Entä jos persut olisivat suurin puolue kuntavaaleissa, olisiko suomi saatu takaisin jo ja miltä maa nyt näyttäisi?
ENTÄ JOS...?
10
72
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä kun ei ole tapahtunut niin emme tiedä.
- Anonyymi
Kaasukammioista nousisi savu, ja huijatut äänestäjät kärventyisivät ensimmäisinä.
- Anonyymi
Perussuomalaiset vallan riehaantuivat vaalivoitosta.
https://vaalit.perussuomalaiset.fi/suljettu/ - Anonyymi
Jos persuilla on ollut Suomi hukassa, se ole 'muiden' vika
- Anonyymi
Viherpunikkirunkuilla aivot hukassa?
- Anonyymi
Osuvasti sanottu peräsuolipuoluelaiselta!
- Anonyymi
Valmistelut EU erosta olisivat käynnissä, maahanmuuttajien oleskelu sekä työlupia katseltaisiin ja mikäli 3000€ ei tule täyteen tulee löhtö, pakolaisia ei otettaisi ja jo tänne tulleet pois, markka otettaisiin käyttöön jo ennen EU eroa elikkä joskus 2023 paikkeilla, verot olisi laskettu, työ kannattaisi, autolla saisi ajaa kuten halutaa, heteroja ei syrjittäisi jne jne.
- Anonyymi
Kylläpä se sitten olisi peruspersuilla elämä auvoista.
- Anonyymi
Toisaalta ... miten suuressa mitassa Suomen rotupolitiikasta päätetään kunnanvaltuustoissa? Mitä minä olen seurannut niin päätetään lähinnä siitä minkä värisiä pottia vanhainkotiin ostetaan.... toki pääseehän siinä perusedustaja sanomaan jykevän kommenttinsa siitä, että mithään pride -värejä emme salli.
- Anonyymi
Missä Suomi on ollut!Onhan persuista kokemusta, eivät ainakaan Suomalaisten etuja aja, ruottalaisista puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen805933Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2845227Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453294Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052713Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102706Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41645Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211440Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät301439Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1751032