orgasmi

nainen

Mä oon alkanut vähän kummastela , kun en ole saanut mieheni kanssa orgasmia yhdynnässä. Kuitenkin saan sen tyydyttäessä itseäni. Mistä tämä voisi johtua ?

7

6447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orde

Lopeta itsesi räplääminen niin huomaat sen....mitä pidempään olet ilman orkkua sen kiimaisempi susta tulee ja mitä kiimaisempi olet sen helpommin saat myös orkun yhdynnässä.

• ansu

Moi! En ole minäkään saanut muuten kun itse samalla hieroen tai suu seksiä ,se on parasta.Olen kohta viis kymmentä ja hyvin mennyt.Nautitaan itseä hoitaen.

• mies

Älkäähän nyt tytöt moisia puhuko.

Ottakaa miehenne ihmeessä mukaan menoon.
        tiedän monia naisia, jotka eivät laukea yhdynnässä, jos mies ei hyväile samalla klitoista sormilla tai sauvalla tai nainen voi tehdä sitä yhtäaikaisesti.

Mikäs sen kivampaa kun mies painaa kullia sisään
        ja samalla hyväilee???? kokeilkaa ja yhteinen nautinto on taattu.

• onneton
        mies kirjoitti:

Älkäähän nyt tytöt moisia puhuko.

Ottakaa miehenne ihmeessä mukaan menoon.
        tiedän monia naisia, jotka eivät laukea yhdynnässä, jos mies ei hyväile samalla klitoista sormilla tai sauvalla tai nainen voi tehdä sitä yhtäaikaisesti.

Mikäs sen kivampaa kun mies painaa kullia sisään
        ja samalla hyväilee???? kokeilkaa ja yhteinen nautinto on taattu.

Kertokaa mulle mikä on miehessä vikana kun ollaan pari vuotta oltu yhessä ja nykyään n. kerran kuussa rakastellaan n. 5 minuutin verran, ja esileikkiä ei tunneta laisinkaan!! Mä kyllä saan koskea häntä ja "hieroa" mutta mies ei halua koskea kädellään kielestä puhumattakaan! Ja jotenkin tuntuu et miehellä on aikamoiset erektio-ongelmat koska näen että häntä ei koskaan ota eteen, hyvä kun edes silloin kerran kuussa!! Pitäisikö erota ja etsiä mies joka on kiinnostunut vai tyytyä itsetyydytykseen??

• siilä on yksin kertainen este. miehesi ajatelee ainoostaan omaa orgasmiaan. eikä välitä sulle orgasminantamisesta.
      -ensinäkin neuvot miten kaikka millälailla haluat jotta hän kiihottaa sinua tämä on ehdoton ykönen.sillä ilman kiihotumista et myöskään voi saada orgasmia. näin on elimistö rakenettu kaikilla. silloin kun oletta fyysisessä kanssakäymisessä pyri olemaan yläpuolella ja sillä lailla heilutele tartipuikoa jotta saat orgasmin. pienellä liikellä sinä kiihotut aivan samalla lailla mutta parisi ei tapa nallia.
      elikkä minkä pienempi sisään ulos liike pituus .
      sulla on eteen taakse sivulle sekä toiselle ja pikku siskosi saa kaipaamaansa kyytiä. sekä viimeksi kärsivälisyyttä js maltia minkä pitempään voi kiihottaa niin isompi moukku.

• m37

Jos saat masturboimalla, saat varmasti myös jos masturboit yhdynnän aikana, tai pyydä miestä tekemään käsityöt.

Minusta tuossa tilanteessa ei ole mitään ongelmaa. Ainakin minusta yhdynnän aikana masturboiva nainen on kymmenen kertaa kiihottavampi kuin kätensä kurissa pitävä.

• raili.

tämähän on iäisyys kysymys. sillä teininä ei ainakaan aluksi saa orgasmia monestakin syystä.
      mutta se voi tulla myöskin iän kanssa seurauksena monestakin syystä. ensiksi jos suhteessa on jonkin laista säröä keskinäisessä suhteessa ja se ei tarvitse olla mitenkään suurta mutta kun nainen tuntee sen jollain lailla ahdistavaksi esin. ei osalistu siivoukseen taikka on nohitetavissa autamisen suhteen.
      toinen mikä aiheuttaa niin limakalvolle tulee patinaa,elikkä pikkusiskon limakalvoiho paksunee,sekä sen vuoksi tunto heikenee.
      ylätys ylätys kondoomissa oleva aine turrutta tunteen. ee pilerit. tekevät sen hormonaalisesti
      vastaavan. sillä aina on valitava pienempi paha ehkäisyssä. se millä voi parantaa tuntoa niin keissa kuulat.1-1.5cm halkaisijat ei suurempia.
      huono taikka ei lainkaan esi leikkiä ja silloin pikkusisko ei lainkaan kostu taikka äärimäisen vähän. sillä kunollinen esileikki on kaiken a ja o.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3384
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1901
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1279
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      131
      1098
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1023
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      964
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      956
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      915
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      889
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34