Lienee MV-lehden Jonathan Widell. Jaksaa jankuttaa roskaansa varmaan vielä 2080-luvullakin.
Siitä metka tyyppi tuo herra muuten, että hänestä ei löydy oikein mitään tietoa. No, Moskovan poijaathan ne tuota ns. lehteä rahoittavat.
Nämä sananvapauden nimiin julistavat heput ovat muuten vekkuleita. Noita juttuja ei pääse kommentoimaan maksamatta ja kirjautumatta. Siten ilmeisesti saadaan karsittua ne väärät mielipiteet pois.
T. Truth Hurts
Trump-uskovaisuuden huippu??
31
66
Vastaukset
- Anonyymi
Ylös.
- Anonyymi
Ja taas nosto ihan vain siksi että palstan loputtomasti paskantava päätrolli ei tykkää aiheesta!
- Anonyymi
Aina ylös!
- Anonyymi
Voisiko joku mv-fani kommentoida?
- Anonyymi
No ei varmasti voi.
En nyt oikein ymmärrä että mitä yrität hakea takaa?
- Anonyymi
Et varmasti ymmärrä. Nikkisi ja toimintasi kertovat sen.
Miksi ihmeessä täällä ei keskustella oikeista asioista, eli juuri vaikkapa siitä, millaista moskaa nämä vaihtoehtomediat syöttävät ihmisille? Eikö tästä aiheesta sinusta ole syytä keskustella? Onko jokin muu esillä oleva typerä aihe tärkeämpi?
Eikö sinua huolestuta se, että epämääräiset toimijat tuottavat maahamme tuollaista juttua ja jotkut oikeasti uskovat siihen?
T. Truth Hurts - Anonyymi
Et ymmärrä??
Buuaahhaahh!! - Anonyymi
Mitä sinä ymmärrät? Kertoisitko?
- Anonyymi
MV on kyllä sen tason roskaa, että siitä kannattaa pysyä kaukana.
- Anonyymi
Vähän samaa mieltä, ei nyt Ylen ja HS:n tasoista roskaa mutta roskaa yhtä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän samaa mieltä, ei nyt Ylen ja HS:n tasoista roskaa mutta roskaa yhtä kaikki.
Mikä mahtaa olla luotettavan tiedon lähde? Sinä?
- Anonyymi
Palstan Janipetterit tykkäävät jankuttaa kommareista ja sättiä eri mieltä olevia. Siihen todellisuuteen ei mahdu kovin monimutkaisia asioita.
- Anonyymi
Joo, persuista jankuttaminen on erittäin monimutkainen asia ja sen tuo tietty sakki osaa...
Esim. Persut ovat natseja, rokotevastaisia, ihmisvastaisia, naisvihamielisiä ja jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, persuista jankuttaminen on erittäin monimutkainen asia ja sen tuo tietty sakki osaa...
Esim. Persut ovat natseja, rokotevastaisia, ihmisvastaisia, naisvihamielisiä ja jne.Mitä jos puhuttaisiin aiheesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, persuista jankuttaminen on erittäin monimutkainen asia ja sen tuo tietty sakki osaa...
Esim. Persut ovat natseja, rokotevastaisia, ihmisvastaisia, naisvihamielisiä ja jne.Persuista jankuttavat eniten Persut itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos puhuttaisiin aiheesta?
Vastasin huolestuneen palstalaisen kysymykseen. Mielestäni olen pysynyt aiheessa, vai oliko viestisi tarkoitettu jollekin toiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin huolestuneen palstalaisen kysymykseen. Mielestäni olen pysynyt aiheessa, vai oliko viestisi tarkoitettu jollekin toiselle?
Et kyennyt puhumaan avauksesta. Ei tässä persujen traumoista puhuta.
- Anonyymi
On vastuullinen media
- Anonyymi
MV? Millä tavalla? Kertoisitko siitä vastuullisuudesta?
Onko hyvinkin puolueeton?
- Anonyymi
Kyllä näkee, millainen väki tästä "maailman menosta" täällä keskustelee: pääasia on persuilu ja paskan puhuminen. Ei sellaista joukkiota TIETENKÄÄN kiinnosta mistään oikeasta asiasta puhuminen. Sehän olisi ihan hirveää, jos pitäisi myöntää, että vaihtoehtomediassa olisi jokin ongelma!
🤣🤣🤣- Anonyymi
Tätä palstaa täyttää lähinnä pari ressukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä palstaa täyttää lähinnä pari ressukkaa.
Sille väelle esim. Seiska edustaa ainoaa tiedonlähdettä.
- Anonyymi
Eiköhän suurin osa kirjoituksista siellä ole Putkosen ja Bäckmanin käsialaa.
- Anonyymi
Desantti Bäckman?
- Anonyymi
Ano Turtsikkakin on vakikasvo mv-lehden jutuissa. On suuri valtiomies niiden juttujen mukaan.
- Anonyymi
Ano on persujen tuleva PJ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ano on persujen tuleva PJ.
Ja tämä on varma sisäpiiritieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä on varma sisäpiiritieto.
Ano on paras!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683