Vihreä Viikari saa kehuja vihreiltä

Vielä tammikuussa tarkastusvaliokunnan puheenjohtaja Outi Alanko-Kahiluoto (vihr) oli autuaan tietämätön siitä, että tarkastusvirasto oli maksanut entiselle virkamiehelleen laittomasti palkkaa yli kaksi vuotta, jotta tämä ei tulisi töihin.

Eduskunnan oikeusasiamies antoi VTV:lle asiasta huomautuksen joulukuussa 2020.

– En ole perehtynyt. Mitä toistaiseksi tarkastusvaliokunnan puheenjohtajana olen tehnyt yhteistyötä ja seurannut tarkastusviraston toimintaa, niin itse olen saanut tarpeelliset selvitykset. Ei ole jäänyt sellaista tunnetta, että olisi aihetta tyytymättömyyteen, Alanko-Kahiluoto sanoi Iltalehdelle 25. tammikuuta.

Alanko-Kahiluoto kertoi nähneensä Yli-Viikarin matkustelua koskevaa uutisointia, mutta ei pitänyt sitä ongelmallisena.

– Siitä johtaja on laittanutkin viestiä ja kertonut, että hän on näitä selvittänyt ja että ovat olleet asianmukaisia kuluja sinänsä.

Alanko-Kahiluoto kertoi nähneensä Yli-Viikarin matkustelua koskevaa uutisointia, mutta ei pitänyt sitä ongelmallisena.

Alanko-Kahiluodon mukaan Yli-Viikari oli lähettänyt hänelle sähköpostia asiasta.
– Käsittääkseni mitään lainvastaista ei ole tapahtunut. Tietenkin jos kulut näyttävät liian suurilta, niin niitä täytyy pyrkiä saamaan alaspäin. Käsittääkseni mitään sellaista ei ole tapahtunut, mikä olisi edellyttänyt valiokunnan puuttumista, eikä virkamiehetkään ole tuoneet minulle tällaista kantaa.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yli-Viikari on hyvä esimerkki naisesta joka tuntee olevansa niin ylivertainen että syyttää jopa omista virheistään alaisiaan. Siteeraa viellä hienosti runoa.

• Anonyymi

Kuin vihreät Helsingissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe