Sitä nyt mietin. Lupauksien aika koittaa kasvotusten. Nyt tuntuu niin hyvältä, että otat minut vakavissaan ja että tykkäät minusta. Sitä tunnetta ei voi korvata mikään. Olen hyvin onnellinen mies. Toivottavasti tunnet samalla tavalla nainen rakas.
Kelpaanko sulle nainen tällaisena ihmisenä?
27
1088
Vastaukset
- AnonyymiSinä kelpaat, jos olisit hän jota kaipaan. Koska tärkeintä tässä kaikessa on se tunne, mitä syttyi häntä kohtaan. Se tunne on jotain niin uutta, suurta ja ihanaa. Pidän sanani hänelle. - AnonyymiHänelle joo.. Entä sille toiselle jolle lurittelit ummet ja lammet? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hänelle joo.. Entä sille toiselle jolle lurittelit ummet ja lammet? Sinä olet ainutlaatuinen mies 
 Kellään muulla ei tuollaista ajatusten virtaa
 Herkkyyttä ja hellyyttä
 En malttaisi oottaa enää
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hänelle joo.. Entä sille toiselle jolle lurittelit ummet ja lammet? Älä viitsi ivailla. Kirjoitin jos olisit hän. Kyllä sen ymmärtää tyhmempikin. Menen pois juoppojen iltamista. Heippa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sinä olet ainutlaatuinen mies 
 Kellään muulla ei tuollaista ajatusten virtaa
 Herkkyyttä ja hellyyttä
 En malttaisi oottaa enääMiksi sinä jatkat toisen puolesta aina Tytti? 

- AnonyymiOletko kertonut tuon hänelle? Tietääkö hän yhtään mitä ajattelet? Kannattaisi kertoa jos et ole. 
- AnonyymiKelpaat ja tidät/hän tietää sen mutta et ole minulle ilmaissut että kelpaanko minä sulle. 
- AnonyymiMä oon vaan miettiny, että ite oon jo niin loppu . 
 Olen sairas, en näytä hyvältä kuin ehkä pienen vilahduksen elämässä.
 En ole hyvä, mutta en varmoon ihan läpeensä pahakaan.??
 Inhoan uutuuksia, kuten esimerkiksi älykännyköitä.
 Tälläkin vuoan kirjoittelen vähän kuin automaattisesti, sen kummemmin ajattelematta mitä kirjoitan tai vastaako siihen edes kukaan.
 En ole selvästi sitä enkä tätä.
 Mutta sairaana jo toistakymmentävuotta.
 En halua iloasi pois sillä että seksiä meillä ei tuskin tulis olomaan.
 En minä kyllä tiedä, haluatko itsekkään ennee ja mitenkä paljon.
 Lienee se satunnaista??
 Luovutin jo suhteesi, enkä tunne keleistäkään sin6a.
 Mulle se on aina emähyvä keli ,satoi tai paistoi.
 😇
 Lisäksi kuumalla ruokahalu on minimissä mutta väliäkö tuolla.
 Turpoon kuitenniin.
 Välillä ehkä fitness-hoikka, mutta kuuluu luonnolliseen rytmiin.
 Viikossa voi paisua kaksinkertaiseksi.
 😶
- AnonyymiEt kelpaa minulle yhtään mitenkään. 
 Mutta hän, hän kelpaa miten päin vaan. Hän on mun.
- AnonyymiJoo palstamies ei kelpaa. Muuten vain yksi mies on mun elämäni mies. 
- AnonyymiMiten voisin olla tykkäämättä, kun olet käyttäytynyt koko ajan niin herrasmiesmäisesti ja kärsivällisesti vaikka olisit voinut moneen otteeseen jo sanoutua irti tästä kaikesta ja valita helpomman tien. - AnonyymiMinähän valitsin sen, helpomman.. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minähän valitsin sen, helpomman.. Onko se tehnyt onnellisemmaksi? Sivusta. 
- AnonyymiOlen koska ❤️ sua 
- AnonyymiNiin mut sunkin pitää tehdä jotain asian eteen Sirke! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin mut sunkin pitää tehdä jotain asian eteen Sirke! Mitä Sirken pitäisi tehdä? Mitä haluaisit? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mitä Sirken pitäisi tehdä? Mitä haluaisit? Kuulitko? 

