Hei! Olen kärsinyt yksinäisyydestä 6 vuotta ja tasan vuosi sitten muutin eripaikkakunnalle olen yrittänyt edes etsiä parisuhdetta Mutta miehet eivät ole ymmärtäneet että päivällä liikkuminen tuntuu erittäin raskaalta vaihdo ehdolta ikää on vain 24 Jos jatkan tätä rataa jään aivan yksin kärsin epäsosiiaalisesta persoonallisuus häiriöstä . Olen käynyt hoito jaksoilla yms mutta niistä ei ole apua ! Auttakaa ja tukekaa jos en ole yksin .
Yksinäisyys ahdistus
Anonyymi
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Olisikohan apua sellaisesta kirjasta kuin Wayne W Dyer / Hyväksy itsesi – uskalla elää!
Voisithan lukaista ainakin, löytyy varmaan kirjastosta, tai voi ostaakin.
En tässä nyt muuta neuvoa keksi.
Aloita sillä.
Kaikkea hyvää sinulle ja iso hali minulta! - Anonyymi
Täälä myös samanlainen mies.. olen yksinäinen ja mullaki on epävakaan persoonan piirteitä.. haluaisin parisuhteen mutta en löydä mistään.. kiinnostaisko sua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937567- 374027
- 473566
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452532
- 1322451
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212444Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252165