Olen Kars Wenqadi Zeragadyakinin Skywalker Suur Jedimestari tähtienlähettiläs

Olen aikanani kirjottanut tänne jonku verran lopetin kirjottamisen kun niin moni alko matkimaan ja te luulittwe sitä minuksi musta on tehty tänbne monia typeriä valheita jotka ei pidä paikkansa jotku vätäänyt mua kirjotujksessa lapsiin sekaantujaksi kun jolu on luulut jonku matjijan olevan minä .Tuomitsen jyrkästi lapsiin sekaantujat me Jedimestarit kunniotamme suomen lakia . Lapsiin sekaantujat oksettaa . Joku on kirjoittanut minuna juttuja kopuiden mun kirjotuksia kristallipalosta omia lisäten . Minä en niitä ole kirjouttanut vaan mun matkijat . OOn nykään shadow suur Jedimestari ja valonkansojen jedineuvoston maan virallinen tähien lähettiläs tähtien lähettiläänä tarbin jukisuutta ja mainetta jotwen sdaatn jatkossa kirjotalla tänne joku veran mutta joka halyuaa multa jotain kysyä tutustukoon eka mun tähtien lähettliäs videohin lauluihin ja teksteihin https://www.jediakatemia.fi/karstaivalnela.htm

voit myös kuunnella tewkjstit puhe videona jos ei halua lukea tekastejä en vastaa mitään ala arvoisiin kommeteihin jottei kukaan enään sotke nimimerkkiäni kenenkään muuhun laitoin siihen avattaren saman kuvan joka mulla on tähtein lähettiläs sivulla joka haluaa lukea tekstejä ne on selkeällä teksi pohjalla luetavissa tähtien lähwttläs sivulla ei avaruus sumu taustalla siellä voi myös kuunnella kappaleitani kosmisia .

Star Wars faneille meillä on olemsasa kotisivullamme myös discord star wars chat linkki jediakatemia etu sivulla https://www.jediakatemia.fi/

terve tuloa keskusdtewlewmaan meidän chattiimme mutta muisatakaa me ollaan siellä mosderaattorewita ja ademeja ja ylempiä kannattaa lukea säännöt etu sivulta ja säännöt chatiata ennen ku allkaa keskustelemaan siellä
t . Kars Wenqadi Zeragadyajininin Skywalker Suur Jedimstari erikoitumis alue Shadow . Valonkanasojen Jedineuvoston Maan Virallinen tähtienlähetttiläs eli Contacti henkilö ja Suomen Jediyhdistys ry Jediritarikunnanjohtaja
Voima Olkoon Kanssamme

184

7504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimi korjaus Kars Wenqadi Zeragadyajining Skywalker Suur Jedimestari Shadow

    • korjaus Valonsojen Jedineuvoston Maan Virallinen tähtienlähettiläs eli contactihenkilö

      • Anonyymi

        Että vallan "contactihenkilö"! No voihan cacca! Sinä se vasta hurja jäbä olet! 😁


    • Anonyymi

      Voiman iltaa.

    • Anonyymi

      Voiman iltaa

    • Anonyymi

      Hieno teksti taidampa kurkata jediakatemian sivuja.

    • Voima Olkoon Kanssamme

    • Anonyymi

      KARS WENQADI ZERAGADYAJINING SKYWALKER ON MEIDÄN AIKAMME SUURIN JEDIMESTARI

      • Ei ole. Kyseinen itse itsensä ylentänyt ”jedimestari” kulkee pimeän puolen polkua. Oppipoikani on lahjaton, mutta kenties hänestä vielä jonakin päivänä on kiillottamaan saappaitani.


    • Anonyymi

      Voima olkoom kanssamme!

    • Anonyymi

      Voiman iltapäivää.

    • Voiman iltyapäivää kuinka monmi on jp käynyt tutuidstumssa lähettiläs sivuuni

    • tai jediakatemian sivuumme

    • Anonyymi

      Hyvä nähdä, että Jedien toiminta Suomessa jatkuu yhä!

    • Anonyymi

      Suomen jedejä paljon voimakkaampia ovat sithit jotka tulevat ottamaan lopullisesti vallan 20-luvun alkupuolella. Suunnitelma on jo käynnissä. Jediakatemia on näyttävyydestään huolimatta todellisuudessa kovin heikko voimassa ja sokea sithien metkuille. Esimerkiksi jedineuvostossa on ollut jo kauan useita sith-lordeja jedin vaatteissa keräämässä tietoa pimeyden joukkojen käytettäväksi. Liittykää siis kaikki voiman pimeälle puolelle vielä hyvän sään aikana!

      • Anonyymi

        Me Sithit olemme jo ottaneet vallan, jedit vain eivät ole huomanneet todellista asiaintilaa. Minkäänlaista edistystä jedineuvostossa ei ole tapahtunut sitten Yodan aikojen, vaan jedit romahtavat jälleen kerran kompastuessaan omaan ylpeyteensä.

        Oppipoikani Darth Kars on jo syvällä pimeän puolen tiellä, vaikka hän ei itse sitä vielä ole täysin sisäistänyt.

        -Darth Cucco


    • Kars Skywalker, köyhä ja lahjaton padawanini pimeän puolen polulla,is back!

    • Huvitavaa kommntoitia Sith :Lordeilta oon tänä opävänä itse valonkansalinen Suur Jedimestari Jedineuvostossa e oo ketään Sith Lordia eikä pimeys koskaan tuu ottaa Valtaa pimeä puioli obn vain kova uhuamaan ei ne muuta osaa

      • Anonyymi

        Jospa siellä itse itsensä ylentäneen Suurjedimestari Kars Kielipuolen johtamassa jedineuvostissa opeteltaisiin joskus hieman suomen kielen alkeita ja oikeinkirjoitusta, niin teidän sekavia sepustuksianne olisi miellyttävämpää lukea.


    • Anonyymi

      Hyvät sotilaat noudattavat käskyjä.

    • Anteeksi vaan Valonkansat antavat meille hengenviitat me osaamme kyllä hyvin suomea ritarikuntammne kasvaa koko ajan star wars chatissakin omn 10 000 jäsemtä ja Jediritarien ja Jedimestarien määrä jatkaa kasvuaan aina vaan suuremmaksi

      • Anonyymi

        Jedi!


      • Anonyymi

        Rakas, mutta ah niin kovin heikkolahkainen padawanini pimeyden tiellä!

        Edistymisesi hitaudesta huolestuneena mestarinasi olen aikaisemminkin muistuttanut sinua oikeinkirjoituksen tärkeydestä, mutta muistutan vielä kerran, että näppäimistöltäsi löytyvät myös välimerkit. Muistatko, kun opastin sinua niiden käytössä?

        Darth Cucco
        Sithlordi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas, mutta ah niin kovin heikkolahkainen padawanini pimeyden tiellä!

        Edistymisesi hitaudesta huolestuneena mestarinasi olen aikaisemminkin muistuttanut sinua oikeinkirjoituksen tärkeydestä, mutta muistutan vielä kerran, että näppäimistöltäsi löytyvät myös välimerkit. Muistatko, kun opastin sinua niiden käytössä?

        Darth Cucco
        Sithlordi

        Darth Sidious on aito Sithlordi.


    • Anonyymi

      Jedit ovat galaktista tasavaltaa vastaan.

      • Anonyymi

        Käskymme on tuomita jedit petturuudesta galaktista tasavaltaa vastaan.


    • Anonyymi

      Lopettakaa pilkkaaminen!

      Nämä höpönassut jedit ovat sympaattisia kaapuineen ja muovivalosapeleineen. Maailmassa ei ole koskaan liikaa lapsenmielisiä aikuisia!

      • Anonyymi

        Jedejä ei ole olemassakaan Galaktisessa Imperiumissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jedejä ei ole olemassakaan Galaktisessa Imperiumissa.

        Meidän keisari on Sheev Palpatine.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän keisari on Sheev Palpatine.

        Minun keisarini on Julius Caesar. Niin että revipä siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun keisarini on Julius Caesar. Niin että revipä siitä.

        Julius, kuka? Heitit hyvän vitsin, kansalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julius, kuka? Heitit hyvän vitsin, kansalainen.

        Julius sentään oli olemassa todellisessa maailmassa. Palpatine vain jonkun ikuiseen teini-ikään juuttuneen hörhön korvien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julius sentään oli olemassa todellisessa maailmassa. Palpatine vain jonkun ikuiseen teini-ikään juuttuneen hörhön korvien välissä.

        Mitä tärkeä sinulla on vastata jonkun Star Wars -fanin kirjoitukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tärkeä sinulla on vastata jonkun Star Wars -fanin kirjoitukseen?

        Totta kai on tärkeä vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai on tärkeä vastata.

        Vastata tyhmään kysymykseen. :DDDDDDDDDDDDDDDD


    • Galaktinen imperuimi on Sith Lordien toive joka ei koskaan toteudu siitä pitää valonliitto eli Valonalienssi huolen

      • Anonyymi

        Et tiedä voimaa, joka on pimeydessä.


    • Anonyymi

      Galaktinen Imperiumi tuo kansalaisilleen turvallisen galaksin ja oikeuden demoraktiaan. Tiedämme yhteisen historiamme, että jedit yrittivät kaapata koko galaksin.

      Galaktinen Imperiumi kannustaa kaikkia galaksin kansalaisiaan raportoimaan epäilyksensä imperiumin joukoille ja galaksin hyvät kansalaiset tullaan palkitsemaan.

      Galaktinen Imperiumi muistuttaa kaikkia kansalaisiaan olemaan varovaisia ja välttämään kontakteja jedejen kanssa, jos kansalainen tekee asian päinvastoin. Syytetty kansalainen tuomitaan kapinallisuudesta imperiumia vastaan.

      Imperiumin puolesta,
      Qrac

    • Anteeksi vaan puhutaan hehtki todelliesta galaksistamme vapaiden planeettojetn fedraatio tähtiliitto eli valonaliensilla ei ole pienintäkään vaikeutta torjua demoni gruiserien pieniä hyökkäyklsiä joya ne josjkus väöhän rauhan hiljais jakasillaki tekee zaddumizta käsin .Valonkansojen taisteluristeilijöiden teknologia on miljardeja vuosia edellä demoinen eli pimeyden tejnologsta osaamisata valonkansojen taisteluristeilijältä ei kauua kulu aikaa yhden demini gruiseruin räjäyttäömiseen. He eivät mahda mitään edes borgi liittolsten kanssa valonkansojen taisteluristeilijä tekee siitä hetktssä selvää . Ja valonkansat suojelee maailmoja demodelta joissa ei ole vielä Taisteluristeilijöitä eikä Degrenaut taisteluristeilijöit´ä . Itse oon Heradesianvalonlohikäärme oman valonkansani johtava taistelurisrteiljän Amiraali erikoistilanteiden expertti jokaisella planeetalla jolla ei ole taistyelu risteilijöiutä vielä aseistettu . Valonksantähtiliiton taisteluristeilijät fregatit suojelee jokasta suojeltavaa planeettaa . Tiedän valonkansojen jedibeuvoston maan virallisena tähien lähettiläänä kontahti henkilänä mikä valonkansa maata suojelee se ei teille kuulu ja tämä ei ole roolipeli ketju tämä on asiallunen real star wars maailman keskustlu ketju . Jossa en noita älytrtömän huvitavia roolipelaajia kaipaa . Tässä kerskustwlaan real Jedyierstä filosovisdta ym Sith roolipelaajat voi paibnua täsdtä ketjuasta huiysin nevadasan . tässä keskustellan valonkansoista valon tähtiliitosta valonknsojen tson Jedimestaeeita . Te Sith Friikit että edss twidä missä tämä todellinen tähtien sota kähytin kaun sitteen vioin sen rteille kertoa Orionin tähtivyössä ja sen lähi tähdissä sewn osa puolet sirjuksentähdenvalonkansa ihmiset Calamarit Harmaat . Stoom Troopperit ja Sith Lordit Kloonatut Harmaat kun he rupsibat cllonaamaan he muuttiuvat pahoksi jkoonin ei tuile ku pahuus . He kävivät 1000 vuodsen sodan sirjuksentähden valonkansaa vastaan ja Harmaita ja muitamia myita . tuli taukoineen loplta Sirjuksdentähden valonkansa ja Harmaat voittivat sodan . Alko haauras tulitauko . Lopeiltas kloonatut Harmaat pääyyivät muuttua hyviksi he maatta naiseia käyttäen mutivay itdsewnsä ei klooneiksi . Muuttuivat hyvikasi . Mutta josdaain vaihessa he medivät sekaisin . tekivät rikoksen jobka ainoa tuonio on karkorus universumista sinne universumin minne sekain mebevät menevät heitä ei ole tässä univwrunisaa enään olemssa . eli koko se porukka mukä iokli todselisen star warsin pahikdset ovat karkotettu sinne minne sekaiosin menneet menevät mutta star warsin real sota ei käuty galaksissa vaan orionin vyössä ja sen lähitähdissä. Vooima Olkoon Kansanne tutustukaa huolella mun tähtien lähettläs sivuun voin vastailla asiallisdiisn kysymyksiin myös toki Star Warsin osalta mutta real Jedien t Valonksojen Jedineuvoston maan Virallinen Tähtienlähettiläs /Contactihenkilö Ja oman Valonkansani Amiraali Kars Wenqadí Zeragadyajining Suur Jedimestari valonkansan tasolla erikoistunut shadow doule esxpertti

      • Anonyymi

        Oikeinkirjoitus tuntuu edelleen olevan itse itsensä ylentäneelle amiraalille, "contactihenkilölle" ja pilipalijedimestarille tuntematon käsite.


    • ei ole kyllä osaamme kirjoittaa hyvin hallitsemme myös jedi nopeuden siitä käyttäessä kirjoittessa tulee joskus virheitä me olemme vpiman valtiaita te ette oo ku star wars faneja jos halutte ipias tuntemaan viman tuljkaa meisdän star warts chattiin oppiskelemaan mestarin johdolla MUTTA ei trotä kaikdya oo sihen ku se on niin kurinalaista hommaa real valonkansat meridät yllentävät emme itse

      • Anonyymi

        Eihän tuosta sekavasta sopelluksesta saa mitään tolkkua.

        Jedimestari on hyvä ja menee nukkumaan päänsä selväksi. Huomenna sitten uusi yritys.


    • Anonyymi

      Kuulin näiden jedejen "valonkuntien" epäonnistuvan pahasti, koska aloituksessa on paljon kirjoitusvirheitä. Sorry, ei jatkoon.

    • Me kirjoitamme jedinopeudella sillä eo oo helppo kirjoittaa väliin tulee joskus virheitä

      • Anonyymi

        Jospa hidastaisitte sormienne askelnopeuden näppäimistöllä samalle tasolle, jolla aivonne toimivat, niin tekstinne saattaisi olla astetta lukukelpoisempaa.

        Vai onko tässä nyt kyse samankaltaisesta asiasta kuin helluntailaisten kielillä puhumisessa? Yksi mongertaa käsittämättömyyksiä ja toinen tulkkaa jumalan sanaa.


    • kuunlkaa mun biisejä ja mun tähtien lähettiläs kanavaa siellä on paljo tietoa siitä shiokeeraavata maailmsta palkjon mun lähettiläs sivu löytyy kotisivumme ylälaidasta

    • Anonyymi

      Lainaus Karsin kotisivuilta:

      "Valonalienien ase teknologia on maata biljardeja vuosia edellä"

      Että oikein BILJARDEJA. :D

    • Anonyymi

      Hei Kars, oletko koskaan pudonnut kalliokiipeillessäsi pää edellä alas ja saanut niin pahan aivotärähdyksen ja aivosumun itsellesi, että luulet olevasi jedi. Sillä et ole koskaan suostunut kertomaan tarkasti missä, milloin ja ennen kaikkea miksi olet alkanut jediksi. Jotain leväperäistä ja ympäripyöreää asiaa toistellut että olisit vain valaistunut, mutta ei se noin vain tapahdu.

