No voihan per.....e

Anonyymi

Meni maku Marvel leffoiltakin, kun tuota gaylesbotrans paskaa pitää joka paikkaan tunkea ! Eipä tartte enää noita leffalipun hinnallakaan kannattaa.

Alusta asti minulle oli tärkeää tiedostaa Lokin olevan biseksuaali. Se on osa häntä ja myös minua, Herron kirjoitti Twitterissä.

Katsojien reaktio hahmon ”kaapista ulostuloon” on otettu varsin positiivisesti vastaan. Ohjaajan päivityksessä on kiitelty uutisen olevan merkittävä asia seksuaalisen monimuotoisuuden kautta.

– Kiitos todella paljon tästä! Tämä merkitsee todella paljon LGBTQ-ihmisille, sarjan fani kommentoi.

– Tämä merkitsee todella paljon, kiitollinen seuraaja tiivistää.

- merkitsee myös normaalien ihmisten jaloilla äänestämistä , eli jättämistä nämä gay sarjat/leffat välistä. Kannattavuus kärsii todella paljon , kun vain marginaali hörhö porukka katsoo nyt näitä jaksoja .

6

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marvellilla on jo homo- ja lesbosupersankareita niin ei tämä sikäli oo ihan uusi juttu, mutta oli tuo typerää kaupallista mielistelyä tehä Lokista kesken kaiken biseksuaali.

• Anonyymi

Nyt kun Lokista on tullut biseksuaali niin Thor menee varmaan seuraavaksi naimisiin vasaransa kanssa, ja ihmiset taputtaa karvaisia käsiään.

• Anonyymi

näinhän se nykyään .

• Anonyymi

Sairaat pääsevät esille oikeuksinsa kuin maahanmuutaja perii jo suomesta osaansa tyylein ja vaaroja aiheuttaen näin oike oikeuksin

• Anonyymi

Batman vie Robinin vihille ja alkaa ajaa sähköpyörällä. Nyt ei enää mätetä Jokeria nyrkillä turpaan, koska Jokerilla on myös oikeus omaan turva-alueeseen.

• Anonyymi

Tiedätkö, että teidän mielipidettä ei tarvita toisen ihmisen sukupuolen, seksuaalisuuden, ja seksuaalisen suuntautumisen määrittelemiseen?
      Aivan tyhjään huudatte!!
      Olen itse hetero mutta minua ei saa sekaisin jos joku muu on mitä tuntee ja haluaa olevansa.
      Olemme ihmisiä kaikki.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      167
      3040
    2. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      113
      2296
    3. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      80
      1987
    4. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      49
      1748
    5. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      62
      1617
    6. Kuka on Farmi Suomi Riiko?

Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe
      Tv-sarjat
      18
      1473
    7. Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä

Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään
      Kankaanpää
      32
      1440
    8. Vastuuhenkilöt

Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.
      Lapua
      73
      1271
    9. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      68
      1267
    10. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      24
      1032
    Aihe