Entä jos persut olisivat suurin puolue kuntavaaleissa, olisiko suomi saatu takaisin jo ja miltä maa nyt näyttäisi?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Sitä kun ei ole tapahtunut niin emme tiedä.
- Anonyymi
Kaasukammioista nousisi savu, ja huijatut äänestäjät kärventyisivät ensimmäisinä.
- Anonyymi
Perussuomalaiset vallan riehaantuivat vaalivoitosta.
https://vaalit.perussuomalaiset.fi/suljettu/ - Anonyymi
Jos persuilla on ollut Suomi hukassa, se ole 'muiden' vika
- Anonyymi
Viherpunikkirunkuilla aivot hukassa?
- Anonyymi
Osuvasti sanottu peräsuolipuoluelaiselta!
- Anonyymi
Valmistelut EU erosta olisivat käynnissä, maahanmuuttajien oleskelu sekä työlupia katseltaisiin ja mikäli 3000€ ei tule täyteen tulee löhtö, pakolaisia ei otettaisi ja jo tänne tulleet pois, markka otettaisiin käyttöön jo ennen EU eroa elikkä joskus 2023 paikkeilla, verot olisi laskettu, työ kannattaisi, autolla saisi ajaa kuten halutaa, heteroja ei syrjittäisi jne jne.
- Anonyymi
Kylläpä se sitten olisi peruspersuilla elämä auvoista.
- Anonyymi
Toisaalta ... miten suuressa mitassa Suomen rotupolitiikasta päätetään kunnanvaltuustoissa? Mitä minä olen seurannut niin päätetään lähinnä siitä minkä värisiä pottia vanhainkotiin ostetaan.... toki pääseehän siinä perusedustaja sanomaan jykevän kommenttinsa siitä, että mithään pride -värejä emme salli.
- Anonyymi
Missä Suomi on ollut!Onhan persuista kokemusta, eivät ainakaan Suomalaisten etuja aja, ruottalaisista puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469