Erityisopettaja

Anonyymi

Tänää näin pnon erityisopettajan lausunnon. Näin siis pnos tehdään, että saadaan suojattua työkaveri. Ensi oot koulukiusattu. Sitte tullaan häneen kiinni/iholle kotona. Uhataan sua. Koulukiusattu ei mene kouluun. Tulee sossuämmät ja koululta se joka Saa TEHRÄ Mitä vaan haluaa, jopa käy käsiksi. Ja ste viä tää erityisopettajan lausunto, joka tehty toukokuus. Vittu, mutta on naurettava juttu.. Ei se näin vaan mene. Kyllä siinä ny monta tutkittavaa kohtaa on perusturvalla? Ja tää erityisopettajan lausunto. Voi jee, sitä päivää ku nää julkaistaan yläris.

16

1399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kyllä siinä ny on purtavaa työnantajalla? Virka virheitä tehty. Ei se Kaarna ny nii vaa hyvä ookkaa. Suojatyöpaikka ja sukulaissuhteilla saatu virat

    • Anonyymi

      Oletko ajatellut, että saattaisit nolata näillä sekavilla kirjoituksillasi myös lapsesi? Luulen, että rauhallinen ja asiallinen kommunikointi tuottaisi toivotun suuntaista tulosta. Näitä sinun tekstejäsi lukiessa tulee vaikutelma, että asiat kotona eivät ole ihan hyvällä tolalla. Ota apua vastaan, olette kuitenkin pohjimmiltaan samalla puolella, lapsen ja lasten etua ajattelemassa. Tämä tuntemattoman ystävän neuvona ihan toisesta kaupungista, alunperin lomapaikan juttuja lukemaan tulleena.

      • Anonyymi

        Nii turhaa siä poraat, ei sun kommentis vaikutuka yhtää. Täs kohdistuu väkivalta lapseen.


      • Anonyymi

        Asiat kotona ok. Mitäs menit lasta repiin ja kiinni otetaan. Linnaan joudat. Asiakirjat viä väärensit.


      • Anonyymi

        Sinä hyväksyt lapseen kohdistuvan väkivallan ja koulukiusaamisen? Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä hyväksyt lapseen kohdistuvan väkivallan ja koulukiusaamisen? Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.

        Tuo aloittajan teksti on niin vihapäissä kirjoitettu, että kannattaisi miettiä kaksikin kertaa ennenkuin niitä julkaisee. Oli asiat niin tai näin, ne ei tämänkaltaisella jatkuvalla mesomisella parane. Nyt kannattaisi
        rauhoittua ja hoitaa asiat kuntoon ihan muulla lailla.


      • Anonyymi

        Kyllä se nolaus olet sinä. Et
        Sinä osaa yhtää mitää. Eikö toi kiinniottaminen o pahoinpitelKyllä sinun nyt pitää taas
        Siihen arvovaltaseen sukuusi tukeutua ja sieltä apua hakea. Mutta ku siäki tulee tää
        Suomen laki vastaan. Muutenhan tää tapettas näitä köyhempien lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se nolaus olet sinä. Et
        Sinä osaa yhtää mitää. Eikö toi kiinniottaminen o pahoinpitelKyllä sinun nyt pitää taas
        Siihen arvovaltaseen sukuusi tukeutua ja sieltä apua hakea. Mutta ku siäki tulee tää
        Suomen laki vastaan. Muutenhan tää tapettas näitä köyhempien lapsia.

        Mitä lapsi teki, kun jouduttu pitämään kiinni? Tuskin rauhallisesti ja hyvin käyttäytyvän lapseen on tarve ottaa kiinni. Nyt vähän haiskahtaa siltä, että oma häirikkölapsi on muka puhdas pulmunen ja vika on kaikissa muissa. Erityisesti vikaa haetaan niistä, jotka yrittää virkansa puolesta tehdä jotain.


    • Anonyymi

      Kuinka ton erityisopettajan lausunto pätee oikeudessa? Jos tapaa puhumattoman, tuntemattoman ja tekee LAUSUNNON? EI ME LÄPI . Kyllä niin haisee. Erityisopettajan virka ny pnos tutkintaa. <

    • Anonyymi

      Juu siä poraat. Olet lapseen käyny kiinni väkivallalla. Vituako poraat. Olisit harkinnut. Jos järkee on. Mutta ei sulla o enää työpaikka ehkä syksyllä

    • Anonyymi

      Nii tää erityisopettaja tehny parkanos diagnoosin koululaisesta? Sehän vasta tyhmä miäs onki,tää ehtonen. Toinen puhu mitää. No taitaa mennä työ siltäki ehtoselta.

    • Anonyymi

      Sääli on sairautta. Kaikki vaa vastuuseen. Täällä on niin paljo asioita salattu, että ny saa loppua. Täällä niin paljo pahuutta tehty. Virkansa /toimensa /sukulaisuuden ohella. Kaikki pitää tulla esille. Sukulaissuhteet virkoihin jne. Puhelinluettelo on ku sukuluettelo. Sairaaloinen kaupunki

    • Anonyymi

      Eihän täällä parkanos mihkää voi luottaa lausuntoon. Nehän menee ny onneks tutkintaa. Voisko enää enempää vittuttaa viranhaltijoita. Hyvää kesää vaa. Kyllä muaki vituttais. Onko töitä enää syksyllä. Pilasit lapsen elämän

    • Anonyymi

      Nii tämäki tullu taas jostain sukulaissuhteella./tutunkauppaa/poliitikalla Parkanoon.
      Eikö tänne vois joskus ihan ottaa ihan semmosen joka ihan omalla meriitillä hakee paikkaa

    • Anonyymi

      juu sellainen voisi opetella vaikka kaupungin talon vastaan otossa morsiamena oloa

      • Anonyymi

        No mitä ny se vanha ryppynen vastaanoton muija ny enää morsiamena kellään. Kyllä se on hyötykäyttöö. Opetella pojat saa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe