Maantieraivoa 6-tiellä

Anonyymi

Olin sunnuntaiajelulla tarkoitukseni käydä Joenkylässä.
Körottelin sivutietä ja tarkoitus oli kääntyä sivutieltä kolmion takaa kutoselle.

Risteys on notkossa ja n puolen kilometrin päässä Juuan suuntaan on nyppylä jonka takaa ilmestyivät valkoisen korotetun Transitin valot kun olin jo lähtemässä liikkeelle. Transitin rekisteri BZ?-??? pajastui myöhemmin.
Kyseisessä kohtaa nopeusrajoitus on 100 km/h.
Risteyksestä noin toisen puolen kilometrin päässä alkaa 80 km/h rajoitus ja kamera. Tolpassa tosiaan on kamera ja siitä poliisikin on tiedottanut.
Kiihdytin silleen normaalisti, mutta väläytin ennen kameraa jarruvaloja.
Ilmeisesti Transitmies ajoi reilua ylinopeutta ja joutui hiljentämään vanhan Pösön perään.
Transitmiehen raivo kasvoi tästä syystä ja hän tulkitsi 12 sekunnin ajanmenetyksen niin vaikeaksi palaksi niellä, että ilmoitti poliisille häntä kohtaan tehdystä liikennerikoksesta.
Transitmies ei tyytynyt kohtaloonsa vaan ajoi perässä Puuilon pihaan ja jäi kytikselle. Poliisit saapuivat keskustelivat kanssani puhalluttivat nollat.
Mitään rikosta ei ollut tapahtunut, ja poliisit tietysti pettyneitä.

Mutta kaikkein pettynein ja raivoissaan oli keski-ikäinen Transitmies jolle jäi paha sulhassärky kun orgasmia ei tullutkaan.
Morjestin Transitmiestä reilusti kun hän ajoi viereisellä kaistalla.

Lohdutukseksi soitan Transitmiehelle Jouko Mäki-Lohiluoman kappaleen TRANSITMIES

https://www.youtube.com/watch?v=qr8FVHBGMQ4

Mä tiedän mistä nousee tämä miehen itsetunto
Jo lapsena se alkoi, kukaties
Ei liity siihen ulkonäkö, viisaus ei kunto - vain
Että musta kasvoi transitmies
Ei Hiacessa koskaan tuntunut näi miehekkäältä;
Roadrunner soi, on melu melkoinen
Ja illansuussa kotiuduttuaan taas reissun päältä,
Mies onnellinen avaa oluen
Transitmies, transitmies
Näyttää hienolta kun tulee transitmies
Vain kaksi vuotta sitten siihen remontoitiin kytkin,
Sen takajarru säätyy itsestään
Jos korroosio pelteihin on hieman iskeytynytkin,
Ei naftakorkin viereen vähääkään
Taas katsastus kun lähestyy, mä ryömin auton alle
Ja siellä jonkun tunnin hitsailen
Ja sitten kun mä rehvakkaasti kurvaan asemalle,
Mua vastaan inssit juoksee laulaen:
Transitmies, transitmies
Näyttää hienolta kun tulee TRANSITMIES

8

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauhee on tappaus jos puoletkaan on totta... Eipään ou lehessä ollu vaikka nuin merkkitappaus on sattunna...

    • Anonyymi

      Kauheita ovat nuo ransistorimiehet. Peräti kauheita.

    • Anonyymi

      Kolmion takaa ajaa transitin eteen köttösellään kuin humalikko ja sitten rupeaa parkumaan kun luullaan humalaiseksi. Pitäisikös autokouluun kertauskurssille mennä?

    • Anonyymi

      On se vaan niin että aina saa pelätä liikenteessä milloin joku MIES saa raivokohtauksen, tosi kaheleita liikenteessä.

      • Anonyymi

        Olikos se mies vai nainen tämä joka kolmion takaa työntyy etuajo-oikeutettua tietä ajavan eteen? Luultavasti nainen koska naisethan tulevat aina karvakolmion takaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikos se mies vai nainen tämä joka kolmion takaa työntyy etuajo-oikeutettua tietä ajavan eteen? Luultavasti nainen koska naisethan tulevat aina karvakolmion takaa...

        Vaikka onkin oikeassa on parempi että varoo niitä toisia jotka ovat osaamattomampia.
        Jos pitää tiukasti joustamattomasti oikeuksistaan kiinni voi saada raivokohtauksen.
        Liikenteesää on kahdenlaisia kuljettajia idiootteja ja MINÄ.


    • Anonyymi

      Aloittajan pitäisi opetella liikennemerkit ja niiden merkitys ennenkuin lähtee autolla liikenteeseen, ettei tunaroisi tuolleen ja ajaisi kolmion takaa toisten eteen...

    • Anonyymi

      Transit kuskit ovat sukupuoleltaan transistoreja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe