Tunnistautuminen Nordean tunnuslukusovelluksella

Anonyymi

Monessakin yhteydessä ilmoitetaan, että tunnistautuminen onnistuu omilla pankkitunnuksilla. Minulla on ollut käytössäni vain Nordean vanhempi tunnuslukusovellus. Nyt en kuitenkaan pääse tunnistautumaan tällä vanhemmalla tunnuslukusovelluksella enää melkeimpä mihinkään uuteen sovellukseen.
Näytöön tulee vain 3 eri vaihtoehtoa.
1-Tunnuslukusovellus.
2-Tunnuslukulaite.
3-Tunnusluvut-sovellus offline-tilassa.
Yhdelläkään näistä vaihtoehdoista en pääse antamaan minulle pankista lähetettyjä tunnuslukuja. Vaikka olen ensin antanut ihan oikean käyttäjätunnukseni ko. ruurttun.
Kaikki asiointini verkkopankissa toimii kuitenkin ihan hyvin vielä vanhalla tunnuslukusovelluksella.
Monta asiaa kaatuu siis siihen, että en pääse tunnistautumaan verkkopankkitunnuksillani.

6

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyydä pankilta tunnuslukulaite
      Se on helppo ottaa käyttöön ja ,,,,,,,, niin tilasin pankin sivuilta tuli 3 päivässä. Sinun pitää varmaan soittaa pankkiin, kai siellä tuntevat vielä asiakas numerosi ja tunnuslukusi.

• Anonyymi

Minulla kysyy ensimmäisenä haluatko uuteen vai vanhaan , kirjaudun aina vanhaan.
      siinä on nuo vaihtoehdot:
      Tunnuslukusovellus
      Tunnuslukulaite
      Salasana
      Tunnuslukukortti

Linkki minulla VANHAAN
      https://solo1.nordea.fi/nsp/login#top

Uudessa ei ole kuin 3 vaihtoehtoa,
      sinne linkki, en tiedä toimiiko
      https://identify.nordea.com/?client_id=StNlrhoEJKZvCmfTSbiU&code_challenge=CkMsVOUXE-OG1Eix9Wx--SNybmQWzs3ef3U211ygJE4&code_challenge_method=S256&lang=fi&nonce=Yn5tvvZiyb6HfcASyPrkLeQLOPEWc3zieUGlMiJudIKVom1XtsqS6VV0FFqu4vUy&redirect_uri=https://netbank.nordea.fi&response_type=code&scope=ndf openid agreement mpid&state=dd215077-e139-bbd3-7a83-ca507016008b

• Anonyymi

MUUTEN nuo on turvallisia, mutta tee kirjanmerkki tietokoneellesi ja käytä sitä aina.

Älä mene Pankkiin niin että haet Googlella pankin nimeä ja sitten kirjaudut hakutuloisista.

Se Googlen hakutulos voi olla huijarin pankki ja se tekee ikävää.

• Anonyymi

Soitin nyt Nordeaan. Lupasivat lähettää uuden tunnuslukulaitteen.
      Epäilen vain, että en tee silläkään yhtään mitään.
      Ensimmäisen käyttökin tyssäsi siihen, kun yritin aktivoida sitä.
      Se rupesi vain kyselemään jotain ihmeen PUK:koodia.
      Enhän minä sitä mistään onnistunut saamaan / löytämäänkään. Kyllästyin ja jatkoin vanhan tutun verkkopankkisovelluksen käyttöä.
      Yritin mennä pankkikonttorille pyytämään neuvoja ko. tilanteeseen. Sinne vain on nykyään varattava aika mielellään jo kk. etukäteen. Kyllä alkaa tämä nykymeno mennä sellaiseksi, että tarvitaan joku asiantuntija hoitamaan ennen niin yksinkertaiset laskujen maksutkin.
      Alkaa haisemaan sellaiselle, että halutaan vain rahastaa enemmän jo niistä laskujen maksuistakin.

• Anonyymi

" Se rupesi vain kyselemään jotain ihmeen PUK:koodia."

en muista enää aloitusta, siitä on monta vuotta.

MUTTA mahtoiko kysellä sitä mikä tulee olemaan sun uusi koodisi. Eli sitä kannattaa harkita hetken, jotta sen muistaa.
        Minulla on oma pituus, tai se joka oli kun olin armeijassa, nyt siitä on jo paljon lyhentynyt.

• Anonyymi

Nordean sovellus jossa koodi annetaan puhelimeen, tuntuu kovin turvattomalta, koska se on aina sama. Paljon turvallisemmalta tuntuisi vaihtuva turvakoodi. Ei auta, että se kysytään 2 x koska taas laitat saman numeron.????

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe