Trump-uskovaisuuden huippu??

Anonyymi

Lienee MV-lehden Jonathan Widell. Jaksaa jankuttaa roskaansa varmaan vielä 2080-luvullakin.

Siitä metka tyyppi tuo herra muuten, että hänestä ei löydy oikein mitään tietoa. No, Moskovan poijaathan ne tuota ns. lehteä rahoittavat.

Nämä sananvapauden nimiin julistavat heput ovat muuten vekkuleita. Noita juttuja ei pääse kommentoimaan maksamatta ja kirjautumatta. Siten ilmeisesti saadaan karsittua ne väärät mielipiteet pois.

T. Truth Hurts

31

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylös.

    • Anonyymi

      Ja taas nosto ihan vain siksi että palstan loputtomasti paskantava päätrolli ei tykkää aiheesta!

      • Anonyymi

        Aina ylös!


    • Anonyymi

      Voisiko joku mv-fani kommentoida?

      • Anonyymi

        No ei varmasti voi.


    • En nyt oikein ymmärrä että mitä yrität hakea takaa?

      • Anonyymi

        Et varmasti ymmärrä. Nikkisi ja toimintasi kertovat sen.

        Miksi ihmeessä täällä ei keskustella oikeista asioista, eli juuri vaikkapa siitä, millaista moskaa nämä vaihtoehtomediat syöttävät ihmisille? Eikö tästä aiheesta sinusta ole syytä keskustella? Onko jokin muu esillä oleva typerä aihe tärkeämpi?

        Eikö sinua huolestuta se, että epämääräiset toimijat tuottavat maahamme tuollaista juttua ja jotkut oikeasti uskovat siihen?

        T. Truth Hurts


      • Anonyymi

        Et ymmärrä??

        Buuaahhaahh!!


      • Anonyymi

        Mitä sinä ymmärrät? Kertoisitko?


    • Anonyymi

      MV on kyllä sen tason roskaa, että siitä kannattaa pysyä kaukana.

      • Anonyymi

        Vähän samaa mieltä, ei nyt Ylen ja HS:n tasoista roskaa mutta roskaa yhtä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samaa mieltä, ei nyt Ylen ja HS:n tasoista roskaa mutta roskaa yhtä kaikki.

        Mikä mahtaa olla luotettavan tiedon lähde? Sinä?


    • Anonyymi

      Palstan Janipetterit tykkäävät jankuttaa kommareista ja sättiä eri mieltä olevia. Siihen todellisuuteen ei mahdu kovin monimutkaisia asioita.

      • Anonyymi

        Joo, persuista jankuttaminen on erittäin monimutkainen asia ja sen tuo tietty sakki osaa...
        Esim. Persut ovat natseja, rokotevastaisia, ihmisvastaisia, naisvihamielisiä ja jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, persuista jankuttaminen on erittäin monimutkainen asia ja sen tuo tietty sakki osaa...
        Esim. Persut ovat natseja, rokotevastaisia, ihmisvastaisia, naisvihamielisiä ja jne.

        Mitä jos puhuttaisiin aiheesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, persuista jankuttaminen on erittäin monimutkainen asia ja sen tuo tietty sakki osaa...
        Esim. Persut ovat natseja, rokotevastaisia, ihmisvastaisia, naisvihamielisiä ja jne.

        Persuista jankuttavat eniten Persut itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos puhuttaisiin aiheesta?

        Vastasin huolestuneen palstalaisen kysymykseen. Mielestäni olen pysynyt aiheessa, vai oliko viestisi tarkoitettu jollekin toiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin huolestuneen palstalaisen kysymykseen. Mielestäni olen pysynyt aiheessa, vai oliko viestisi tarkoitettu jollekin toiselle?

        Et kyennyt puhumaan avauksesta. Ei tässä persujen traumoista puhuta.


    • Anonyymi

      On vastuullinen media

      • Anonyymi

        MV? Millä tavalla? Kertoisitko siitä vastuullisuudesta?

        Onko hyvinkin puolueeton?


    • Anonyymi

      Kyllä näkee, millainen väki tästä "maailman menosta" täällä keskustelee: pääasia on persuilu ja paskan puhuminen. Ei sellaista joukkiota TIETENKÄÄN kiinnosta mistään oikeasta asiasta puhuminen. Sehän olisi ihan hirveää, jos pitäisi myöntää, että vaihtoehtomediassa olisi jokin ongelma!

      🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Tätä palstaa täyttää lähinnä pari ressukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä palstaa täyttää lähinnä pari ressukkaa.

        Sille väelle esim. Seiska edustaa ainoaa tiedonlähdettä.


    • Anonyymi

      Eiköhän suurin osa kirjoituksista siellä ole Putkosen ja Bäckmanin käsialaa.

      • Anonyymi

        Desantti Bäckman?


    • Anonyymi

      Ano Turtsikkakin on vakikasvo mv-lehden jutuissa. On suuri valtiomies niiden juttujen mukaan.

      • Anonyymi

        Ano on persujen tuleva PJ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano on persujen tuleva PJ.

        Ja tämä on varma sisäpiiritieto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä on varma sisäpiiritieto.

        Ano on paras!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe