on miehet? Siis nimenomaan miehet vastailkaa. Tykkäisittekö tanssia naisen kanssa, johon ootte tykästyneet/ rakastuneet? Jos ette osaa tanssia opettelisitteko? Itse oon huomannut, että tanssiminen on aivan erityistä ihmisen kanssa, johon on tunteita. Onko hyviä tanssimuistoja teillä?
Mitä mieltä tanssimisesta
9
126
Vastaukset
- Anonyymi
En tanssi, ikänä kiinnostanut minua.
- Anonyymi
Tottakai kiinnostaa. Siinä pääsee mukavasti lähikontaktiin ja onhan se rytmitajun ja liikkeenhallinnan opettelun kannalta mukavempaa kuin monet muut asiat.
- Anonyymi
Pidän tanssimisesta ja yksinkin ollessani tanssahtelen kotona. Klassisia tansseja tosin on tullut tanssittua viimeksi lukiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni tällä palstalla ei tunne tapahtumaa: https://fi.wikipedia.org/wiki/Vanhojenpäivä
Oikein arvasin... :)
- Anonyymi
Ehdottomasti, jos tykkää opettelee. Varmasti on kiva harrastus, saahan siinä olla kahden. https://youtu.be/LoJRU-kPGRo
- Anonyymi
Kyllä naiset ovat nopeasti konkanneet karkuun. En tanssisi ihastukseni kanssa, eihän sitä satuttaa halua.
- Anonyymi
Vaikka rakastaisin naista tulen palavasti... NIIN EN TANSSI! Olen liian ujo tanssilattialla, en kehtaa revitellä. Ja kun sellainen ihminen joka ei kehtaa revitellä yrittää tanssia, niin se näyttää aivan kamalalta ja on hirveän noloa.
- Anonyymi
Olen jo aikuinen mies ja tanssin oikein mielelläni.
Mieluiten tanssisin oman rakkaani kanssa, mutta myös satunnaisten tuttavien kanssa tanssiminen on välillä tosi mukavaa.
Etenkin silloin, jos nainenkin osaa tanssia.
Itse olen nuorempana harrastanut kilpatanssia, niin nämä lava-ja ravintolatanssit on helppoja ja jää aikaa saamiin keskittymiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4903373Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1602400- 1352212
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71695Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel371685Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131446Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811444Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien171317- 91222
- 571146