Tietooni on tullut, että moni juoppo ei huolehdi hygieniastaan ryyppyputken aikana.
Itse pesen hampaat kaksi kertaa ja vähintään alapään joka päivä..
Juopon hygienia.
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Käsittämätöntä veden tuhlaamista.
- Anonyymi
Hygieniasta huolehtiminen voi vaikeutua kun ystävällismieliset lääkärit ottaa kiinni, pukee hygieniahaalarin päälle, kaupapannan kaulaan ja laittaa maikkulan terveyskeskuksen nurmikkoa lyhentämään hampaillaan suolet täynnä sinne pakkosyötettyjä laksatiiveja.
Kuohinta auttaa alapään pesun haasteellisiin vaikeuksiin, kivekset rapisee mukavasti tehosekoittimen maksimiteholla. Siinä sitä oikeaa hygieniaa. Kun laksatiiveilla on saatu suolet mukavan tyhjiksi, niin pulsu on, no, ainakin sisältä, puhdas kuin pulmunen. Tämän jälkeen laitamme sontikset tanssimaan tanhutansseja turisteille. Tosin turisteja karkoittavan lannanhajun ongelma on edelleen ratkaisematta.- Anonyymi
Kylmis vietti viimeiset kuukaudet maikkulassa josta kuskattiin lopulta kunnan varoilla intiölle uurnalehtoon. Oli keltainen kuin kanarialintu ja kommunikointi pelkkää yökkimistä ja korahtelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis vietti viimeiset kuukaudet maikkulassa josta kuskattiin lopulta kunnan varoilla intiölle uurnalehtoon. Oli keltainen kuin kanarialintu ja kommunikointi pelkkää yökkimistä ja korahtelua.
Kuinka tiedät tämän kaiken? Se ei tosiaan enää lopuksi pystynyt enää tekemään muuta, kuin yökkimään.
- Anonyymi
Hygienia on homoille, eikä minulla ole mitään homoutta vastaan, vaikka olen hetero.
- Anonyymi
Näin helteillä tulee väkisinkin käytyä suihkussa. Ja kun peräpää toimii liukkaasti, on se hyvä pestä ja kalsarit vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181