Entä jos persut olisivat suurin puolue kuntavaaleissa, olisiko suomi saatu takaisin jo ja miltä maa nyt näyttäisi?
ENTÄ JOS...?
10
135
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä kun ei ole tapahtunut niin emme tiedä.
- Anonyymi
Kaasukammioista nousisi savu, ja huijatut äänestäjät kärventyisivät ensimmäisinä.
- Anonyymi
Perussuomalaiset vallan riehaantuivat vaalivoitosta.
https://vaalit.perussuomalaiset.fi/suljettu/ - Anonyymi
Jos persuilla on ollut Suomi hukassa, se ole 'muiden' vika
- Anonyymi
Viherpunikkirunkuilla aivot hukassa?
- Anonyymi
Osuvasti sanottu peräsuolipuoluelaiselta!
- Anonyymi
Valmistelut EU erosta olisivat käynnissä, maahanmuuttajien oleskelu sekä työlupia katseltaisiin ja mikäli 3000€ ei tule täyteen tulee löhtö, pakolaisia ei otettaisi ja jo tänne tulleet pois, markka otettaisiin käyttöön jo ennen EU eroa elikkä joskus 2023 paikkeilla, verot olisi laskettu, työ kannattaisi, autolla saisi ajaa kuten halutaa, heteroja ei syrjittäisi jne jne.
- Anonyymi
Kylläpä se sitten olisi peruspersuilla elämä auvoista.
- Anonyymi
Toisaalta ... miten suuressa mitassa Suomen rotupolitiikasta päätetään kunnanvaltuustoissa? Mitä minä olen seurannut niin päätetään lähinnä siitä minkä värisiä pottia vanhainkotiin ostetaan.... toki pääseehän siinä perusedustaja sanomaan jykevän kommenttinsa siitä, että mithään pride -värejä emme salli.
- Anonyymi
Missä Suomi on ollut!Onhan persuista kokemusta, eivät ainakaan Suomalaisten etuja aja, ruottalaisista puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2681627IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk351502Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1361018
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72961Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää437896Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47862Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta149843