3 ihmistä sairaalahoidossa ja Kotkassa kuulemma koronatilanne on katasrofaalinen.
Jep, jep.
Se hyvä puoli tässä pitkittyneessä kusetuksessa on, että ihmisiä alkaa heräilemään horroksesta tähän vedätykseen.
Lisäksi tällä alkaa olla isoja seuraamuksia Kotkalle. Nyt on valtava määrä hoitajia irtisanoutunut ja mikä on syy: he eivät saa hoitaa muita potilaita ja tehdä sitä duunia johon heidät on palkattu vaan heidän pitäisi olla selvittelemässä koronaketjuja.
Näin pitää toimia: ei pidä ruokkia läpimätää järjestelmää vaan vetää siltä huomio ja resurssit pois.
Olen edelleen sitä mieltä, että tämä on kirjanpidollinen tappava pandemia...ei oikea sellainen.
https://www.kotka.fi/2021/07/koronatilanne-huonontunut-kymenlaakso-siirtyy-kiihtymisvaiheeseen/
Eletään siis tämän tilanteen kanssa eli:...IIK PANIIKKI, ME KUOLLAAN KAIKKI....3 IHMISTÄ SAIRAALAHOIDOSSA!
TomBB@
Kotkan koronatilanne on vitsi
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää ruokkiko trollia, älkääkä myöskään TommBB@´tä.
- Anonyymi
TommBB@ voisi ensin avata rahapussin, katsoa onko siellä mitään, ellei niin Visa vinkumaan Pietarin turhat testauskustannukset veronmaksajille ja 973 koronaan kuolleen hautauskulut.
Sitten Leville laskettelmaan ja Pallakselle parittelemaan. Hojo hojo rokki soimaan.
SebastianBB@ - Anonyymi
Wahlroosin Nalle tässä hei!
Suomi selviämässä koronakriisistä muita EU-maita paremmin ...Suomessa BKT supistuu tänä vuonna huomattavasti vähemmän kuin muualla EU:ssa ...
Kiitos Petteri Orpo ja Jussi Halla-Aho hyvin hoidetusta koronasta.
Suomen talouden tilanne heikkeni äkillisesti v, kun koronavirus vyöryi Pietarista välinpitämättömien hörhöjen myötä, olitko DummiBB@ mukana? - Anonyymi
Hamina Bastioniin tulee pienpanimoiden iso olutfestivaali 4 000 asiakaspaikalla – "Eihän parempaa ja upeampaa paikkaa olutfestivaalin järjestämiseen ole"
Jep.
Jos katsoisi pohjoismaiden kokonaiskuolleisuuslukuja, niin niistä ei voisi päätellä olevan minkäänlaista pandemiaa koskaan olleenkaan. Suomessakin 2020 kuolleisuustolppa oli samalla tasolla kuin 2016 ja 2017.
Great Reset tulossa 2030..Siitä on kyse. Rokotukset liittyy siihen.
Ano on puhunut eduskunnan istunnoissa jo pitkään tästä kusetuksesta. Hän on ainoa, joka voi sen sanoa ääneen, koska on perustanut oman puolueen. Häntä ei voida erottaa.- Anonyymi
Sinuun tuntuu ainakin aivokuppa iskeneen pahasti.
- Anonyymi
Nyt näyttää siltä että että mielipiteitä vaihdetaan Trumpin kanssa. Hyvin näyttää google kääntäjä suomenkieltä vääntävän ellei ole bulvaani mukana Kanadan puolella tai veropakolainen Floridassa.
- Anonyymi
blade83 - Suomi24 Haluaisin löytää neitseellisen naisen ystäväksi, rakastajattareksi ja kaveriks.
Tule kuule Karhuvuoren huudeille , siellä niitä eronneita, karanneita neitsyitä pyörii odottamassa sponsoria. Tunnussana: byttis tai kirkkovene.
Isoimmat on jo viety,
- Anonyymi
Voin lohdutta bladea neitsyiden etsijää, sp-taudeista omankylän kuppa ei tartu jos olet kanta kotkalainen.
