Jussi on luvannut rokotuttaa itsensä kunhan hänen vuoronsa tulee. Hänellä voi olla jo kaksi rokotusta saatuna!
Tosipersuja ei kuitenkaan rokoteta! Jussia ei haluttu nähdä persuhen pj:nä koska hän pelkurina ottaa vassarihallituksen masinoiman rokotteen. Ano Turtiainen ei taivu Marinin Mafialle, eikä ota rokotetta. Anon kaltaisissa on Perspuolueen toivo ja johtajuus!
Halla-aho savustettiin ulos koska suostuu ottamaan rokotteen
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyy sen pää ainakin kuuhun asti.
- Anonyymi
Niin näkyy Halla-ahonkin pää, kun aurinko paistaa siihen sopivasta kulmasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin näkyy Halla-ahonkin pää, kun aurinko paistaa siihen sopivasta kulmasta.
Kuunatsi?
- Anonyymi
Halla-aho on Suomen Tarzan (apinain kuningas)!
- Anonyymi
Sanna on Tarzanin cheetac simpanssi, yhdennököisyys on melkoinen.
- Anonyymi
Jussi ei myöskään uskonut tarpeeksi Trumpiin, vain Putiniin. Nämä seikat savustivat Jussin ulos.
- Anonyymi
Jokainen avauksesi ja viestisi antaa kuvan kuinka persuja vihaavat ovat, anteeksi nyt vain, henkisesti häiriintyneitä mielenterveysongelmaisia. Jos tai siis kun tarkoituksesi on aikaansaada mainehaitta persuille sometrollaamisellasi mitä sillä saavutat on päinvastainen kuin mihin pyrit.
- Anonyymi
samaa idiotismia missä vihervasemmisto pyrkii kitkemään äärioikeistolaisuutta toimilla jotka johtavat sen kasvamiseen oman kannatuksen kustannuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samaa idiotismia missä vihervasemmisto pyrkii kitkemään äärioikeistolaisuutta toimilla jotka johtavat sen kasvamiseen oman kannatuksen kustannuksella.
Äärioikeistolaisuuden kasvu on merkki idiotismin lisääntymisestä.
- Anonyymi
Rokotukset ei auta, jos olet vajakki niin kuolet kuitenkin tautiin sillä tauti muuttuu.
- Anonyymi
En usko, että Mestari voisi pettää meidät lopullisesti ja ottaa rokotteen... sen jälkeen on kyllä pahempi petturi kuin soini ja mestarista tulee luuseri
- Anonyymi
Sinulta on jäänyt ottamatta paitsi rokote niin myös lääkkeet!
- Anonyymi
Eikös Halla-aho suorastaan suosittanut rokottautumista?
- Anonyymi
Viherpunikkien mielisairaus ulottuu ruohonjuuritasolta hallitukseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749