on miehet? Siis nimenomaan miehet vastailkaa. Tykkäisittekö tanssia naisen kanssa, johon ootte tykästyneet/ rakastuneet? Jos ette osaa tanssia opettelisitteko? Itse oon huomannut, että tanssiminen on aivan erityistä ihmisen kanssa, johon on tunteita. Onko hyviä tanssimuistoja teillä?
Mitä mieltä tanssimisesta
9
157
Vastaukset
- Anonyymi
En tanssi, ikänä kiinnostanut minua.
- Anonyymi
Tottakai kiinnostaa. Siinä pääsee mukavasti lähikontaktiin ja onhan se rytmitajun ja liikkeenhallinnan opettelun kannalta mukavempaa kuin monet muut asiat.
- Anonyymi
Pidän tanssimisesta ja yksinkin ollessani tanssahtelen kotona. Klassisia tansseja tosin on tullut tanssittua viimeksi lukiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni tällä palstalla ei tunne tapahtumaa: https://fi.wikipedia.org/wiki/Vanhojenpäivä
Oikein arvasin... :)
- Anonyymi
Ehdottomasti, jos tykkää opettelee. Varmasti on kiva harrastus, saahan siinä olla kahden. https://youtu.be/LoJRU-kPGRo
- Anonyymi
Kyllä naiset ovat nopeasti konkanneet karkuun. En tanssisi ihastukseni kanssa, eihän sitä satuttaa halua.
- Anonyymi
Vaikka rakastaisin naista tulen palavasti... NIIN EN TANSSI! Olen liian ujo tanssilattialla, en kehtaa revitellä. Ja kun sellainen ihminen joka ei kehtaa revitellä yrittää tanssia, niin se näyttää aivan kamalalta ja on hirveän noloa.
- Anonyymi
Olen jo aikuinen mies ja tanssin oikein mielelläni.
Mieluiten tanssisin oman rakkaani kanssa, mutta myös satunnaisten tuttavien kanssa tanssiminen on välillä tosi mukavaa.
Etenkin silloin, jos nainenkin osaa tanssia.
Itse olen nuorempana harrastanut kilpatanssia, niin nämä lava-ja ravintolatanssit on helppoja ja jää aikaa saamiin keskittymiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22821015Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen964214Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu782946Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv512203Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1981848Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2891632Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1361577Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731561Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1691509Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S151393