Mies, juuri sinä

Anonyymi

En pääse sinusta eroon.. et unohdu, vaikka haluaisit! Olen pahoillani, että tässä kävi näin..

48

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anonyymillä nettipalstallahan sitä kannattaakin pahoitella.

      • Anonyymi

        Miksi häiritä toista omilla tunteillaan..


      • Anonyymi

        Anna toisen pitää harhansa, maailma on silloin kivempi paikka 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna toisen pitää harhansa, maailma on silloin kivempi paikka 😉

        Ei se ole harhaa, jos rakastuu. Tosiasiat kuitenkin tiedostaa ja jättää toisen rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole harhaa, jos rakastuu. Tosiasiat kuitenkin tiedostaa ja jättää toisen rauhaan.

        Niin sinä mutta et tiedä mitä toinen tuntee, siitähän tuossa sloituksessa oli kyse. Luulo on yhtä kuin harha


      • Anonyymi

        Tai sitten realisti. Kumpi on sairaampi, se joka elää mielikuvitusmaailmassa vai se joka elää reaalimailmassa, tässä ja nyt periaatteella?

        Sitähän minäkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten realisti. Kumpi on sairaampi, se joka elää mielikuvitusmaailmassa vai se joka elää reaalimailmassa, tässä ja nyt periaatteella?

        Sitähän minäkin..

        Ajatteletko aloituksen olevan oikeasti jonkun naisen kirjoittama? Ja kyllä, tämäkin kommentti kuulostaa himpan sairaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteletko aloituksen olevan oikeasti jonkun naisen kirjoittama? Ja kyllä, tämäkin kommentti kuulostaa himpan sairaalta.

        Useimmiten syyttelee muita asioista joista itse kärsii ja huomaatko, en syytä sinua sairaaksi, en kehoita ottamaan lääkkeitä tms. Aloittaja tietää kumpaa sukupuolta on eikä se minulle kuulu. Kommentoida voi jokainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten realisti. Kumpi on sairaampi, se joka elää mielikuvitusmaailmassa vai se joka elää reaalimailmassa, tässä ja nyt periaatteella?

        Sitähän minäkin..

        Se että kirjoittaa tänne ei tarkoita automaattisesti, että elää mielikuvitusmaailmassa. Rinnallahan voi koko ajan tapahtua oikeita asioita, vaikka kirjoittaa täällä. Niin oli ainakin mulla. Näin kaivattuani koko ajan säännöllisesti samalla kun kirjoitin tänne. Ei pidä olettaa kun ei tiedä. En ole ap.


    • Anonyymi

      Joo, no paha kai se on toisen mielensisältöjä alkaa määräileen, et siinä mielessä vapaat kädet kyllä on.

    • Anonyymi

      Oletko varma, että hän haluaa sinun unohtavan?

      • Anonyymi

        Mitä väliä, meidän tuntemattomien lukijoiden suhteen. Jos ihmiset haluavat olla varmoja mistä tahansa niin he selvittävät asioiden varmuudet irl, täällä ollaan muista syistä kuin varmuuksista, täällä leikitellään.


      • Anonyymi

        Esiinnyt toisena henkilönä ja alennat. Oletko työelämässä kun sulla on aikaa puuhastella tällaista näinkin intensiivisesti?


      • Anonyymi

        Puhutko itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko itsestäsi.

        Itseeni tuossa viittasin. Minä en halua hänen unohtavan minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä, meidän tuntemattomien lukijoiden suhteen. Jos ihmiset haluavat olla varmoja mistä tahansa niin he selvittävät asioiden varmuudet irl, täällä ollaan muista syistä kuin varmuuksista, täällä leikitellään.

        niin tai siksi kun ei voi jostain syystä kysyä toiselta. Ei näe, ei ole pyytänyt yhteystietoja tms.
        Ihan sivusta.


    • Anonyymi

      No nimenomaan näin. Aikuisten hiekkalaatikko 🥱

      • Anonyymi

        Tuli aikoinaan katsottua liikaa komeisiin silmiin ja aivan liikaa yhteistyötä. Niin siinä voi käydä, että jökötetään yksin ihmeissään ja mietitään, miten tunnetta voisi purkaa, joka on tulivuoreksi ryhtynyt.


    • Anonyymi

      Mitäs menit rakastumaan työpaikalla!

      • Anonyymi

        Otan osaa.


      • Anonyymi

        Työpaikalla rakastuin minun ihanaan rakkaaseen naiseen. Suluissa tuo minun sana.


    • Anonyymi

      H naisen kanssa haluaisin olla ja häntä rakastan niin kauan kuin elän. Tv. K mies

      • Anonyymi

        Onko tuon H-naisen nimessä 4 kirjainta?


      • Anonyymi

        Samoin minäkin rakastan häntä, mutta en ole H nainen.
        Toivottavasti löydät oikean tai olet häneen edes yhteydessä jotenkin. Täällä et saa mitään, vain pahan mielen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuon H-naisen nimessä 4 kirjainta?

        Ei Heli ole vaan viisi kirjainta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuon H-naisen nimessä 4 kirjainta?

        Heli, ei ole. Siinä on viisi


    • Anonyymi

      Jätäppäs mies rauhaan. Jän on kantansa ilmaissut. Nuole näppisi ja mene uusille urille

      • Anonyymi

        Kuulumisia joskus kyselen, en muuta. Ehkä sekin pitäisi lopettaa. Olet oikeassa.


      • Anonyymi

        En usko, että pitää kysymisestä, on vain kohtelias. Itse ei kuitenkaan kysy mitään. Eiköhän se ole jokin merkki.


    • Anonyymi

      Älä pahoittele!

      Jaa….ellet sitten halunnut päästä minusta eroon….sitten pahoittelen minä.

      • Anonyymi

        En koskaan halunnut enkä halua eroon hänestä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Harhailua!


    • Anonyymi

      Herätkää pahvit päiväunilta😃 se mikä toisen on on toisen.hahahaa

      • Anonyymi

        Yrittää kuitenkin kannattaa, jos tunteita on. Ei jää harmittaan. Kyllä varattu sitten kieltäytyy.


      • Anonyymi

        Niin täällä ei ole kukaan mikään mitään tyrkyttää nimettömiä kuiskauksia huutoja haamuja pientä rajaa rajat kiinni....


    • Anonyymi

      Ihan sama, mitä täällä vastauksissa lukee. En unohda, rakastan edelleen. Hän on unohtanut..

      • Anonyymi

        Tai sitten ei .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ei .

        Tosi rakkaus ei kuole tai unohdu, sanoin rakastavani aina. Hän ei tunne samoin.. siksi ikävä ja täällä. Muuten jossakin muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi rakkaus ei kuole tai unohdu, sanoin rakastavani aina. Hän ei tunne samoin.. siksi ikävä ja täällä. Muuten jossakin muualla.

        Hiekkalaatikko leikkiä, älä tule paha kakku, tule hyvä kakku, piuum!


    • Anonyymi

      Aivan, kuin et tietäisi mun olevan rakastunut.

      • Anonyymi

        Jos et kerro suoraan niin en/ hän ei.


      • Anonyymi

        Ootko kertonut hänelle?


    • Anonyymi

      Olisikin hänellä tämä ongelma.

      • Anonyymi

        Ei sitä päällepäin välttämättä näe, varsinkin jos tapaa nopeasti.


    • Anonyymi

      Kuuntele arkijärjen ääntä niin huomaat...

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tällä?


    • Anonyymi

      Vain hullu kuvittelee palstan vaikutusta jonkun tavoittamiseen. 100% totuus

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4914
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3227
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1375
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1206
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      887
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe