Meni maku Marvel leffoiltakin, kun tuota gaylesbotrans paskaa pitää joka paikkaan tunkea ! Eipä tartte enää noita leffalipun hinnallakaan kannattaa.
Alusta asti minulle oli tärkeää tiedostaa Lokin olevan biseksuaali. Se on osa häntä ja myös minua, Herron kirjoitti Twitterissä.
Katsojien reaktio hahmon ”kaapista ulostuloon” on otettu varsin positiivisesti vastaan. Ohjaajan päivityksessä on kiitelty uutisen olevan merkittävä asia seksuaalisen monimuotoisuuden kautta.
– Kiitos todella paljon tästä! Tämä merkitsee todella paljon LGBTQ-ihmisille, sarjan fani kommentoi.
– Tämä merkitsee todella paljon, kiitollinen seuraaja tiivistää.
- merkitsee myös normaalien ihmisten jaloilla äänestämistä , eli jättämistä nämä gay sarjat/leffat välistä. Kannattavuus kärsii todella paljon , kun vain marginaali hörhö porukka katsoo nyt näitä jaksoja .
No voihan per.....e
6
81
Vastaukset
- Anonyymi
Marvellilla on jo homo- ja lesbosupersankareita niin ei tämä sikäli oo ihan uusi juttu, mutta oli tuo typerää kaupallista mielistelyä tehä Lokista kesken kaiken biseksuaali.
- Anonyymi
Nyt kun Lokista on tullut biseksuaali niin Thor menee varmaan seuraavaksi naimisiin vasaransa kanssa, ja ihmiset taputtaa karvaisia käsiään.
- Anonyymi
näinhän se nykyään .
- Anonyymi
Sairaat pääsevät esille oikeuksinsa kuin maahanmuutaja perii jo suomesta osaansa tyylein ja vaaroja aiheuttaen näin oike oikeuksin
- Anonyymi
Batman vie Robinin vihille ja alkaa ajaa sähköpyörällä. Nyt ei enää mätetä Jokeria nyrkillä turpaan, koska Jokerilla on myös oikeus omaan turva-alueeseen.
- Anonyymi
Tiedätkö, että teidän mielipidettä ei tarvita toisen ihmisen sukupuolen, seksuaalisuuden, ja seksuaalisen suuntautumisen määrittelemiseen?
Aivan tyhjään huudatte!!
Olen itse hetero mutta minua ei saa sekaisin jos joku muu on mitä tuntee ja haluaa olevansa.
Olemme ihmisiä kaikki.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745