Nokian hallituksen pj. Sari Baldauf kehottaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvia johtajia avoimuuteen.
Nokian Baldauf tukee homojohtajia
7
78
Vastaukset
Voi kamala, eikö tuo ole lähinä maailmanlaajuinen genre siis se, ettei enää homojakaan saa kivittää, ei toki muitakaan.
- Anonyymi
"Merimakkaraa ei voi syödä
eikä sen muniakaan.
Kauniita naisia ei saa lyödä
eikä rumiakaan." Anonyymi kirjoitti:
"Merimakkaraa ei voi syödä
eikä sen muniakaan.
Kauniita naisia ei saa lyödä
eikä rumiakaan."Onko siis kaikki ilot viety?
Ajatuksia herättävä aloitus. Minusta olisi paljon parempi, että annettaisiin homojohtajien elää ihan rauhassa omaa elämäänsä ja antaa heidän itse päättää kuinka "avoimia" he ovat. Minulle jää epäselväksi, mikä tässä on Baldaufin idea, kun kehotus kohdistuu juuri homoihin johtajiin, eikä esim. kaikkiin johtajiin. Jos "avoimuus" on hyvä asia, jos se tuottaa lisää hyviä ideoita, kuten Baldaufin Pride-videolla sanotaan, niin eikö sitä silloin voisi ehdottaa kaikille?
Olisiko tässä nyt kuitenkin takana jotain sellaista, että Baldaufin motiivit ovat myös kaupallisia, yrittää saada lisänäkyvyyttä firmalleen jne ? Jos näin on, silloin Baldauf itse ei olekaan enää kovin "avoin", mikä tietenkin olisi hiukan ironista.
https://www.linkedin.com/posts/nokia_pridemonth-teamnokia-pride-activity-6815896707893612545-d_6DTarkoitatko että ihmisiä ei enää oletetakaan heteroiksi, jos he eivät kerro tai näytä olevansa homoja? Minä väittäisin, että kyllä oletetaan, ellei "näytä" homolta tai lesbolta.
On aika hassua kehottaa keskellä lattiaa seisovaa ihmistä tulemaan ulos kaapista.Osittain tämä on mainoskampanjaa ja on tietenkin hyvä jos seksuaalivähemmistöt oikeasti hyväksytään mutta toisaalta heidän nostaminen "tikunnokkaan" ei ehkä palvele sitten kuitenkaan heidän etua. Totta on varmasti tuo, että ihminen on tehokkaampi työssään jos energiaa ei kulu "piilotteluun"
- Anonyymi
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Osittain tämä on mainoskampanjaa ja on tietenkin hyvä jos seksuaalivähemmistöt oikeasti hyväksytään mutta toisaalta heidän nostaminen "tikunnokkaan" ei ehkä palvele sitten kuitenkaan heidän etua. Totta on varmasti tuo, että ihminen on tehokkaampi työssään jos energiaa ei kulu "piilotteluun"
Baldauf tuskin puhui seksuaalisen suuntautumisen julistamisesta. Vaan esim. siitä, että esim. samaa sukupuolta olevaa kumppania tai ystäviä ei tarvitse salata. Minulla oli kollega, jonka kaikki tiesivät homoksi. Hän kuitenkin "tuli kaapista ulos" vasta eläkkeellä.
Jos hänet tapasi kaupungilla homokaverin kanssa, niin hän näytti aina hyvin vaivautuneelta. Ei myöntänyt asiaa minullekaan, vaikka tiesi minun hyväksyvän hänet omana itsenään. Piilottelu aiheutti paljon paineita, mikä todennäköisesti johti myös ennenaikaiseen poislähtöön.
Meillä oli lapsuuden muistoja samoista hengellisistä ympyröistä. Sisäpiirivitsit lentelivät. Kerran hän myönsi kyyneleet silmissä, että kaipaa niitä aikoja, mutta tietää ettei häntä tulla koskaan uskovaispiireissä hyväksymään. Muisto tekee vieläkin surulliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419