Neitseelliset naiset voivat kirjoittaa minulle mistäpäin Suomea tahansa..Kyllä.. Terveydelliset syyt..85% kansasta kantaa mukanaan useampaakin parantumatonta sp- tauteihin luettavaa virustautia. Itse olen terve.
Nyt edellytän partnerilta myöskin sen ettei ole ottanut korona injektiota. Toistaiseksi ei ole nimittäin varmaa tietoa voiko injektiolla hankittua piikkiproteiinia levittää jopa seksi kontaktissa..- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Neitseelliset naiset voivat kirjoittaa minulle mistäpäin Suomea tahansa..Kyllä.. Terveydelliset syyt..85% kansasta kantaa mukanaan useampaakin parantumatonta sp- tauteihin luettavaa virustautia. Itse olen terve.
Nyt edellytän partnerilta myöskin sen ettei ole ottanut korona injektiota. Toistaiseksi ei ole nimittäin varmaa tietoa voiko injektiolla hankittua piikkiproteiinia levittää jopa seksi kontaktissa..Terveys Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys Yksinäisyys siellähän on vertaistuki ryhmäsi
Siirry täältä blade83 Tinderiin neitsyiden pariin.Voit aloittaa aikuiseksi kasvamisen omasta itsestäsi.
Lakiapua Hyvän Hoidon Puolesta
Suomen kokenein Potilasvahinkoihin erikoistunut lakitoimisto apunasi. Ota yhteyttä. Suomen Potilasvahinkoapu
blade83
06.11.2020 16:09
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän et määrää kuka täällä saa kirjoittaa.
Oot naurettava tyyppi, yrität muilta vaatia asioita joita et itse täytä etkä edes tiedä miten hpv tarttuu.
Ei ihme että tarvii kynsin ja hampain etsiä keskustelupalstoilta seuraa.
Joka ikisellä palstalla aina ketjuihini saapuu joku tavan "sopuli elämän" elänyt selittämään miten he ovat ikään kuin samassa tilanteessa kuin minä tai minä samassa terveydellisessä asemassa kuin he... Mutta kun emme ole. Meillä ei ole mitään yhteistä. Suomessa ei ole kukn promollen kymmenys ihmisiä kuka kykenee elämään kurinalaista elämää " koodin" mukaan koko elämänsä. Minulla ei ole todellakaan mitään yhteistä teidän sopulien kanssa.
En haluaisi tietenkään elää näin, mutta ihmiskunta on saastunut. Minut on laitettu elämään post apocalyptiseen maailmaan, missä käytännössä lähes kaikki aikuis ikään ehtineet ihmiset ovat "saastuneet" Sairaita. Kantavat tarttuvia sp-tauteja. Eikä sekään vielä riittänyt. Idiootit hakivat Kiinasta koronan Suomeen, jotta saatiin pilattua ihmisten elämä lopullisesti... Minun on vain yritettävä selviytyä. Pysyä terveenä ja elossa näiden sairaiden ihmisten joukossa. Ihan kuten vaikkapa tässä The walking death sarjassa nämä ihmiset joutuvat tekemään.
Apua saa kun osaa pyytää - Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Nyt edellytän partnerilta myöskin sen ettei ole ottanut korona injektiota. Toistaiseksi ei ole nimittäin varmaa tietoa voiko injektiolla hankittua piikkiproteiinia levittää jopa seksi kontaktissa..Se että tehdään lapsia, muttei huolehdita /välitetä niistä (ja lapset voi pahoin) on moninkertaisesti pahempi asia kuin se, että on vapaaehtoisesti lapseton.
Tilaa Suuri Käsityö itsellesi tai lahjaksi!
Suuri Käsityö on markkinoiden runsain ja monipuolisin käsityölehti. Joka numerossa on vähintään 50 ohjetta
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi › ... › Yksinäisyys
blade83. 31.07.2020 20:54. Naista kenen kanssa voisi viettää aikaa silloin ... Etsin neitseellistä naista ystäväksi ja rakastajattareksi ...Keskustelu käy kuumana, pitääkö tilata paloauto....
Ei hätää, valkotakkiset tulee ja hakee sut pois
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1562888Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.292767Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii21721- 1811628
- 2051485
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3171420- 971373
Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151188Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,671184Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja761142