Olen Kars Wenqadi Zeragadyakinin Skywalker Suur Jedimestari tähtienlähettiläs

Olen aikanani kirjottanut tänne jonku verran lopetin kirjottamisen kun niin moni alko matkimaan ja te luulittwe sitä minuksi musta on tehty tänbne monia typeriä valheita jotka ei pidä paikkansa jotku vätäänyt mua kirjotujksessa lapsiin sekaantujaksi kun jolu on luulut jonku matjijan olevan minä .Tuomitsen jyrkästi lapsiin sekaantujat me Jedimestarit kunniotamme suomen lakia . Lapsiin sekaantujat oksettaa . Joku on kirjoittanut minuna juttuja kopuiden mun kirjotuksia kristallipalosta omia lisäten . Minä en niitä ole kirjouttanut vaan mun matkijat . OOn nykään shadow suur Jedimestari ja valonkansojen jedineuvoston maan virallinen tähien lähettiläs tähtien lähettiläänä tarbin jukisuutta ja mainetta jotwen sdaatn jatkossa kirjotalla tänne joku veran mutta joka halyuaa multa jotain kysyä tutustukoon eka mun tähtien lähettliäs videohin lauluihin ja teksteihin https://www.jediakatemia.fi/karstaivalnela.htm

voit myös kuunnella tewkjstit puhe videona jos ei halua lukea tekastejä en vastaa mitään ala arvoisiin kommeteihin jottei kukaan enään sotke nimimerkkiäni kenenkään muuhun laitoin siihen avattaren saman kuvan joka mulla on tähtein lähettiläs sivulla joka haluaa lukea tekstejä ne on selkeällä teksi pohjalla luetavissa tähtien lähwttläs sivulla ei avaruus sumu taustalla siellä voi myös kuunnella kappaleitani kosmisia .

Star Wars faneille meillä on olemsasa kotisivullamme myös discord star wars chat linkki jediakatemia etu sivulla https://www.jediakatemia.fi/

terve tuloa keskusdtewlewmaan meidän chattiimme mutta muisatakaa me ollaan siellä mosderaattorewita ja ademeja ja ylempiä kannattaa lukea säännöt etu sivulta ja säännöt chatiata ennen ku allkaa keskustelemaan siellä
t . Kars Wenqadi Zeragadyajininin Skywalker Suur Jedimstari erikoitumis alue Shadow . Valonkanasojen Jedineuvoston Maan Virallinen tähtienlähetttiläs eli Contacti henkilö ja Suomen Jediyhdistys ry Jediritarikunnanjohtaja
Voima Olkoon Kanssamme

90

4259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimi korjaus Kars Wenqadi Zeragadyajining Skywalker Suur Jedimestari Shadow

• korjaus Valonsojen Jedineuvoston Maan Virallinen tähtienlähettiläs eli contactihenkilö

• Anonyymi

Että vallan "contactihenkilö"! No voihan cacca! Sinä se vasta hurja jäbä olet! 😁

• Anonyymi

Voiman iltaa.

• Anonyymi

Voiman iltaa

• Anonyymi

Hieno teksti taidampa kurkata jediakatemian sivuja.

• Voima Olkoon Kanssamme

• Anonyymi

KARS WENQADI ZERAGADYAJINING SKYWALKER ON MEIDÄN AIKAMME SUURIN JEDIMESTARI

• Ei ole. Kyseinen itse itsensä ylentänyt ”jedimestari” kulkee pimeän puolen polkua. Oppipoikani on lahjaton, mutta kenties hänestä vielä jonakin päivänä on kiillottamaan saappaitani.

• Anonyymi

Voima olkoom kanssamme!

• Anonyymi

Voiman iltapäivää.

• Voiman iltyapäivää kuinka monmi on jp käynyt tutuidstumssa lähettiläs sivuuni

• tai jediakatemian sivuumme

• Anonyymi

Hyvä nähdä, että Jedien toiminta Suomessa jatkuu yhä!

• Anonyymi

Suomen jedejä paljon voimakkaampia ovat sithit jotka tulevat ottamaan lopullisesti vallan 20-luvun alkupuolella. Suunnitelma on jo käynnissä. Jediakatemia on näyttävyydestään huolimatta todellisuudessa kovin heikko voimassa ja sokea sithien metkuille. Esimerkiksi jedineuvostossa on ollut jo kauan useita sith-lordeja jedin vaatteissa keräämässä tietoa pimeyden joukkojen käytettäväksi. Liittykää siis kaikki voiman pimeälle puolelle vielä hyvän sään aikana!

• Anonyymi

Me Sithit olemme jo ottaneet vallan, jedit vain eivät ole huomanneet todellista asiaintilaa. Minkäänlaista edistystä jedineuvostossa ei ole tapahtunut sitten Yodan aikojen, vaan jedit romahtavat jälleen kerran kompastuessaan omaan ylpeyteensä.

Oppipoikani Darth Kars on jo syvällä pimeän puolen tiellä, vaikka hän ei itse sitä vielä ole täysin sisäistänyt.

-Darth Cucco

• Kars Skywalker, köyhä ja lahjaton padawanini pimeän puolen polulla,is back!

• Huvitavaa kommntoitia Sith :Lordeilta oon tänä opävänä itse valonkansalinen Suur Jedimestari Jedineuvostossa e oo ketään Sith Lordia eikä pimeys koskaan tuu ottaa Valtaa pimeä puioli obn vain kova uhuamaan ei ne muuta osaa

• Anonyymi

Jospa siellä itse itsensä ylentäneen Suurjedimestari Kars Kielipuolen johtamassa jedineuvostissa opeteltaisiin joskus hieman suomen kielen alkeita ja oikeinkirjoitusta, niin teidän sekavia sepustuksianne olisi miellyttävämpää lukea.

• Anonyymi

Hyvät sotilaat noudattavat käskyjä.

• Anteeksi vaan Valonkansat antavat meille hengenviitat me osaamme kyllä hyvin suomea ritarikuntammne kasvaa koko ajan star wars chatissakin omn 10 000 jäsemtä ja Jediritarien ja Jedimestarien määrä jatkaa kasvuaan aina vaan suuremmaksi

• Anonyymi

Jedi!

• Anonyymi

Rakas, mutta ah niin kovin heikkolahkainen padawanini pimeyden tiellä!

Edistymisesi hitaudesta huolestuneena mestarinasi olen aikaisemminkin muistuttanut sinua oikeinkirjoituksen tärkeydestä, mutta muistutan vielä kerran, että näppäimistöltäsi löytyvät myös välimerkit. Muistatko, kun opastin sinua niiden käytössä?

Darth Cucco
        Sithlordi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas, mutta ah niin kovin heikkolahkainen padawanini pimeyden tiellä!

Edistymisesi hitaudesta huolestuneena mestarinasi olen aikaisemminkin muistuttanut sinua oikeinkirjoituksen tärkeydestä, mutta muistutan vielä kerran, että näppäimistöltäsi löytyvät myös välimerkit. Muistatko, kun opastin sinua niiden käytössä?

Darth Cucco
        Sithlordi

Darth Sidious on aito Sithlordi.

• Anonyymi

Jedit ovat galaktista tasavaltaa vastaan.

• Anonyymi

Käskymme on tuomita jedit petturuudesta galaktista tasavaltaa vastaan.

• Anonyymi

Lopettakaa pilkkaaminen!

Nämä höpönassut jedit ovat sympaattisia kaapuineen ja muovivalosapeleineen. Maailmassa ei ole koskaan liikaa lapsenmielisiä aikuisia!

• Anonyymi

Jedejä ei ole olemassakaan Galaktisessa Imperiumissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jedejä ei ole olemassakaan Galaktisessa Imperiumissa.

Meidän keisari on Sheev Palpatine.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän keisari on Sheev Palpatine.

Minun keisarini on Julius Caesar. Niin että revipä siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun keisarini on Julius Caesar. Niin että revipä siitä.

Julius, kuka? Heitit hyvän vitsin, kansalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Julius, kuka? Heitit hyvän vitsin, kansalainen.

Julius sentään oli olemassa todellisessa maailmassa. Palpatine vain jonkun ikuiseen teini-ikään juuttuneen hörhön korvien välissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Julius sentään oli olemassa todellisessa maailmassa. Palpatine vain jonkun ikuiseen teini-ikään juuttuneen hörhön korvien välissä.

Mitä tärkeä sinulla on vastata jonkun Star Wars -fanin kirjoitukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tärkeä sinulla on vastata jonkun Star Wars -fanin kirjoitukseen?

Totta kai on tärkeä vastata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai on tärkeä vastata.

Vastata tyhmään kysymykseen. :DDDDDDDDDDDDDDDD

• Galaktinen imperuimi on Sith Lordien toive joka ei koskaan toteudu siitä pitää valonliitto eli Valonalienssi huolen

• Anonyymi

Et tiedä voimaa, joka on pimeydessä.

• Anonyymi

Galaktinen Imperiumi tuo kansalaisilleen turvallisen galaksin ja oikeuden demoraktiaan. Tiedämme yhteisen historiamme, että jedit yrittivät kaapata koko galaksin.

Galaktinen Imperiumi kannustaa kaikkia galaksin kansalaisiaan raportoimaan epäilyksensä imperiumin joukoille ja galaksin hyvät kansalaiset tullaan palkitsemaan.

Galaktinen Imperiumi muistuttaa kaikkia kansalaisiaan olemaan varovaisia ja välttämään kontakteja jedejen kanssa, jos kansalainen tekee asian päinvastoin. Syytetty kansalainen tuomitaan kapinallisuudesta imperiumia vastaan.

Imperiumin puolesta,
      Qrac

• Anteeksi vaan puhutaan hehtki todelliesta galaksistamme vapaiden planeettojetn fedraatio tähtiliitto eli valonaliensilla ei ole pienintäkään vaikeutta torjua demoni gruiserien pieniä hyökkäyklsiä joya ne josjkus väöhän rauhan hiljais jakasillaki tekee zaddumizta käsin .Valonkansojen taisteluristeilijöiden teknologia on miljardeja vuosia edellä demoinen eli pimeyden tejnologsta osaamisata valonkansojen taisteluristeilijältä ei kauua kulu aikaa yhden demini gruiseruin räjäyttäömiseen. He eivät mahda mitään edes borgi liittolsten kanssa valonkansojen taisteluristeilijä tekee siitä hetktssä selvää . Ja valonkansat suojelee maailmoja demodelta joissa ei ole vielä Taisteluristeilijöitä eikä Degrenaut taisteluristeilijöit´ä . Itse oon Heradesianvalonlohikäärme oman valonkansani johtava taistelurisrteiljän Amiraali erikoistilanteiden expertti jokaisella planeetalla jolla ei ole taistyelu risteilijöiutä vielä aseistettu . Valonksantähtiliiton taisteluristeilijät fregatit suojelee jokasta suojeltavaa planeettaa . Tiedän valonkansojen jedibeuvoston maan virallisena tähien lähettiläänä kontahti henkilänä mikä valonkansa maata suojelee se ei teille kuulu ja tämä ei ole roolipeli ketju tämä on asiallunen real star wars maailman keskustlu ketju . Jossa en noita älytrtömän huvitavia roolipelaajia kaipaa . Tässä kerskustwlaan real Jedyierstä filosovisdta ym Sith roolipelaajat voi paibnua täsdtä ketjuasta huiysin nevadasan . tässä keskustellan valonkansoista valon tähtiliitosta valonknsojen tson Jedimestaeeita . Te Sith Friikit että edss twidä missä tämä todellinen tähtien sota kähytin kaun sitteen vioin sen rteille kertoa Orionin tähtivyössä ja sen lähi tähdissä sewn osa puolet sirjuksentähdenvalonkansa ihmiset Calamarit Harmaat . Stoom Troopperit ja Sith Lordit Kloonatut Harmaat kun he rupsibat cllonaamaan he muuttiuvat pahoksi jkoonin ei tuile ku pahuus . He kävivät 1000 vuodsen sodan sirjuksentähden valonkansaa vastaan ja Harmaita ja muitamia myita . tuli taukoineen loplta Sirjuksdentähden valonkansa ja Harmaat voittivat sodan . Alko haauras tulitauko . Lopeiltas kloonatut Harmaat pääyyivät muuttua hyviksi he maatta naiseia käyttäen mutivay itdsewnsä ei klooneiksi . Muuttuivat hyvikasi . Mutta josdaain vaihessa he medivät sekaisin . tekivät rikoksen jobka ainoa tuonio on karkorus universumista sinne universumin minne sekain mebevät menevät heitä ei ole tässä univwrunisaa enään olemssa . eli koko se porukka mukä iokli todselisen star warsin pahikdset ovat karkotettu sinne minne sekaiosin menneet menevät mutta star warsin real sota ei käuty galaksissa vaan orionin vyössä ja sen lähitähdissä. Vooima Olkoon Kansanne tutustukaa huolella mun tähtien lähettläs sivuun voin vastailla asiallisdiisn kysymyksiin myös toki Star Warsin osalta mutta real Jedien t Valonksojen Jedineuvoston maan Virallinen Tähtienlähettiläs /Contactihenkilö Ja oman Valonkansani Amiraali Kars Wenqadí Zeragadyajining Suur Jedimestari valonkansan tasolla erikoistunut shadow doule esxpertti

• Anonyymi

Oikeinkirjoitus tuntuu edelleen olevan itse itsensä ylentäneelle amiraalille, "contactihenkilölle" ja pilipalijedimestarille tuntematon käsite.

• ei ole kyllä osaamme kirjoittaa hyvin hallitsemme myös jedi nopeuden siitä käyttäessä kirjoittessa tulee joskus virheitä me olemme vpiman valtiaita te ette oo ku star wars faneja jos halutte ipias tuntemaan viman tuljkaa meisdän star warts chattiin oppiskelemaan mestarin johdolla MUTTA ei trotä kaikdya oo sihen ku se on niin kurinalaista hommaa real valonkansat meridät yllentävät emme itse

• Anonyymi

Eihän tuosta sekavasta sopelluksesta saa mitään tolkkua.

Jedimestari on hyvä ja menee nukkumaan päänsä selväksi. Huomenna sitten uusi yritys.

• Anonyymi

Kuulin näiden jedejen "valonkuntien" epäonnistuvan pahasti, koska aloituksessa on paljon kirjoitusvirheitä. Sorry, ei jatkoon.

• Me kirjoitamme jedinopeudella sillä eo oo helppo kirjoittaa väliin tulee joskus virheitä

• Anonyymi

Jospa hidastaisitte sormienne askelnopeuden näppäimistöllä samalle tasolle, jolla aivonne toimivat, niin tekstinne saattaisi olla astetta lukukelpoisempaa.

Vai onko tässä nyt kyse samankaltaisesta asiasta kuin helluntailaisten kielillä puhumisessa? Yksi mongertaa käsittämättömyyksiä ja toinen tulkkaa jumalan sanaa.

• kuunlkaa mun biisejä ja mun tähtien lähettiläs kanavaa siellä on paljo tietoa siitä shiokeeraavata maailmsta palkjon mun lähettiläs sivu löytyy kotisivumme ylälaidasta

• Anonyymi

Lainaus Karsin kotisivuilta:

"Valonalienien ase teknologia on maata biljardeja vuosia edellä"

Että oikein BILJARDEJA. :D

• Anonyymi

Hei Kars, oletko koskaan pudonnut kalliokiipeillessäsi pää edellä alas ja saanut niin pahan aivotärähdyksen ja aivosumun itsellesi, että luulet olevasi jedi. Sillä et ole koskaan suostunut kertomaan tarkasti missä, milloin ja ennen kaikkea miksi olet alkanut jediksi. Jotain leväperäistä ja ympäripyöreää asiaa toistellut että olisit vain valaistunut, mutta ei se noin vain tapahdu.

• Mun ei tarvi omia Jedimestari pikun alku askelomia sanoa en oo kosaan tippoumt päädellä ei kukaanniin tipu Sotaan Näin sain Telepatia Lahja Ekasi Jedimestaariksi Jeesukden iptii mulle Sage Jedimestari polun kautta Jediritariksi kun elroisdtoin valitsin shadow osa alueen sain oppaakseni Isis jumalatteren kun saavutin valonkansan tason sain mestariksi Afrodite Rakkaudennjumalan omaan 200 kykyä jotas teillä tavikdsilölas ei iole mitään tsajuamista . Joain vaihewssa mut pyydeytiin viralliseksi tähtien lähettiläöksi Juhan ag Grann ehdotti telepaattiesti mua olin otrettu ja oten tejtävän nöyrädti vadstaan on upea tunne tehdä sitä työtä samsasa asemssaa kun idoloni Juhan af grtann saada valistaa muita siitä shokeeraawarta maailmsta faktaa teule mulle talviksulle ja valonksa sielulle 2000 lubsuta alkean ei ole synrynit muita ku valonksan sielujas . tänne ei enään päästrtä syntynään tavikdia hridöt ihjstaan muuallke kehittymään korkrojdsi sieluiksi eki näkemiin tavikset tämän elämän jäkeen te että maahan ebään synny vaan teuidät siirtään muille planeetoille kasvamaan mä sen sijaan oon täällä virelä 40 000 vuotta maata auttamssa sen jälkeewn lähdsen tähtiristeolojällä omalle kotiplaneetelle härän tähditöön oon Hersdeian valonlohikääme tässä kermjossa tällä kehilla ei oo muuta merkitudtä mylle se oin voiman generaattori mystikan magiiksan työkalu sotuti työ kalu joka antaa myös rakkaiyya ja nautinytoa mä en ole ijhm enen mä oon valonksaklinen tässä kehossa tää keho on tyä kalu ei mitään muuta merkitydtä sillä mulla ei ole

• Anonyymi

Mitähän kieltä tuo mahtaa olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän kieltä tuo mahtaa olla?

Mahtava Suurmegagigajedimestari Kars on liittynyt helluntaiseurakuntaan ja alkanut posmittaa kielillä. 😁

• Anonyymi

En oikein ymmärrä tuota tarinointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein ymmärrä tuota tarinointia.

Vika tuskin on ymmärryksessäsi vaan pikemminkin mestari Karsin ulosannissa.

• Mun ei tarvi omia Jedimestari pilkun alku askelomia sanoa en oo koskaan tippunut päädellä ei kukaan niin tipu Sanotaan näin sain Telepatia Lahja Ekaksi Jedimestariksi Jeesukden se opetti mulle Sage Jedimestari polun kautta Jediritariksi kun erikoistuin valitsin shadow osa alueen sain oppaakseni Isis jumalatteren kun saavutin valonkansan tason sain mestariksi Afrodite Rakkaudennjumalan omaan 200 kykyä jotas teillä taviksilla ei ole mitään tajuamista . Jossain vaiheewssa mut pyydettiin viralliseksi tähtien lähettiläöksi Juhan ag Grann ehdotti telepaattiesti mua olin otettu ja otin tejtävän nöyrästi vastaan on upea tunne tehdä sitä työtä samassa asemssaa kun idoloni Juhan af grann saada valistaa muita siitä shokeeraawasta maailmasta faktaa teille mulle talviksille ja valonksa sielulle 2000 alusta alkean ei ole syntynyt muita ku valonksan sieluja . tänne ei enään päästetä syntynään taviksia heidät ohjataan muuallke kehittymään korkeiksi sieluiksi eli näkemiin tavikset tämän elämän jäkeen te että maahan enään synny vaan teidät siirtään muille planeetoille kasvamaan mä sen sijaan oon täällä vielä 40 000 vuotta maata auttamssa sen jälkeen lähden tähtiristeilojällä omalle kotiplaneetelle härän tähditöön oon Herasdeian valonlohikäärme tässä kehossa tällä keholla ei oo muuta merkitystä mulle se on voiman generaattori mystikan magiikan työkalu soturi työ kalu joka antaa myös rakkautta ja nautinytoa mä en ole ihminen enkä telluslainen mä oon valonkansalinen tässä kehossa tää keho on työkalu ei mitään muuta merkitystä sillä mulla ei ole

• Mun ei tarvi omia Jedimestari pilkun alku askelmia sanoa en oo koskaan tippunut pääedellä ei kukaan niin tipu Sanotaan näin sain Telepatia Lahja Ekaksi Jedimestariksi Jeesuksen se opetti mulle Sage Jedimestari polun kautta Jediritariksi kun erikoistuin valitsin shadow osa alueen sain oppaakseni Isis jumalatteren. Kun saavutin valonkansan tason sain mestariksi Afrodite Rakkaudennjumalan. Omaan 200 kykyä josta teillä taviksilla ei ole mitään tajuamista . Jossain vaiheessa mut pyydettiin viralliseksi tähtien lähettilääksi Juhan ag Grann ehdotti telepaattiesti mua olin otettu ja otin tehtävän nöyrästi vastaan on upea tunne tehdä sitä työtä samassa asemassaa kun idoloni Juhan af grann saada valistaa muita siitä shokeeraavasta maailmasta faktaa teille muille taviksille ja valonkansa sielulle 2000 luvunalusta alkean ei ole syntynyt muita ku valonksan sieluja . Tänne ei enään päästetä syntynään taviksia heidät ohjataan muualle kehittymään korkeiksi sieluiksi eli näkemiin tavikset tämän elämän jälkeen te että maahan enään synny vaan teidät siirretään muille planeetoille kasvamaan mä sen sijaan oon täällä vielä 40 000 vuotta maata auttamassa sen jälkeen lähden tähtiristeilijällä omalle kotiplaneetelle härän tähditöön oon Heradesian valonlohikäärme tässä kehossa tällä keholla ei oo muuta merkitystä mulle se on voiman generaattori mystikan magiikan työkalu soturi työ kalu joka antaa myös rakkautta ja nautinytoa mä en ole ihminen enkä telluslainen mä oon valonkansalinen tässä kehossa tää keho on työkalu ei mitään muuta merkitystä sillä mulla ei ole

• Anonyymi

Valitettavasti jedimestarisi Jeesus, Isis, Afrodite, Juhan af Grann tai edes naapurin Jorma eivät ole opettaneet sinulle jäsennellyn ja lukukelpoisen tekstin tuottamista.

Ei jatkoon.

Sithit johtavat 6-0.

• Anonyymi

Kars voisi myydä sen kuuluisan Deep-Space-Kommunikaattorin tai vaihtaa lavalliseen kaljaa.

T: Hervannan Sith Syndikaatti

• Anonyymi

Joku sithi-naapuri voisi tehä tästä taivasalienien lähettiläästä sossuun huoli-ilmoituksen ja terveyskeskuksessa sitten paikallinen Kreivi Dooku kirjoittaa lähetteen. Pari vuotta rauhoittavaa laitoselämää tekee suuren suurelle jedimestarille hyvää.

• Teillä taviksilla ei ole mitään tajumista missä te elätte luulettye tietävänne mite te olette mitä maailma on luulette tievänne mitä jumala on te luulette tievänne mitä kokonaisuus on kysykää aluksi itseltänne kuka minä olen kuka osaa vastasta siihe oikein minä osaan osaako kukaan muu teistä taviksista

• Anonyymi

Narsistinen itsekehusi on lähinnä surkuhupaisaa.

• Anonyymi

Karsin puheita ei kannata ottaa tosissaan. Oikeasti jediakatemia on seonnut ja jopa Alatar jätti tehtävänsä äskettäin. Viime syksystä alkaen heidän discordissa on ollut monia häiriköitä joita ei saada pidettyä kurissa! jediyhdistys tulee varmasti tuhoutumaan ja sithit saavat vallan

Ass Fisto

• Anonyymi

Jediakatemiassa sitheillä on vankka jalansija, mutta he toimivat salassa. Joka muuta väittää, haluaa vain sulkea silmänsä totuudelta. Neuvostokaan ei ole turvassa.

§Ł

• Anonyymi

kysyinen Ass Fistto kommentoo on väärennös joku matjii hänen nimeään Ass Fissto Jedimestari ei näin sanoisi on sirh lorse8öta krodnot loippu ku koittaa nimiä matkia huvittavaa

• Anonyymi

Mitähän sinäkin yrität sanoa? Ei tuosta sopelluksesta ota mitään tolkkua.

• Anonyymi

Sithit tulevat kaappaamaan vallan Jediakatemian Discord-palvelimella, usko tai älä mutta eräs sith on jo soluttautunut neuvostoon.

• Anonyymi

On meitä useampi jo siellä.

§Ł

• Anonyymi

olen Kars Wenqadi Zeragadyajininin Skywalker kirhjpitawn toiseora planeetalra minun edekljen köyttlöjöni maassa blokattiin ja nyt tein uufen jotta voin jatrka aa jediejm sdanaoman levitamkistä

• Anonyymi

Lääkkeet...

• älä kpoita matkia mua kysy alkuun itseltäsi kuka oot jot tiedä hiljennä mieli niin saat tietää knostokselta eli sinuun on rakennuttu sisäinen tieto itseesi kosminen tieto paketti bäiun aljuun emme aja sith lorfeja ulos muttu jos he käännyttää he saa porttarin tai jakaa sith kuva sontaa eli olöemme suvaitsevaiaia mutta käännytys on kielletty ja sith lortdi sonnan eli tiedon jakaminen palstalle

• hei tässä ketjussa jatkan kirjoittwlua toivon että ootte perehtynyt hybibn mum lähettiläs sivuub ja lähettiläs sivun videoiohin

• Anonyymi

Voisitko ystävälliseski kirjoittaa evankeliumisi sumen kielellä lukukelvottoman siansaksan sijaan?

• Anonyymi

Eikö Suomessa tosiaan tämän kummemmin toimi mielenterveyshoito kun akuutissa vaiheessa oleva skitsofreenikko saa nolata itseään vailla kenenkään siihen puuttumista. Naureskellaan vaan. Eihän ihminen, jolle kukaan ei ole ilmeisesti koskaan saanut perille miten erottaa hallusinaatiot ja suuruudenhulluus todesta, pärjää julkisilla palstoilla saatika normaalissa arjessa. Onko tämän Karsin tapauksessa vaan nostettu kädet pystyyn?

• Anonyymi

Tuommoisewn kirjottaskoya jota tekrkrevet tuota sanoisin te ette teidä missä oikesti elätte te luuette tietävänne muitä tää kaikki on te luulette tietävänne mitä itde olette kysykää kuka minäö olen te luulette tiertävänbne jotain kopkoknaisuudeya te että oikedti tiedä mitään . juurikaan teillä ei ole miträänb hajua siitä shokeeraavassta toisrta todelllisuudsta . Alkuun kydykää itydseltänne kuka minä olen mikä mimä olen , mhlla on siihen vastaus siihen riittää kaksi sanaa

• terullä ei ole juurikan takuamita siitä mitä maaulma oikesti on te eläte täysin vaoilla maailman todellidsta käsittämistä tajurkaa jumalan käsi mik'ä se on jhuimalan käösi omn valonkamsojen vapaiden planeettojen federaatio valonkamsokjen jättimäinen tähtilaivsto joka mm joka hrytki suojelee maata demoneilta taisteluristeilijöillä räjhäytten demoien tähtihävitytäjät taitelu risyeiulijät te luuerew että tää rahallisuus omn normaalia todellissus in ijhan muuta . Teilä ei oo mitään hajua siitä maalmsta mssä maa makaa oikesti koka sitä suojelee : teillä ei iole mitään käsitudtä siitä mukä oln jumala tai jumalatar te ette ymmärrä sitä shokerasavaa maailmaa . Kysykää alkuun kuka minäö olen mikä minä olen

• Anonyymi

menisit kars oikeisiin töihin ja lopettaisit meidän töissäkäyvien verorahojen tuhlaamisen

• Mä oon ammatilta metallimies oon mnyös tehnyt varasto alan töitä

• Te tavalliset jaksatte vittuolla meille tähien lähettiulälille elöi kontakti henkkilöille menjä tölin mä teen työtä arvokadta toimien tähtien l'ähettiläänä eli kontakti henkilönä teudän toisye mielestä se ei oo töityä muta se on täystyötä teissä jokaisessa on knostos sisäonen iteto pakertti kjos meette syvempään menitaationm saatte swen knostos tietopaketin käyttöönne iopitte jotain itsetänne ja universumistamme ymmärtänään sen kuka minä olen mikä minä olen

• nioin ku kuuntelette omaa kmostota kysyukää itseltäånne kuka minä olen miukä mijä olen itse niin opitte jotain itsstänne lisää kun opitte kuunntelemaan knostosta sisällenne rakennettua tieto pakettia opitte jotyasin olen naista univwersimista

• Anonyymi

en oikee usko että selvä järkinen aikuine heiluttelee jotai valosapelia kukaa ei ole kiinnostunut mistää kontaktihenkilöstä tai universumista. koska su kirjoitus on höpö höpö. omat melut pidetää omas pääs. uskon että sithit kuuluu star wars universumiin kuin jedit.

• Anonyymi

Olkoon valosapelinne voimassa vahva!

• Anonyymi

Haluaisin liittyä Sitheihin koska heillä varmaankin hauskempaa on.

• Anonyymi

░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄
      ░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄
      ░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█
      ░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░█
      ░▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░█
      █▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒█
      █▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
      ░█▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█
      ░░█░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█
      ░░░█░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█
      ░░░░█░░░▀▀▄░█░░░█░███████░█
      ░░░░░▀▄░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█
      ░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░█
      ░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░█
      ░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░█

• Anonyymi

ihan paska yhdistys

• Anonyymi

mä olemn kars minyn aiemmaaaaat kyätätäjäät blooukatttiin rältä suomi 24ta kosja puhuin rasiditstiab asioita. te kaikku mustat tyypiy oletye maaimnan roskananskknasaaa. minä kuitenkin tykkään musotidta naisista joska ole vat tosella seksikjätuä.

• Anonyymi

Kars on semmonen idiootti hörhö ja luulee olevansa jotain

• Anonyymi

Turhanpäiväinen hupiukko.

• Anonyymi

Olen mahtava Sith-lordi, pimeän puolen voimankäyttäjä ja käytän sitä galaksin pelastamiseen. Varmistan, että kuulette Darth Vaderin sanan!

• Anonyymi

Shit-Lordi pikemminkin

• Anonyymi

otitko aamulla varmasti kaikki lääkkeet

• Anonyymi

otitko itse

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      6005
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      4019
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      517
      2666
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      104
      1719
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      170
      1570
    6. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1164
    7. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      1147
    8. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      368
      1108
    9. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      1043
    10. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      42
      1008
    Aihe