Hulluja potkujen katselijoita? KO?

Anonyymi

Tartunnat ovat lähteneet kasvuun tällä viikolla. Pääosa tartunnoista näyttäisi olevan deltamuunnosta ja yli 40 prosenttia tartunnoista lähtöisin kisaturisteilta. Pietarista palanneiden turistien koronatartuntojen myötä maskisuosituksen kevennys viivästyy.-YLE-

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raisiossa tänään kolme tartuntaa. Lienevät Venäjältä tulleilla. Kiitos vaan teille jotka pilasivat hyvin alkaneen kesän 2021.

    • Anonyymi

      Tänään jälleen yksi tartunta. Venäjän tartuntaketjusta kyse.

      • Anonyymi

        Pietarin kalansaalis on ilmiön nimi.


    • Anonyymi

      Jääkiekko on valkoisen ylivallan marginaalilaji

    • Anonyymi

      Rokotteiden kehittäjät ovat olettaneet, että niiden mRNA jää suurimmaksi osaksi pistoskohtaan ja sen lähiympäristöön. Pfizerin tutkimusdata kuitenkin näyttää, että rokotteen mRNA ja siihen liittyvä piikkiproteiini leviävät laajalti kehoon jo muutamassa tunnissa.

      Tämä on vakava ongelma, koska piikkiproteiini on toksiini (myrkky), jonka on osoitettu aiheuttavan sydän-ja verenkiertoelinten sekä hermoston vaurioita. Sen toksisuus ulottuu myös suvunjatkamiselimiin, ja Pfizerin biodistribuutio-data osoittaa sen kertyvän naisen munasarjoihin.

      Verenkiertoon päästyään piikkiproteiini sitoutuu verihiutaleiden reseptoreihin ja verisuonten seinämäsoluihin. Kun tämä tapahtuu, piikkiproteiini voi saada hiutaleet takertumaan toisiinsa, niin että syntyy hyytymiä tai tulppia ja/tai epänormaalia verenvuotoa.

      Euroopan Lääkevirastolle (EMA) luovutetut Pfizer-dokumentit osoittavat myös, että yritys ei noudattanut prekliinisten toksikologisten tutkimustensa aikana teollisuuden standardivaatimusten edellyttämiä laadullisia tuotantokäytäntöjä ja että avaintutkimukset eivät täytä hyvän laboratoriokäytännön standardien ehtoja.

      Tuore tutkimus kyseenalaistaa COVID-19-rokotteiden käytön pandemian hoitovälineenä. Tutkimuksen mukaan meidän on hyväksyttävä 2 rokotteista johtuvaa kuolemaa voidaksemme ehkäistä 3 COVID-kuolemaa.

      • Anonyymi

        Puhdasta puppua ja keksityyjä lähdedokumentteja.
        HUSista kerrotaan tänään , että sairaalan koronapotilaista suurin osa on rokottamattomia. k
        Eli rokotuksille 1-0 voitto rokottamattomuudesta.
        Lue täältä(kin) :
        "Suurin osa Husin alueella sairaalahoitoon joutuvista koronapotilaista on rokottamattomia, kertoo Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin (Hus) infektioylilääkäri Asko Järvinen Ilta-Sanomille."
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ylilaakari-jarvinen-is-lle-suurin-osa-husin-alueella-sairaalaan-joutuvista-koronapotilaista-on-rokottamattomia/8184968


    • Anonyymi

      Koronanne ei kiinnosta minua. Maskia, enkä käsidesiä käytä. En ole ollut edes flunssassa kolmeen vuoteen. Haistakaa Npceet vittu

      • Anonyymi

        Oletpas rohkea ja "suoraselkäinen"
        Mutta oletko ajatellut yhtään ?


      • Anonyymi

        Lampaat määkii. Maskia ja foliohattua tiukemmalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lampaat määkii. Maskia ja foliohattua tiukemmalle

        Pidätkö lampaista vai miksi ne mainitset ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidätkö lampaista vai miksi ne mainitset ?

        Muista ottaa seuraava rokote. Älä riisu maskia, äläkä liiku turhaan ulkona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista ottaa seuraava rokote. Älä riisu maskia, äläkä liiku turhaan ulkona

        Kyllä minä olen jo kauan ilman maskia ulkona liikkunut, mutta en koskaan turhaan.
        Seuraavan rokotteen otan tietysti. Ota sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olen jo kauan ilman maskia ulkona liikkunut, mutta en koskaan turhaan.
        Seuraavan rokotteen otan tietysti. Ota sinäkin.

        Olet siis kulkutautimyönteinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olen jo kauan ilman maskia ulkona liikkunut, mutta en koskaan turhaan.
        Seuraavan rokotteen otan tietysti. Ota sinäkin.

        Oletpas rohkea ja "suoraselkäinen" Seppo
        Mutta oletko ajatellut yhtään ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8009
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4552
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe