Ken söi kesävoin, onko käännetty oikein?
Nimim. margariini on terveellisempää
Ken ate summer butter
20
133
Vastaukset
- Anonyymi
Entä yöllä yököt lentelevät, Nightbutterflies flies at night?
- Anonyymi
Ei kun se on monikko niin fly.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun se on monikko niin fly.
Hyvä fixaus, niin se menee.
I fly
you fly
he/she/it flies
we fly
you fly
they fly
Ja yökkö on moth. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä fixaus, niin se menee.
I fly
you fly
he/she/it flies
we fly
you fly
they fly
Ja yökkö on moth.Ja alkuun vielä määräinen artikkeli The.
- Anonyymi
Ken söi kesäpuskijan.
- Anonyymi
Kirjoittaisin tuo Ken ate the summer butter tai käännös on Ken söi kesävoita. Sitä en kyllä tiedä onko englannissa joku erityinen sana kesävoille. En edes tiedä mikä erottaa tavallisen voin ja kesävoin.
- Anonyymi
Kesävoi on kait keltaisempaa, kun ammut jauhaa tuoreita auringonkukkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesävoi on kait keltaisempaa, kun ammut jauhaa tuoreita auringonkukkia.
Kiitos tästä tiedonmurusesta.
- Anonyymi
Niin ja voisi sanoa jopa Ken did eat the summer butter.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesävoi on kait keltaisempaa, kun ammut jauhaa tuoreita auringonkukkia.
Aah, Tyndallin ilmiö.
- Anonyymi
Englanninkielessä kesävoi on yksinkertaisesti ”summer butter” (ja talvivoi ”winter butter”).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesävoi on kait keltaisempaa, kun ammut jauhaa tuoreita auringonkukkia.
Australiassa ja Kaliforniassa, jossa kesät ovat pitkiä ja lehmät suuren osan vuodesta laitumella, voi on aina kesävoita. Siten siellä voihin ei tarvi lisätä keinotekoisia väriaineita, jotta se näyttäisi voilta.
- Anonyymi
Sanonnassahan ken ei ole erisnimi vaan "kuka". Ei sitä voi kääntää Ken vaan who. Who ate the summer butter.
- Anonyymi
Mutta me tiedämme että Ken söi sen. Barbie ei koskaan söisi kesävoita koska hänen täytyy huolehtia linjoistaan.
- Anonyymi
Ketä on saanut kukalle kovan haastana, Kenin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta me tiedämme että Ken söi sen. Barbie ei koskaan söisi kesävoita koska hänen täytyy huolehtia linjoistaan.
Voi voi! Kenties Ken ties ettei voitta voi voittaa.
- Anonyymi
”Ken… kesävoin”. Ah, niin runollista.
Someone has eaten
the summer butter
but is there anyone beaten
who will utter?
- Anonyymi
Laitetaan vironnos. Muitakin kieliä saa ehdottaa.
Ken sõi suvevõin.
Talvevõi rabeduse ja suvevõi liigse pehmuse ärahoidmise
võimalustest // Põllumajandus (1934) 18, lk. 451-452: fot.
Allkiri: M.E.- Anonyymi
Ken åt (det?) sommarsmör(et?)?
Ken hat die Sommer Butter gegessen?
Saa korjata.
- Anonyymi
Ken söi kesävoin, Barbie ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372