- AnonyymiSinähän kelpaat kelle vaan! Ei puhettakaan muusta. 
- AnonyymiTottakai kelpaisit, mitä sekoilet? 😍 
- AnonyymiTykkään sinusta juuri sellaisena, kuin olet. Ihanan ujo, herkkä, huumorintajuinen, hemmetin komea ja sinulla on ne maailman kauneimmat silmät, minkä katseesta ei pääse irti, vaikka kuinka yrittää... 
 Kyllä minullakin on pelkoni kaiken suhteen, kun asiat ei aina ole niin yksinkertaisia, mutta mennäänkö yhdessä pelkoja päin ja katsotaan mitä tapahtuu?
- AnonyymiMinulle ajattelemani mies kelpaa juuri sellaisena, kuin hän on. Minähän tykkään hänestä ja rakastuin häneen juuri sellaisena, kuin hän on. :) Hän on minusta niin ihana ja ihmeellinen mies, että olen ennemminkin huolissani siitä, olisinko minä mitenkään riittävä hänelle. 
 Tunnen häntä kohtaan niin paljon, etten oikein enää osaa edes kirjoittaa sitä sanoiksi. Kirjoittamani kuulostaa ihan kököltä, vaikka tuollaisia ajatuksia hänestä ajattelenkin.
 Tunnen samoin kuin sinä. Osasit kirjoittaa omatkin ajatukseni niin kauniisti, paljon kauniimmin, kuin olisin osannut itse kirjoittaa.- AnonyymiTämä kommentti oli H'-naiselta miehelle, joka 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tämä kommentti oli H'-naiselta miehelle, joka Oho, puhelimeni lähetti tämän keskeneräisen kommentin ihan itsekseen sillä aikaa, kun laitoin puhelimen hetkeksi käsistäni. 
 Tuo ylempi kommentti oli siis H-naiselta.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oho, puhelimeni lähetti tämän keskeneräisen kommentin ihan itsekseen sillä aikaa, kun laitoin puhelimen hetkeksi käsistäni. 
 Tuo ylempi kommentti oli siis H-naiselta.Ja tarkennetaan vielä sen verran, että kommentti oli miehelle, johon pätee seuraava yhtälö: 
 Miehen syntymäpäivän päivämäärän luku Miehen syntymäpäivän kuukauden luku = 25

- AnonyymiEi ole minulle, koska ei ole ketään ketä kaipaisin. En voi luvata kenellekään mitään, en edes ystävyyttä. Haluan saada oman elämäni asiat ensin kuntoon ja sitten vasta kun vointi on parempi tiedän mitä haluan. Riittääkö pelkkä kaverisuhde vai haluanko rakastua ja saada parisuhteen. On ollut liian kauan vaikeaa ja koska kaikki on ollut keskeneräistä kauan, ei nyt voi tietää miltä tuntuu myöhemmin. 
- AnonyymiHän kelpaa aina minulle. Mietin välillä, että juuri hänen kanssaan voisi minullakin onnistua! En lähde yhtään yrittämänkään manipuloida hänen ajatuksiaan, hän tulee aina olemaan, yhtä rakas minulle. Ja hänen kohdallaan se olisi turhaa. Sellaisena, mitä hän on, tai sen vuoksi, mitä on. Kaltaisensa tapaa harvoin. Kunnioitan. 
- AnonyymiSanon näin, miehetön koti on kuin, vedetön joki. 
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738164
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905747
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923942
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut463901
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät443645
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi603594
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään263246
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133060
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k572859
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833