Huippujalkapallopäällikkö ?!

Sellaisen viran YLE on todellakin perustanut verovaroillamme.
Virkaan on nimetty (ylen) kehopositiivinen nainen joka saattaisi olla aika hersyvä näky jalkapallokentällä edes tuomarina.

Marianne Miettinen on huippajalkapallopäällikön haltijan nimi.
Liekö virka elinikäinen kuten valtion son tapana?

11

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän päivän matseja on kommentoimassa 3 höhlää huippujalkapallopäällikkö.
      Näyttävät sitten uusintoina parhaita otteita matseista ja selostavat mitä tapahtui.

      Paljonkohan tämä aivan turha show maksaa? Yle tuumaa että mitä vitun väliä, onhan meillä rahaa 500 000 000 € /vuosi ja lisää saadaan kun pyydetään.

      • Anonyymi

        Muut kommentaattorit ovat nimityksillä ei aivan vielä huippujalkapallopäällikköjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut kommentaattorit ovat nimityksillä ei aivan vielä huippujalkapallopäällikköjä?

        Töllöstä ei taida tulla vähään aikaan huippujalkapalloilua joten tuo Ylen huippujalkapallopäällikkö pääsee kai piiiiitkälle palkalliselle lomalle?


    • Anonyymi

      "Täst tulee prässääjä ja täst tulee prässääjä ja sit menetetään pallo."

      Tässä oli paras huippujalkapallopäällikön kommentti tänään.

    • Anonyymi

      Teidän tekee vaan mieli Mariannee! Silleen... stanan pervoheikit..

      • Anonyymi

        Kyllä moni on hieraissut silmiään nähdessään tuon tittelin huippujalkapallopäällikkö. Itse ajattelin ensin sen nähdessäni että kyseesä on jokin pila mutta ei.
        Muut äijät studiossa ovat vain toimittajia tai vierailevia kommentaattoreita.
        On jo aikoihin eletty, YLE on edennyt naurettavuuden huipulle.


    • Anonyymi

      Kun en tiedä kenestä on kyse niin Googletin kuvaa, ja nyt kadun.

      Jumalauta Nasu-Martta.

      • Huippujalkapallopäällikö Marianne Miettinen taitaakin olla Palloliiton leivissä.
        Palloliitto kai sitten vuokraa tätä tätiä tunti- tai päivähinnoilla; tiedä sitten.
        Itse en tuosta vitosta enempää maksaisi tunnilta.


    • Toveri Martta ansaitusti arvostelee ylen perustamaa uutta pallovirkaa. Meidän littapäiden kiekkolajit ansaitsisi huomattavasti enemmän rahoitusta.

      • Kiitän toveri Lättäpäätä päivän parhaasta huomiosta... :-)


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Kiitän toveri Lättäpäätä päivän parhaasta huomiosta... :-)

        Onko muut huomanneet että Nasu-Martta kiittää aina sivupersoonoitaan kommenteistä?

        Asia paljastui taannoin kun hän unohti kirjautua ulos; aloin kiinnittämään asiaan huomiota sen jälkeen.

        Kohtelias rouva, ainakin itselleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe