Sitä nyt mietin. Lupauksien aika koittaa kasvotusten. Nyt tuntuu niin hyvältä, että otat minut vakavissaan ja että tykkäät minusta. Sitä tunnetta ei voi korvata mikään. Olen hyvin onnellinen mies. Toivottavasti tunnet samalla tavalla nainen rakas.
Kelpaanko sulle nainen tällaisena ihmisenä?
27
1073
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä kelpaat, jos olisit hän jota kaipaan. Koska tärkeintä tässä kaikessa on se tunne, mitä syttyi häntä kohtaan. Se tunne on jotain niin uutta, suurta ja ihanaa. Pidän sanani hänelle.
- Anonyymi
Hänelle joo.. Entä sille toiselle jolle lurittelit ummet ja lammet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ainutlaatuinen mies
Kellään muulla ei tuollaista ajatusten virtaa
Herkkyyttä ja hellyyttä
En malttaisi oottaa enää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi ivailla. Kirjoitin jos olisit hän. Kyllä sen ymmärtää tyhmempikin. Menen pois juoppojen iltamista. Heippa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet ainutlaatuinen mies
Kellään muulla ei tuollaista ajatusten virtaa
Herkkyyttä ja hellyyttä
En malttaisi oottaa enääMiksi sinä jatkat toisen puolesta aina Tytti?
- Anonyymi
Oletko kertonut tuon hänelle? Tietääkö hän yhtään mitä ajattelet? Kannattaisi kertoa jos et ole.
- Anonyymi
Kelpaat ja tidät/hän tietää sen mutta et ole minulle ilmaissut että kelpaanko minä sulle.
- Anonyymi
Mä oon vaan miettiny, että ite oon jo niin loppu .
Olen sairas, en näytä hyvältä kuin ehkä pienen vilahduksen elämässä.
En ole hyvä, mutta en varmoon ihan läpeensä pahakaan.??
Inhoan uutuuksia, kuten esimerkiksi älykännyköitä.
Tälläkin vuoan kirjoittelen vähän kuin automaattisesti, sen kummemmin ajattelematta mitä kirjoitan tai vastaako siihen edes kukaan.
En ole selvästi sitä enkä tätä.
Mutta sairaana jo toistakymmentävuotta.
En halua iloasi pois sillä että seksiä meillä ei tuskin tulis olomaan.
En minä kyllä tiedä, haluatko itsekkään ennee ja mitenkä paljon.
Lienee se satunnaista??
Luovutin jo suhteesi, enkä tunne keleistäkään sin6a.
Mulle se on aina emähyvä keli ,satoi tai paistoi.
😇
Lisäksi kuumalla ruokahalu on minimissä mutta väliäkö tuolla.
Turpoon kuitenniin.
Välillä ehkä fitness-hoikka, mutta kuuluu luonnolliseen rytmiin.
Viikossa voi paisua kaksinkertaiseksi.
😶 - Anonyymi
Et kelpaa minulle yhtään mitenkään.
Mutta hän, hän kelpaa miten päin vaan. Hän on mun. - Anonyymi
Joo palstamies ei kelpaa. Muuten vain yksi mies on mun elämäni mies.
- Anonyymi
Miten voisin olla tykkäämättä, kun olet käyttäytynyt koko ajan niin herrasmiesmäisesti ja kärsivällisesti vaikka olisit voinut moneen otteeseen jo sanoutua irti tästä kaikesta ja valita helpomman tien.
- Anonyymi
Minähän valitsin sen, helpomman..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän valitsin sen, helpomman..
Onko se tehnyt onnellisemmaksi? Sivusta.
- Anonyymi
Olen koska ❤️ sua
- Anonyymi
Niin mut sunkin pitää tehdä jotain asian eteen Sirke!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mut sunkin pitää tehdä jotain asian eteen Sirke!
Mitä Sirken pitäisi tehdä? Mitä haluaisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Sirken pitäisi tehdä? Mitä haluaisit?
Kuulitko?
- Anonyymi
Sinähän kelpaat kelle vaan! Ei puhettakaan muusta.
- Anonyymi
Tottakai kelpaisit, mitä sekoilet? 😍
- Anonyymi
Tykkään sinusta juuri sellaisena, kuin olet. Ihanan ujo, herkkä, huumorintajuinen, hemmetin komea ja sinulla on ne maailman kauneimmat silmät, minkä katseesta ei pääse irti, vaikka kuinka yrittää...
Kyllä minullakin on pelkoni kaiken suhteen, kun asiat ei aina ole niin yksinkertaisia, mutta mennäänkö yhdessä pelkoja päin ja katsotaan mitä tapahtuu? - Anonyymi
Minulle ajattelemani mies kelpaa juuri sellaisena, kuin hän on. Minähän tykkään hänestä ja rakastuin häneen juuri sellaisena, kuin hän on. :) Hän on minusta niin ihana ja ihmeellinen mies, että olen ennemminkin huolissani siitä, olisinko minä mitenkään riittävä hänelle.
Tunnen häntä kohtaan niin paljon, etten oikein enää osaa edes kirjoittaa sitä sanoiksi. Kirjoittamani kuulostaa ihan kököltä, vaikka tuollaisia ajatuksia hänestä ajattelenkin.
Tunnen samoin kuin sinä. Osasit kirjoittaa omatkin ajatukseni niin kauniisti, paljon kauniimmin, kuin olisin osannut itse kirjoittaa.- Anonyymi
Tämä kommentti oli H'-naiselta miehelle, joka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kommentti oli H'-naiselta miehelle, joka
Oho, puhelimeni lähetti tämän keskeneräisen kommentin ihan itsekseen sillä aikaa, kun laitoin puhelimen hetkeksi käsistäni.
Tuo ylempi kommentti oli siis H-naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, puhelimeni lähetti tämän keskeneräisen kommentin ihan itsekseen sillä aikaa, kun laitoin puhelimen hetkeksi käsistäni.
Tuo ylempi kommentti oli siis H-naiselta.Ja tarkennetaan vielä sen verran, että kommentti oli miehelle, johon pätee seuraava yhtälö:
Miehen syntymäpäivän päivämäärän luku Miehen syntymäpäivän kuukauden luku = 25
- Anonyymi
Ei ole minulle, koska ei ole ketään ketä kaipaisin. En voi luvata kenellekään mitään, en edes ystävyyttä. Haluan saada oman elämäni asiat ensin kuntoon ja sitten vasta kun vointi on parempi tiedän mitä haluan. Riittääkö pelkkä kaverisuhde vai haluanko rakastua ja saada parisuhteen. On ollut liian kauan vaikeaa ja koska kaikki on ollut keskeneräistä kauan, ei nyt voi tietää miltä tuntuu myöhemmin.
- Anonyymi
Hän kelpaa aina minulle. Mietin välillä, että juuri hänen kanssaan voisi minullakin onnistua! En lähde yhtään yrittämänkään manipuloida hänen ajatuksiaan, hän tulee aina olemaan, yhtä rakas minulle. Ja hänen kohdallaan se olisi turhaa. Sellaisena, mitä hän on, tai sen vuoksi, mitä on. Kaltaisensa tapaa harvoin. Kunnioitan.
- Anonyymi
Sanon näin, miehetön koti on kuin, vedetön joki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662