Vihnuksen sillalta kun ajaa tamperetta kohti, Niin kaunis uimaranta ei enään näy. Puut sillan vieressä peittävät upean maiseman (joka ennen puiden kasvua näkyi!) Olisi jo aika hakata ne puut pois, Että kaunis rantamaisema saataisiin taas näkyviin ! Nyt Kaupunki toimeen !!
Puut pilaa Vihnuksen maiseman !
20
306
Vastaukset
- Anonyymi
Totta puhut. Nyt ne puut siitä sillan vierestä nurin, Ja järvimaisema taas takaisin.
- Anonyymi
Totta puhut. Ja muistakaas katsoa Youtubesta : herkun hyppy.
- Anonyymi
Koska kaupunki herää ? Entä laiska-Marko ? joko ne puut saadaan nurin maisemaa peittämästä !
- Anonyymi
Täytyy marko herättää, ja hänelle kertoa tämä asia. .
- Anonyymi
Ei nokian kaupungilla ole varaa sahaan ?
- Anonyymi
Puitten kaataminen ei ole luvallista !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puitten kaataminen ei ole luvallista !
Jaa Nokian Kaupungille...
- Anonyymi
Jospa Huttunen sais ne naisemaa peittävät puut nurin ?
- Anonyymi
Ajattele asia toisin päin. Puut suojaavat, niin että uimarannalta ei näy niin pahasti enää häiritsevä autoliikenne. Eikä autoa ajaessa kannata niin kovin maisemia tiirailla, keskity vain kaistalla pysymiseen.
- Anonyymi
Sit kannattaa olla yheydessä Nokian kaupunkiin asiasta, eikä ulista ja valittaa näillä palstoilla.
- Anonyymi
Mä ulisen. Mulla on oikeus siihen. Ja ne puut nurin kiitos.
- Anonyymi
Ennen oli komea järvimaisema. Nyt ei ole. Että ihan aiheesta täällä puhutaan.
- Anonyymi
Lisää puita.
- Anonyymi
Puita on aivan liian vähän tässä maailmassa. Lisää hiilinieluja.
- Anonyymi
Älkää herättäkö laiska-markoa..
- Anonyymi
Ihanat puut, ei tarvitse ohi kulkiessa katsoa metabolisia speedomiehiä.
- Anonyymi
Aloittaja halusi vain tiirailla rannalla olevia naisia, vaarallista, ajautuu pian väärälle kaistalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja halusi vain tiirailla rannalla olevia naisia, vaarallista, ajautuu pian väärälle kaistalle.
Naiset on jees, kauniita.. Ja samoin on kaunis se järvimaisema, Kun vaan ne kitotut puut eivät peittäisi sitä kaunista maisemaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on jees, kauniita.. Ja samoin on kaunis se järvimaisema, Kun vaan ne kitotut puut eivät peittäisi sitä kaunista maisemaa !
Keskity vaan siihen ajamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskity vaan siihen ajamiseen.
Minä kävelen. Ei oo autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241598
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016