulottuu myös suvunjatkamiselimiin, ja Pfizerin biodistribuutio-data osoittaa sen kertyvän naisen munasarjoihin.

Verenkiertoon päästyään piikkiproteiini sitoutuu verihiutaleiden reseptoreihin ja verisuonten seinämäsoluihin. Kun tämä tapahtuu, piikkiproteiini voi saada hiutaleet takertumaan toisiinsa, niin että syntyy hyytymiä tai tulppia ja/tai epänormaalia verenvuotoa.

Euroopan Lääkevirastolle (EMA) luovutetut Pfizer-dokumentit osoittavat myös, että yritys ei noudattanut prekliinisten toksikologisten tutkimustensa aikana teollisuuden standardivaatimusten edellyttämiä laadullisia tuotantokäytäntöjä ja että avaintutkimukset eivät täytä hyvän laboratoriokäytännön standardien ehtoja.

Tuore tutkimus kyseenalaistaa COVID-19-rokotteiden käytön pandemian hoitovälineenä. Tutkimuksen mukaan meidän on hyväksyttävä 2 rokotteista johtuvaa kuolemaa voidaksemme ehkäistä 3 COVID-kuolemaa.

• Anonyymi

Koronanne ei kiinnosta minua. Maskia, enkä käsidesiä käytä. En ole ollut edes flunssassa kolmeen vuoteen. Haistakaa Npceet vittu

• Anonyymi

Oletpas rohkea ja "suoraselkäinen"
        Mutta oletko ajatellut yhtään ?

• Anonyymi

Lampaat määkii. Maskia ja foliohattua tiukemmalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lampaat määkii. Maskia ja foliohattua tiukemmalle

Pidätkö lampaista vai miksi ne mainitset ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö lampaista vai miksi ne mainitset ?

Muista ottaa seuraava rokote. Älä riisu maskia, äläkä liiku turhaan ulkona

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista ottaa seuraava rokote. Älä riisu maskia, äläkä liiku turhaan ulkona

Kyllä minä olen jo kauan ilman maskia ulkona liikkunut, mutta en koskaan turhaan.
        Seuraavan rokotteen otan tietysti. Ota sinäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olen jo kauan ilman maskia ulkona liikkunut, mutta en koskaan turhaan.

Olet siis kulkutautimyönteinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpas rohkea ja "suoraselkäinen" Seppo
        Mutta oletko ajatellut yhtään ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3102
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1831
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1714
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1229
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1009
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      943
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      934
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      839
    10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      835
    Aihe