    • Mun ei tarvi omia Jedimestari pikun alku askelomia sanoa en oo kosaan tippoumt päädellä ei kukaanniin tipu Sotaan Näin sain Telepatia Lahja Ekasi Jedimestaariksi Jeesukden iptii mulle Sage Jedimestari polun kautta Jediritariksi kun elroisdtoin valitsin shadow osa alueen sain oppaakseni Isis jumalatteren kun saavutin valonkansan tason sain mestariksi Afrodite Rakkaudennjumalan omaan 200 kykyä jotas teillä tavikdsilölas ei iole mitään tsajuamista . Joain vaihewssa mut pyydeytiin viralliseksi tähtien lähettiläöksi Juhan ag Grann ehdotti telepaattiesti mua olin otrettu ja oten tejtävän nöyrädti vadstaan on upea tunne tehdä sitä työtä samsasa asemssaa kun idoloni Juhan af grtann saada valistaa muita siitä shokeeraawarta maailmsta faktaa teule mulle talviksulle ja valonksa sielulle 2000 lubsuta alkean ei ole synrynit muita ku valonksan sielujas . tänne ei enään päästrtä syntynään tavikdia hridöt ihjstaan muuallke kehittymään korkrojdsi sieluiksi eki näkemiin tavikset tämän elämän jäkeen te että maahan ebään synny vaan teuidät siirtään muille planeetoille kasvamaan mä sen sijaan oon täällä virelä 40 000 vuotta maata auttamssa sen jälkeewn lähdsen tähtiristeolojällä omalle kotiplaneetelle härän tähditöön oon Hersdeian valonlohikääme tässä kermjossa tällä kehilla ei oo muuta merkitudtä mylle se oin voiman generaattori mystikan magiiksan työkalu sotuti työ kalu joka antaa myös rakkaiyya ja nautinytoa mä en ole ijhm enen mä oon valonksaklinen tässä kehossa tää keho on tyä kalu ei mitään muuta merkitydtä sillä mulla ei ole

      • Anonyymi

        Mitähän kieltä tuo mahtaa olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän kieltä tuo mahtaa olla?

        Mahtava Suurmegagigajedimestari Kars on liittynyt helluntaiseurakuntaan ja alkanut posmittaa kielillä. 😁


      • Anonyymi

        En oikein ymmärrä tuota tarinointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein ymmärrä tuota tarinointia.

        Vika tuskin on ymmärryksessäsi vaan pikemminkin mestari Karsin ulosannissa.


    • Mun ei tarvi omia Jedimestari pilkun alku askelomia sanoa en oo koskaan tippunut päädellä ei kukaan niin tipu Sanotaan näin sain Telepatia Lahja Ekaksi Jedimestariksi Jeesukden se opetti mulle Sage Jedimestari polun kautta Jediritariksi kun erikoistuin valitsin shadow osa alueen sain oppaakseni Isis jumalatteren kun saavutin valonkansan tason sain mestariksi Afrodite Rakkaudennjumalan omaan 200 kykyä jotas teillä taviksilla ei ole mitään tajuamista . Jossain vaiheewssa mut pyydettiin viralliseksi tähtien lähettiläöksi Juhan ag Grann ehdotti telepaattiesti mua olin otettu ja otin tejtävän nöyrästi vastaan on upea tunne tehdä sitä työtä samassa asemssaa kun idoloni Juhan af grann saada valistaa muita siitä shokeeraawasta maailmasta faktaa teille mulle talviksille ja valonksa sielulle 2000 alusta alkean ei ole syntynyt muita ku valonksan sieluja . tänne ei enään päästetä syntynään taviksia heidät ohjataan muuallke kehittymään korkeiksi sieluiksi eli näkemiin tavikset tämän elämän jäkeen te että maahan enään synny vaan teidät siirtään muille planeetoille kasvamaan mä sen sijaan oon täällä vielä 40 000 vuotta maata auttamssa sen jälkeen lähden tähtiristeilojällä omalle kotiplaneetelle härän tähditöön oon Herasdeian valonlohikäärme tässä kehossa tällä keholla ei oo muuta merkitystä mulle se on voiman generaattori mystikan magiikan työkalu soturi työ kalu joka antaa myös rakkautta ja nautinytoa mä en ole ihminen enkä telluslainen mä oon valonkansalinen tässä kehossa tää keho on työkalu ei mitään muuta merkitystä sillä mulla ei ole

    • Mun ei tarvi omia Jedimestari pilkun alku askelmia sanoa en oo koskaan tippunut pääedellä ei kukaan niin tipu Sanotaan näin sain Telepatia Lahja Ekaksi Jedimestariksi Jeesuksen se opetti mulle Sage Jedimestari polun kautta Jediritariksi kun erikoistuin valitsin shadow osa alueen sain oppaakseni Isis jumalatteren. Kun saavutin valonkansan tason sain mestariksi Afrodite Rakkaudennjumalan. Omaan 200 kykyä josta teillä taviksilla ei ole mitään tajuamista . Jossain vaiheessa mut pyydettiin viralliseksi tähtien lähettilääksi Juhan ag Grann ehdotti telepaattiesti mua olin otettu ja otin tehtävän nöyrästi vastaan on upea tunne tehdä sitä työtä samassa asemassaa kun idoloni Juhan af grann saada valistaa muita siitä shokeeraavasta maailmasta faktaa teille muille taviksille ja valonkansa sielulle 2000 luvunalusta alkean ei ole syntynyt muita ku valonksan sieluja . Tänne ei enään päästetä syntynään taviksia heidät ohjataan muualle kehittymään korkeiksi sieluiksi eli näkemiin tavikset tämän elämän jälkeen te että maahan enään synny vaan teidät siirretään muille planeetoille kasvamaan mä sen sijaan oon täällä vielä 40 000 vuotta maata auttamassa sen jälkeen lähden tähtiristeilijällä omalle kotiplaneetelle härän tähditöön oon Heradesian valonlohikäärme tässä kehossa tällä keholla ei oo muuta merkitystä mulle se on voiman generaattori mystikan magiikan työkalu soturi työ kalu joka antaa myös rakkautta ja nautinytoa mä en ole ihminen enkä telluslainen mä oon valonkansalinen tässä kehossa tää keho on työkalu ei mitään muuta merkitystä sillä mulla ei ole

      • Anonyymi

        Valitettavasti jedimestarisi Jeesus, Isis, Afrodite, Juhan af Grann tai edes naapurin Jorma eivät ole opettaneet sinulle jäsennellyn ja lukukelpoisen tekstin tuottamista.

        Ei jatkoon.

        Sithit johtavat 6-0.


      • Anonyymi

        Kars voisi myydä sen kuuluisan Deep-Space-Kommunikaattorin tai vaihtaa lavalliseen kaljaa.

        T: Hervannan Sith Syndikaatti


    • Anonyymi

      Joku sithi-naapuri voisi tehä tästä taivasalienien lähettiläästä sossuun huoli-ilmoituksen ja terveyskeskuksessa sitten paikallinen Kreivi Dooku kirjoittaa lähetteen. Pari vuotta rauhoittavaa laitoselämää tekee suuren suurelle jedimestarille hyvää.

    • Teillä taviksilla ei ole mitään tajumista missä te elätte luulettye tietävänne mite te olette mitä maailma on luulette tievänne mitä jumala on te luulette tievänne mitä kokonaisuus on kysykää aluksi itseltänne kuka minä olen kuka osaa vastasta siihe oikein minä osaan osaako kukaan muu teistä taviksista

      • Anonyymi

        Narsistinen itsekehusi on lähinnä surkuhupaisaa.


    • Anonyymi

      Karsin puheita ei kannata ottaa tosissaan. Oikeasti jediakatemia on seonnut ja jopa Alatar jätti tehtävänsä äskettäin. Viime syksystä alkaen heidän discordissa on ollut monia häiriköitä joita ei saada pidettyä kurissa! jediyhdistys tulee varmasti tuhoutumaan ja sithit saavat vallan

      Ass Fisto

    • Anonyymi

      Jediakatemiassa sitheillä on vankka jalansija, mutta he toimivat salassa. Joka muuta väittää, haluaa vain sulkea silmänsä totuudelta. Neuvostokaan ei ole turvassa.

      §Ł

    • Anonyymi

      kysyinen Ass Fistto kommentoo on väärennös joku matjii hänen nimeään Ass Fissto Jedimestari ei näin sanoisi on sirh lorse8öta krodnot loippu ku koittaa nimiä matkia huvittavaa

      • Anonyymi

        Mitähän sinäkin yrität sanoa? Ei tuosta sopelluksesta ota mitään tolkkua.


    • Anonyymi

      Sithit tulevat kaappaamaan vallan Jediakatemian Discord-palvelimella, usko tai älä mutta eräs sith on jo soluttautunut neuvostoon.

      • Anonyymi

        On meitä useampi jo siellä.

        §Ł


    • Anonyymi

      olen Kars Wenqadi Zeragadyajininin Skywalker kirhjpitawn toiseora planeetalra minun edekljen köyttlöjöni maassa blokattiin ja nyt tein uufen jotta voin jatrka aa jediejm sdanaoman levitamkistä

      • Anonyymi

        Lääkkeet...


    • älä kpoita matkia mua kysy alkuun itseltäsi kuka oot jot tiedä hiljennä mieli niin saat tietää knostokselta eli sinuun on rakennuttu sisäinen tieto itseesi kosminen tieto paketti bäiun aljuun emme aja sith lorfeja ulos muttu jos he käännyttää he saa porttarin tai jakaa sith kuva sontaa eli olöemme suvaitsevaiaia mutta käännytys on kielletty ja sith lortdi sonnan eli tiedon jakaminen palstalle

    • hei tässä ketjussa jatkan kirjoittwlua toivon että ootte perehtynyt hybibn mum lähettiläs sivuub ja lähettiläs sivun videoiohin

      • Anonyymi

        Voisitko ystävälliseski kirjoittaa evankeliumisi sumen kielellä lukukelvottoman siansaksan sijaan?


    • Anonyymi

      Eikö Suomessa tosiaan tämän kummemmin toimi mielenterveyshoito kun akuutissa vaiheessa oleva skitsofreenikko saa nolata itseään vailla kenenkään siihen puuttumista. Naureskellaan vaan. Eihän ihminen, jolle kukaan ei ole ilmeisesti koskaan saanut perille miten erottaa hallusinaatiot ja suuruudenhulluus todesta, pärjää julkisilla palstoilla saatika normaalissa arjessa. Onko tämän Karsin tapauksessa vaan nostettu kädet pystyyn?

    • Anonyymi

      Tuommoisewn kirjottaskoya jota tekrkrevet tuota sanoisin te ette teidä missä oikesti elätte te luuette tietävänne muitä tää kaikki on te luulette tietävänne mitä itde olette kysykää kuka minäö olen te luulette tiertävänbne jotain kopkoknaisuudeya te että oikedti tiedä mitään . juurikaan teillä ei ole miträänb hajua siitä shokeeraavassta toisrta todelllisuudsta . Alkuun kydykää itydseltänne kuka minä olen mikä mimä olen , mhlla on siihen vastaus siihen riittää kaksi sanaa

    • terullä ei ole juurikan takuamita siitä mitä maaulma oikesti on te eläte täysin vaoilla maailman todellidsta käsittämistä tajurkaa jumalan käsi mik'ä se on jhuimalan käösi omn valonkamsojen vapaiden planeettojen federaatio valonkamsokjen jättimäinen tähtilaivsto joka mm joka hrytki suojelee maata demoneilta taisteluristeilijöillä räjhäytten demoien tähtihävitytäjät taitelu risyeiulijät te luuerew että tää rahallisuus omn normaalia todellissus in ijhan muuta . Teilä ei oo mitään hajua siitä maalmsta mssä maa makaa oikesti koka sitä suojelee : teillä ei iole mitään käsitudtä siitä mukä oln jumala tai jumalatar te ette ymmärrä sitä shokerasavaa maailmaa . Kysykää alkuun kuka minäö olen mikä minä olen

    • Anonyymi

      menisit kars oikeisiin töihin ja lopettaisit meidän töissäkäyvien verorahojen tuhlaamisen

    • Mä oon ammatilta metallimies oon mnyös tehnyt varasto alan töitä

    • Te tavalliset jaksatte vittuolla meille tähien lähettiulälille elöi kontakti henkkilöille menjä tölin mä teen työtä arvokadta toimien tähtien l'ähettiläänä eli kontakti henkilönä teudän toisye mielestä se ei oo töityä muta se on täystyötä teissä jokaisessa on knostos sisäonen iteto pakertti kjos meette syvempään menitaationm saatte swen knostos tietopaketin käyttöönne iopitte jotain itsetänne ja universumistamme ymmärtänään sen kuka minä olen mikä minä olen

    • nioin ku kuuntelette omaa kmostota kysyukää itseltäånne kuka minä olen miukä mijä olen itse niin opitte jotain itsstänne lisää kun opitte kuunntelemaan knostosta sisällenne rakennettua tieto pakettia opitte jotyasin olen naista univwersimista

      • Anonyymi

        Korkki kiinni jo tai sun x-wing törmää kyöpelivuoreen.


    • Anonyymi

      en oikee usko että selvä järkinen aikuine heiluttelee jotai valosapelia kukaa ei ole kiinnostunut mistää kontaktihenkilöstä tai universumista. koska su kirjoitus on höpö höpö. omat melut pidetää omas pääs. uskon että sithit kuuluu star wars universumiin kuin jedit.

    • Anonyymi

      Olkoon valosapelinne voimassa vahva!

    • Anonyymi

      Haluaisin liittyä Sitheihin koska heillä varmaankin hauskempaa on.

    • Anonyymi

      ihan paska yhdistys

    • Anonyymi

      mä olemn kars minyn aiemmaaaaat kyätätäjäät blooukatttiin rältä suomi 24ta kosja puhuin rasiditstiab asioita. te kaikku mustat tyypiy oletye maaimnan roskananskknasaaa. minä kuitenkin tykkään musotidta naisista joska ole vat tosella seksikjätuä.

      • Anonyymi

        Ovatko sithit saaneet jo Suomi24:n ylläpidon hallintaansa ja suurjedimestari on VOIMATON? Tästä tulee viipymättä ilmoittaa Valonkansojen jedineuvostolle!


    • Anonyymi

      Kars on semmonen idiootti hörhö ja luulee olevansa jotain

      • Anonyymi

        Turhanpäiväinen hupiukko.


    • Anonyymi

      Olen mahtava Sith-lordi, pimeän puolen voimankäyttäjä ja käytän sitä galaksin pelastamiseen. Varmistan, että kuulette Darth Vaderin sanan!

      • Anonyymi

        Shit-Lordi pikemminkin


    • Anonyymi

      otitko aamulla varmasti kaikki lääkkeet

      • Anonyymi

        otitko itse


    • Anonyymi

      Moi Karls mestareista hohtavin! Aurinkoista tervettä teille.

    • Anonyymi

      Kars, avaa Deep-Space-Kommunikaattori, olet saanut viestin kosmoksesta. Viesti näkyy saapuneet-kansiossa.

      T: Intergalactic Shadow Master

    • Anonyymi

      Nyt galaksi kuuluu Tekno Unionille, kuulkaa mahtavaa teknomusiikkia Wat Tamborin johdolla.

    • Anonyymi

      Kars only has one ball

      • Anonyymi

        One is more than nothing.


    • Anonyymi

      Eipä teidän kommetinne ole viisastunut ehkä muutamas on löytänyt vähä järkeä sith yes on vain illuuspoita vihaa tuskaa surua ym himoa kylmää siinä on kaillo huono olla huono olo

      • Anonyymi

        Kommentoitava tai ei yhtään? Selkästi ehkä muutamassa kommenteissa sisältää viittauksia meemeihin, eipä muutamatkaan ole järkeviä?


    • Anonyymi

      homo

      • Anonyymi

        nii oot ihminen mitä sitte? :D


    • Kysykää itseltänne kuka minä olen ja mikä on suurin raKKAuden osoitus miten valittu valitaan . jollete tiedä katsokaa babylon 5 sekinb o9n fasktas tarina muinaoisesta sodasta vietynä tulevaa toisin worlonit eli Sirjuslaiset ikinä oikeati mene sekakin moni muu onb siinä fakltaa sarja on mekonenen kosmoksen tieto paketti täysin kanavoitu teos. Ja Demoni Varjojen Alukset ovat tasan sen näkösiä ku babylon 5 sarjassa . siinä sarjassa selviää se kuka mionä olen . ja mitä tarkoiittaa valittu . Mä todellinen valonkasojen dergenauttaisteluristeilijä Amiraali . tiedän tasan mitä mitataan valittu mikä on suurin rakkauden teko. mitä kukaan voi tehdä jollette tiedä katsokaa babylon 5 sarja läpi . . ja kuka sinä olet tosin Imperuimin vastaiskiussa siihenkin tulee Yodan viisauden kautta jonkilainen vastaus . Jos haluatte tietää mitä on tarkoittaa valittu katsokaa Babylon 5 sarja moni muuki asia voi seb kautta selvitä . Se on valtava kanavoitu kosminen tietopaketti tielle tietämättömille . ja Kun te Sith Lordit tunnette noin paljo uhoavan taidatte pelätä tosisaan Jedejä jopa toisianne ei Sith Lordiwen maailmassa ole ystävyytttä on vain pelko viha RAIVO vallan himo . Ja vihassa ei ole ku heikoutta . Rauhassa on se todellinen vahvuus vihasa on vain heikkous te pelkeette jopa toinen toisianne.

      • Anonyymi

        Mitähän sinä yrität taas selittää? Nukkuisit ensin pääsi selväksi ja tulisit vasta sitten tänne kirjoittelemaan evankeliumeitasi. Eihän tuosta saa mitään tolkkua.


    • Anteeksi vaan en juo en polta en käytä muitakaan aineita absolutisti ainodstaan meditoirtn ja mietikselen suosittelisin sitä teille muillekin

      • Anonyymi

        Ok. Onko sulla lukihäiriö tai jotakin, koska tekstisi on oikeasti tosi hankalaa luettavaa?


      • Anonyymi

        Miksi sulla on sitten pontikkapannu sun kämpässä? Mitä sä hupiukko oikein valehtelet, kun monesti olen sen pontikan haistanut.

        t- Gregoors naapurista


    • Anonyymi

      koko keskustelu muistuttaa spaceballs elokuvaa ei näitä jedejä ja sithei ole olemassa

      mitä sitte? :D

      • Anonyymi

        Annetaan lasten leikkiä 😁


    • Tietämättömille Jediritari Mestari on Henkinen Mestari eli Valonvoimanvaltias /Valonlohikäärme Sith Lordi on pimeyden palvoja /valtias .

      Teille tietämättömille memkää syvään meditaatioo niin huomaatte ei ole olemassa ainetta . On Vain energiakenttä joka sitoo aineen energia kasaan , jota te kutsutte aineeksi . ei ole olessa painovoimaa on olemassa vetävä työntävä ja kannattava Voima . Ei ole olemassa aikaa on olemassa mennyt , elävähetki ja tuleva yhtäaikaa , mutta tärkeintä on tämä elävä hetki eli tämä hetki missä elämme . mutta Jedi näkijä näkee tulevaan ja menneeseen koska aikaa ei ole olemassa

      • Anonyymi

        Vaikka Jedit näkevätkin menneeseen ja tulevaan, tämä ei ole mahdollista todellisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka Jedit näkevätkin menneeseen ja tulevaan, tämä ei ole mahdollista todellisuudessa.

        No, mestari Kars elää omassa kuvitteellisessa "todellisuudessaan".


      • Anonyymi

        Kyllä aika on ja sitä mitataan kellolla. Aika kuitenkin hidastuu kun kuljetaan hyvin nopeasti vaikkapa valonnopeudella, tai yli. Tämä on testattu avaruudessa. Ja milläköhän perusteella tulevaisuus on olemassa jo nyt? Eihän se ole.


    • Jedisoturi itämaisenitsepuolustuksen Spesialisti itse oon Kungfu Spesialisti ja Single ja Doublevalosapeli Spesialisti vapaaehtoisena oikeuden kunnian rauhan harmonian vartijana

    • Koska te ette tiedä todellisesta todellisuudesta mitään te elätte pinnallisesti

      • Anonyymi

        Kirjoitus vaikuttaa olevan fiktiivistä.


    • koska te ette näe todellisuutta vaan todellisuusen illuusion te ootte fyysen maailman harhasssa

      • Anonyymi

        Kirjoitus vaikuttaa olevan fiktiivistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitus vaikuttaa olevan fiktiivistä.

        Mestari Kars on fiktiivinen. Hän vain kuvittelee olevansa jedi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mestari Kars on fiktiivinen. Hän vain kuvittelee olevansa jedi.

        Niin käy jos uskoo Star Warsin olevan toden totta.


    • Koska että käsitä mitä on Jedimestari jos ´Jediriri Jedimestari sanan suomentaa se tarkottaa Henkistä Mestaria joita LÖYTYY JOKA uskonnosta eri uskobnnot on oikedsti Jedin tien eroistumis tyylejä Sage Kristillisyys , Buddhalaisuus, Juutalaisuus, Sentinel Staolaisuus , Hindulaisuus Guardian , Shadow Islam , Gray , Force Sentinel , Dark Jedi Wooduu , eri uskontoja edusataa eri valonkansat . Kristillisyyttä Sirjuslaiset , Buddhalisuutta Bodhansianvalonkansa , Juutalaisuutta edustaa Leonianin valonkansa ., Stoalaisuutta edustaa Greadinvalonlohikäärmeet ja Pleijeriläiset , Hindulaisuutta Plejadit , joka myös suojelee maata demini aluksilta taisteluristeiluijöullä vähän kun Star Trekissa , Islamia edustaa Pegasuksenvalonkansa ja Alanianvalonkansa MM Pegasuksenvalonkansa mm oli maassa monine Jumalineen ja Jumalattarineeen faaroineen prisseineneen ja Prinsessoineen , ja Pyrämidit rakennettiin Avaruusaaluksilla. Atlantis oli valtava kelluva lautta ponttooneineen keinotekoiedti rakennettu manner . vuorineen jäätkköinenen koskineen, sademetsineen savanbneinenen aavikoineen . , Keskellä Atlantista Oli jättimäinenen Jediaktemia ja Noita koulu . jonmka ulkonäöstä voitte saada osviuittaa jos katsotte sarja Star Gate Atlantis . Atlantis saari Jediakatemioneen rakennetaan planeetan väelle , joka on valmis Paratiisiksi eli Valonkansaksi . eli ei Valonkansa Parariisi eli ATLANTIKSEN puisto tarkoittyunut koko väkeä planeetalla . Vain niitä Jotka asui ATLTIKSEN Jeditemppelissä ja Atlantiksen puistossa joka oli ku pienos maapallo eläimineen . Kun maa mokasi Atlantilseen eli eka Parariisi eli Valonkansana olon Atlantispäätetiin Upottaa . Sen eläimet haki turvaa Nooa ja Hänen Poikansa jättimäiswellä valtavalla tähtiristeilijällä heidät teleportatiin turvaan kun . Ennen ku KOKO valtava keinotekoinenen manner upotettiin ponttoonit todella isot räjäyttämällä . eli Atlantis oli siis Valonkansojen terästä Valonansojen erikois metonia , Siitä tehtiin jopa luita 8000 metriä korkeita upeita vuoria . Ite siinä ajassa kiipesin useinoen huipulle . Rakastin myös siinä elämässä vuorikiipeilyä. Palvelin Conan Barbaria joka oli Atlantiksen Jedineuvoston johtaja . EI Ssiinä ajassa teräsmiekkoja käytetty vaan Laser Valosapeleieita t . Atlatiksen Wihitty . tänä päivänä Suomen Jediyhdistys ry Jedien Ritarikunnanjohtaja . Alien olemukselta Heradeasianvalonlohikäärmeisen asukas eli Häräntähdistönasukas . ja Valonkansojen Vapaiden pleneeyojen tähtiliiton Taistelurisiteijä Degrenautin Amiraali . siinä oli teille faktaa

      • Anonyymi

        Kumarran sinua, oi suuri ja mahtava Atlantiksen Wihitty!


      • Anonyymi

        Jedi-käsitteeseen liittyy George Lucasin luoma Star Wars-elokuvista kuvitteellinen Jediritarikunta, eikä sitä voi suoraan verrata todellisiin uskontoihin tai uskomuksiin. Näiden asioiden yhdistäminen saattaa olla "kiinnostavaa spekulatiivista pohdintaa", mutta se ei perustu todelliseen historialliseen tai uskontoon liittyvään tietoon. Tämän olevan tekstin perusteella, suosittelen hakemaan apuja terveydenhoidon yksiköiltä, siellä olevat psykologit osaavat paremmin vastata näihin asioihin.


    • Ette taida tajuta Star Wars on inituutio kanavoitu teos Valonkansojen taho.,ya George Lugasille Todelinen Star Wars on Orionin tähtivyönsota sota kesti tuhat vuotta George Lugasin Star Wars on siitä tiivistelmä

      • Anonyymi

        Ymmärän eskapismin. Kuitenkin realismissa ja todellisuudessa Star Wars on George Lugasin tekemä tieteisfiktio. :)


      • Anonyymi

        Orionin tähtivyön sota. Että sellaista tällä kertaa.

        Todellisuudessa Orionin tähtivyö on muiden tähtikuvioiden tavoin visuaalinen ilmiö, se näyttää vyöltä vain maasta katsoen. Todellisuudessa vyön tähdet ovat kaukana toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orionin tähtivyön sota. Että sellaista tällä kertaa.

        Todellisuudessa Orionin tähtivyö on muiden tähtikuvioiden tavoin visuaalinen ilmiö, se näyttää vyöltä vain maasta katsoen. Todellisuudessa vyön tähdet ovat kaukana toisistaan.

        annas star wars fanien riidellä keskenään tollainen viisastelu tähän hätään ei auta


    • Täällä yhä näyttträä olevan nniitä jotka ei ymmmärrä voimaa ja inituutiokana voiunteja ette tyunnu ymmätävän ne ei oo kaukanama toisistaan ehkä tavallissa etyäisyyksissä mutta valonmksojen tehnoklolgiolla menään muutamisa tunissa koko galaksion halki matkat mitä tolssda tehdään menee alle tunnissa

      • Anonyymi

        Jedismi on vitsi tai uususkonto, en tiedä kuka tietäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jedismi on vitsi tai uususkonto, en tiedä kuka tietäisi.

        melko uusi asia kun asiasta ottaisi selvää okei ei niinkään valtauskonto itse lukas halus sen niin sanotun voiman olevan vaan henkisyyttä ei silleen tehtäisi elokuvasta uskontoa


      • Anonyymi

        Intituutiokanavoi mulle ne vitun rahat takas siitä piristä
        T: Gregoors naapurista


    • Anonyymi

      Kars voitko lopettaa sen hiippailun siellä päiväkodin pihalla iltaisin?

      t- Kyllikki naapuritalosta

      • Anonyymi

        KYLLIKKI OLETKO SE SINÄ
        T: Jorma raahesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KYLLIKKI OLETKO SE SINÄ
        T: Jorma raahesta

        Totta mooses olen Kyllikki ja olen varsinainen ryppy akka

        Kars on muuten aikamoinen imbecilli, ääiiiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta mooses olen Kyllikki ja olen varsinainen ryppy akka

        Kars on muuten aikamoinen imbecilli, ääiiiiiii

        Kyyllikki mitä mieltä niistä vitunm matuista ja suvakeista
        T Jorm


    • Anonyymi

      Mnmimä vihaana musttia maanhanmuuttuyjia. ja mustat nakistew on seksittäikäi äiiiiiii

      • Anonyymi

        Äläp koita matkiiia miniuua senkuin maallionen tavis!1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläp koita matkiiia miniuua senkuin maallionen tavis!1

        ÄLÄ Sin ¨ä jumalatu uta matki MINIUTA vitun pässi Nyt kerron >VIisiskauksisa vanhoja hyvi*

        Aurinko tähdet on paljo muuta ku vain tähdet auringot ne resonoi vahvasti -

        auringosta voi irrota erillinen osa , joka piirtää peltokuviot , aurinko on osa suurta osaa jumalan olemuksessa , se värähtelee äärimäisen korkeissa taajuuksissa . Korkeissa säietasoissa . Ja säie tasojen jälkeen tulee vielä super säietasot , ja näistä säeitasosta aina vaan korkekampiin tasoihin , jotka voi jo kutsua jo pelkäksi värähtely taajuksiksi yhä korkeammaksi hypervärähtelyt taajuuksiksi . Jota voi ylimpiiä kutsua voi kutsua jo jumalisiksi värähtely taajuuksiksi eli Voimaksi näin on myös kaikssa muissa voima elementeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ Sin ¨ä jumalatu uta matki MINIUTA vitun pässi Nyt kerron >VIisiskauksisa vanhoja hyvi*

        Aurinko tähdet on paljo muuta ku vain tähdet auringot ne resonoi vahvasti -

        auringosta voi irrota erillinen osa , joka piirtää peltokuviot , aurinko on osa suurta osaa jumalan olemuksessa , se värähtelee äärimäisen korkeissa taajuuksissa . Korkeissa säietasoissa . Ja säie tasojen jälkeen tulee vielä super säietasot , ja näistä säeitasosta aina vaan korkekampiin tasoihin , jotka voi jo kutsua jo pelkäksi värähtely taajuksiksi yhä korkeammaksi hypervärähtelyt taajuuksiksi . Jota voi ylimpiiä kutsua voi kutsua jo jumalisiksi värähtely taajuuksiksi eli Voimaksi näin on myös kaikssa muissa voima elementeissä.

        NMÄämä jedikatatamieni a koitivisuvilta mun LINKSITä painat missä Lukee kArs ja sitte sieltä Alhaalta auringos sta jotainm


    • Anonyymi

      Älä puhu sontaa

    • Anonyymi

      Kuules nyt karri ole pas nyt tirvat ummessaa äiiii

      • Anonyymi

        Minä laitan sen turvan umpeen kunhan käy taas minun luonani ;)
        T. Domina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä laitan sen turvan umpeen kunhan käy taas minun luonani ;)
        T. Domina

        mä TYkkäääNM DOMINO kecseistä kuuleåpas juntti SUAmi turAani PIDäs TurpwaSI KIINnii äiiiiiIIIIIII


    • Anonyymi

      ⠀⠀⢠⣲⣼⠛⠛⣧⣖⡄⠀⠀
      ⢠⡲⠙⠁⠀⢰⡆⠀⠈⠋⢖⡄
      ⣶⡗⠀⠛⢦⣾⣷⣴⠛⠀⢺⣶ Kauan eläköön imperiumi.
      ⠿⡧⠀⣤⠞⢿⡿⠻⣤⠀⢼⠿
      ⠘⠵⣠⡀⠀⠸⠇⠀⢀⣤⠮⠃
      ⠀⠀⠘⠽⢻⣤⣤⡟⠯⠃⠀⠀

    • Anonyymi

      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣀⡀⠀⠀⠀⢀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣤⣶⣾⣿⡉⢤⣍⡓⢶⣶⣦⣤⣉⠒⠤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣴⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⡀⠙⣿⣷⣌⠻⣿⣿⣿⣶⣌⢳⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣄⠈⢿⣿⡆⠹⣿⣿⣿⣿⣷⣿⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣄⠹⣿⡄⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢠⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠿⠿⣿⣿⣷⣽⣷⢸⣿⡿⣿⡿⠿⠿⣆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡄⠀⠀⠀⠐⠾⢭⣭⡼⠟⠃⣤⡆⠘⢟⢺⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⢛⣥⣶⠾⠿⠛⠳⠶⢬⡁⠀⠀⠘⣃⠤⠤⠤⢍⠻⡄⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⣫⣾⡿⢋⣥⣶⣿⠿⢿⣿⣿⣿⠩⠭⢽⣷⡾⢿⣿⣦⢱⡹⡀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠈⠛⠏⠰⢿⣿⣿⣧⣤⣼⣿⣿⣿⡏⠩⠽⣿⣀⣼⣿⣿⢻⣷⢡⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⢰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢁⣿⣷⣦⡀⠀⠉⠙⠛⠛⠛⠋⠁⠙⢻⡆⠀⢌⣉⠉⠉⠀⠸⣿⣇⠆⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⢀⣾⣿⣿⣿⣿⣿⡇⢸⣿⣿⣿⣿⠷⣄⢠⣶⣾⣿⣿⣿⣿⣿⠁⠀⠀⢿⣿⣿⣿⣷⠈⣿⠸⡀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⣌⡛⠿⣿⣿⠀⠈⢧⢿⣿⡿⠟⠋⠉⣠⣤⣤⣤⣄⠙⢿⣿⠏⣰⣿⡇⢇⠀
      ⠀⠀⠀⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡇⢸⣿⣿⣶⣤⣙⠣⢀⠈⠘⠏⠀⠀⢀⣴⢹⡏⢻⡏⣿⣷⣄⠉⢸⣿⣿⣷⠸⡄
      ⠀⠀⣸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠁⣾⣟⣛⠛⠛⠻⠿⠶⠬⠔⠀⣠⡶⠋⠿⠈⠷⠸⠇⠻⠏⠻⠆⣀⢿⣿⣿⡄⢇
      ⠀⢰⣿⣿⣿⣿⠿⠿⠛⠋⣰⣿⣿⣿⣿⠿⠿⠿⠒⠒⠂⠀⢨⡤⢶⣶⣶⣶⣶⣶⣶⣶⣶⠆⠃⣀⣿⣿⡇⣸
      ⢀⣿⣿⠿⠋⣡⣤⣶⣾⣿⣿⣿⡟⠁⠀⣠⣤⣴⣶⣶⣾⣿⣿⣷⡈⢿⣿⣿⣿⣿⠿⠛⣡⣴⣿⣿⣿⣿⠟⠁
      ⣼⠋⢁⣴⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀⠀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣎⠻⠟⠋⣠⣴⣿⣿⣿⣿⠿⠋⠁⠀⠀
      ⢿⣷⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⣴⠀⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣧⣠⣾⣿⠿⠿⠟⠋⠁⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠉⠛⠛⠿⠿⠿⢿⣿⣿⣿⣵⣾⣿⣧⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠉⠉⠉⠉⠉⠉⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

    • Anonyymi

      Joo, tämä yrityksesi puhua järkeä ei tosiaan mennyt ihan niinkuin Strömsössä.
      T. MatikkaMestari

    • Anonyymi

      QTIETITTEKÖ MITÄ MINÄ OLEN KARS JEIDMWTSARI JA KIEJOTIAN JEDI NOEPUTDELLA IHRKJQWNHWANKJLRFHQWUKJ

      AIniin UNOHDIn mianinyws että TENKO union levittää ufopporn0a äiiijiooiiá

      te rv9ieisin pälli jedimestari suur mestari kars

    • Anonyymi

      No seo aatos täällä oletko nähnyt pikee paaitaani numoero 4559? siinä gävhä hikee siin alla. tuutko kahville huomenna neljältä

    • Anonyymi

      Aatosd pikeepaitasi haisee ihan karsin kämpälle.

      • Anonyymi

        ELä kuule vittuile UA UA UA siinä mula on jotain kuus tuhatta sinistä piekeepaitaa joista ETENKÄÄN 4559 ei haise MILLEKÅÅÄÄN. Nyt saatana loppu UA


    • Anonyymi

      UFOPPORNOOOOOOOOOOOOOOOOOOO UA UA UA ::D:DDDDDDD ta atos

    • Anonyymi

      Tiedäm voimnan käsitykse Star Mars oj paras sarja koko kalaksissa

    • Anonyymi

      olen kassi skywalcker tulcaa hacee mut hoittooooooon :DDDDDDDD äiIIIIIII

    • Anonyymi

      olette trollei jollai ei ole elämää! ääääää!

      • Anonyymi

        olen sithien trolleja viisaapi miks ite tulit suomikaksneljää vinkumaan


      • Anonyymi

        jaahas edelline iha eka kommenti poistettu voitto jedeil kiitos suomikaksneljä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaahas edelline iha eka kommenti poistettu voitto jedeil kiitos suomikaksneljä

        oletteko muuten nähneet karsselin pontikkapannun sen eräällä haastatteluvideolla? ja väittää ettei juo


    • Anonyymi

      koska teidän roskayhdistystä johtaa sellanen jätkä joka ei osaa edes kirjottaa ilman tätä tälsältä tpyreädän mäkösitä ejddinipeus krjoitusta

      • Anonyymi

        oot vaa kade sith


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oot vaa kade sith

        Karsin reikä hoidot vaikuttaa hyvin epäilyttäviltä ja kyseenalaisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karsin reikä hoidot vaikuttaa hyvin epäilyttäviltä ja kyseenalaisilta.

        Puhutko omasta kokemuksestasi? Onko jedimestari Kars hoitanut sinun reikääsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko omasta kokemuksestasi? Onko jedimestari Kars hoitanut sinun reikääsi?

        Kars on tosiaan laittanut värikynän nenäreikääni. T. MatikkaMestari


    • Anonyymi

      kars on cacca pää

    • Anonyymi

      Eräänä päivänä Kars lensi torneihin

    • Anonyymi

      ⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣤⠖⠒⠒⠒⢒⡒⠒⠒⠒⠒⠒⠲⠦⠤⢤⣤⣄⣀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⠀⣠⠟⠀⢀⠠⣐⢭⡐⠂⠬⠭⡁⠐⠒⠀⠀⣀⣒⣒⠐⠈⠙⢦⣄⠀⠀
      ⠀⠀⠀⣰⠏⠀⠐⠡⠪⠂⣁⣀⣀⣀⡀⠰⠀⠀⠀⢨⠂⠀⠀⠈⢢⠀⠀⢹⠀⠀
      ⠀⣠⣾⠿⠤⣤⡀⠤⡢⡾⠿⠿⠿⣬⣉⣷⠀⠀⢀⣨⣶⣾⡿⠿⠆⠤⠤⠌⡳⣄
      ⣰⢫⢁⡾⠋⢹⡙⠓⠦⠤⠴⠛⠀⠀⠈⠁⠀⠀⠀⢹⡀⠀⢠⣄⣤⢶⠲⠍⡎⣾
      ⢿⠸⠸⡇⠶⢿⡙⠳⢦⣄⣀⠐⠒⠚⣞⢛⣀⡀⠀⠀⢹⣶⢄⡀⠀⣸⡄⠠⣃⣿
      ⠈⢷⣕⠋⠀⠘⢿⡶⣤⣧⡉⠙⠓⣶⠿⣬⣀⣀⣐⡶⠋⣀⣀⣬⢾⢻⣿⠀⣼⠃
      ⠀⠀⠙⣦⠀⠀⠈⠳⣄⡟⠛⠿⣶⣯⣤⣀⣀⣏⣉⣙⣏⣉⣸⣧⣼⣾⣿⠀⡇⠀
      ⠀⠀⠀⠘⢧⡀⠀⠀⠈⠳⣄⡀⣸⠃⠉⠙⢻⠻⠿⢿⡿⢿⡿⢿⢿⣿⡟⠀⣧⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠙⢦⣐⠤⣒⠄⣉⠓⠶⠤⣤⣼⣀⣀⣼⣀⣼⣥⠿⠾⠛⠁⠀⢿⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠦⣭⣐⠉⠴⢂⡤⠀⠐⠀⠒⠒⢀⡀⠀⠄⠁⡠⠀⢸⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠲⢤⣀⣀⠉⠁⠀⠀⠀⠒⠒⠒⠉⠀⢀⡾⠀
      ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠉⠛⠲⠦⠤⠤⠤⠤⠴⠞⠋⠀⠀

    • Anonyymi

      Suurjedimestari Kars on mun idoli!

    • Joku näköjään koitti matlkia mua fakta on mm se että plejadoit jotka edutaa hindiulaisuutta eli Star Warsi Guardiaa jos heidän tähtilaivsto ei olsiki saiirtöänyt metorittewjä ja räjäytellytr niitä maahan oisi ajat siteen osunut meteoriitti . ja jos Plejadit ei meitö tähtilaIaivsytolla suojelisi niin maa ois oillut ajat siteen demomnien valtaama , aikanaan maan oma tähtilaivssto ottaa maan itsde suojelukseen valonksansoilta saamalla aseteknologialla ja saa kymmenen suojeltavaa planeettaa itselleen osana vapaiden planeetiojen tähtiliitossa aikanaan maasta tulee Valonkansa muiden rinnalla jota aleutta maalliset kutsuu parartioisuksi korkeat sielut Atlantikseksi´ ja Atlatiksen Jediakatemiaksi Ja Noita ja Velho kouluksi . Ja alurettsa joka on kuin pieniois maapallo vuorineen koskineenm jäörvineen jäätiköineen savaaneinen , kivuko auytimaineen , viidakoinmeen atlantiksen puistoksi . Tiuleva Atlantis on siis jättimäiunen mereen anlkkuroitu Kelluvalautta terästä Valonkansojen Erous betonmia ja multaa ja hiekkaa . ja puita ja toki puiston eläimewt ja kalat järvissä ja joissa . atlatiklsen puidsto on kuin tuleva pienois maapallo . sieelä tulewe olemaan kymmnenenä 8000 metriä korkeita vuoria . Atlantiksen rakentaa Pegasuksewnvalonkansa Plejadit Ja Valon Harmaat eli Askardit tässä tweile vöähän kosmidta fajktaa siinä ajassa Jedyisd on Viralinen Ammatti josta saa paljkan mkykymme on yhtäö mahtavat real ku Star Warsissa on esitetty ja Jedyis on ei oo uskonto Jedimestsriu on Henkinen Mestari Joita edustaa eri uskonnont kuten olen kertonut ja tietyt valonkansat Star Wars yhditää Ja Jeduis yhdidstää eri uskontoja , Nykään oon myös Velho Padawan Opiskelen siis Usui Reiki Mestariksi ajan Kanssa Ja Tarot Näkijäksi . Usui Reiki Hoito Jota teen Kontakti Hoitona on lähteen energian välittämistä . Tarotkottien kauitta visuaalidti intuutiollas nähdään toisen mennyt tämä hetki eli elävä hetki ja tuleva . Ja Reikillä ei ole mitää'n tekemistä seksin kanssa se on lähteen energian väluttämidtä toisdeen auttoo m,oneen juttuun kuten selkäkipuihin muihin särkuuinhin ym t Loimu Valkea Velho Padawan https://jediakatemia.fi/tulivelho.htm

      • Anonyymi

        Mistä äijä puhuu? Kirjoitat vaan kaikkea mitä vaan mieleen juolahtaa yrittääksesi saada matkijat ulos täältä tjsp, ja päin persettä menee kirjoittaminen, uskoen että kaikki lukijat kääntyy "valon tielle".


    • Usui Reiki Tulee Japanista ensimäonen alkuperänen Reiki

    • Reiki on tekmnioikka jota käytti Jesus aikanaan Se oli kateissa 1000 vuootta kunnes Vanha Samurai meditaatoin kautta löisi sen sai myös reiki tekniikat ja muut jutut en voi puhua tarklemiin koska ne on salaisia juttuja joytka vainm Velho tai Noita Padawan saa tetää . Noita Velho ei koskaan tartkoiuta mitäänb pimeää tsai pahaa . Pim,eän puolen tyypit on Pimeydenmaakeja tai Pimeyxden Lordeja kuten tai Deminui maakikuolon syöjiä . Noita Velho on aina Valonpuolen juttu

      • Anonyymi

        pha... hahaha... köh-köh. jedikstä magick noidakts paraskta fiktioikt kirjoituks viikoo hahaha... :D

        mihi tuo's fiktioviks sarjaa tuo ny kuuluu?


      • Anonyymi

        Miten "Jesus" on voinut käyttää sitä aikanaan jos se oli Japanin alueella? Kävikö "Jesus" eli Jeesus Japanissa asti? Mistä tiedät sen?


    • Anonyymi

      ===============
      ⠀⠀⠀⠀⡐⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⢰⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⢠⡃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
      ⠀⢠⣿⣿⡆⠀⠀
      ⢀⡎⣨⣿⣿⣄⠀⠀⠀⠀⠀
      ⢿⣿⣿⣿⣿⣿⡀⠀⠀⠀⠀
      ⠈⠿⠿⢿⣿⣿⣇⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⠀⣼⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀
      ⠀⠀⢠⣿⠏⠈⣿⣆⠀⠀⠀
      ⠀⠀⢸⣿⠀⠀⠈⠻⣧⠀⠀
      ⠀⠀⠀⣿⠀⠀⠀⠀⠙⣧⡀
      ⠀⠀⠾⠟⠀⠀⠀⠀⠀⠸⠗
      ^^^
      Sith
      ===============
      * Sithit ovat jedeistä
      voimakkaimmat.

      * Kauan eläköön
      Suomen
      Sithien sääty.
      ===============
      Terv. Darth Sus
      ===============

    • Anonyymi

      Montako kertaa ilkeät sith-lääkärit ovat toimittaneet vilkkualuksellaan Karsin hullujenhuoneelle?

      • Anonyymi

        mistä puhut? oletko käyny itte sellaisella?


    • Anonyymi

      Kars oletko edelleen sitä mieltä että "jokainen pillu on kaunis" kuten sanoit tässä keskustelussa: https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/isot-haepyhuulet.2577013/page-2
      "
      jokainen pillu on kaunis oli siinä isot tai pienet häpyhuulet kikan biisin sanoin paarhaat puoleni sulle näytän biisin sanoin hionut onn timanttini muotoon hehkuvaan hauska positiivinen biisi miehelle sekä naiselle , eli mutta ásiaa ei kukaan naista rintojen ,pillun pepun ym peruateella valitse luonne sisäinen kauneus sielun olemukselta on tärkeintä ja hyvä itse tunto sanoisin sinulle erään treenin katso itseäsi peiliin alasti hetki joka ilta tai aamu sano olevasi seksikäs kaunis upea"

    • Anonyymi

      Minulla on muuten IDB t. MatikkaMestari

      • Anonyymi

        Älä sinä minua matki. Minulla on vain syfilis, minä vain tutkin IBD-tautia puhtaasta mielenkiinnosta.


    • Anonyymi

      Kars voitko lopettaa siellä yhdessä bordellissa käymisen? Siellä harjoitetaan rahanpesua ja lapsikauppaa.
      Yst. terv.
      Nettipoliisi Juhis

      • Anonyymi

        Huhujen mukaan Kars on vaki rock raflan paras vatsatanssija.


      • Anonyymi

        Kars en syytä sinua mistään mutta sinun olisi hyvä tietää
        Nettiplokisii jUhis


    • en käy bordelleissa en komnmneteo täsasä seksuaaqliasoita ne ei kuulu tägä'n keskusteluun . Ala arvoista TUODA TUO tähän keskusteluun Sanon vain kauneus on katsojan silmässä

    • Anonyymi

      lol

    • enkä todellkaan harsata mitään vaytsa tansssia tanssi jedi tyylii

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe