En ollenkaan tiedä

Anonyymi

miten sinä nykyään voit. Tuli mieleen sellainen ajatus, että jos meillä on vielä jäljellä jotain siitä telepaattisesta yhteydestä niin ota yhteyttä, jos tarvitset apua vaikka ihan lähipäivinä.

21

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo mitteen jäljellä.... yhteys pätkii .

      Välillä ikävöin kyllä ,,,olisin halunnut joskus mukavan miehen enkä onnettomia sählääjiä mutta myöhäistä on ennee.

      Eilen just mietin kuinka helppoa oli joskus sun kanssa puheyhteys ja tavallaan voimistunut se miete että kun sulle voi puhua .

      Mutta ymmärrän että ollaan nyt "muilla mailla" . Kummallakin on omilla tahoillamme paljon nähtävvöö , ollut ja on. Sairauteni kanssa en paljon muuta voi kuin olla yksin. Entiseen en silti koskoon palaa. En voi. Minä olin jo muuttunut kymmenen kertoo sinnain ennenkuin sinutkaan kohtasin. En tiennyt, että mieleni palaa aina uusiin asioihin. Vanha ei kiinnosta .

    • Anonyymi

      Meillä oli aiemmin sellainen yhteys. Anna vähän vinkkejä lisää, jos tunnistan, niin otan yhteyttä.

    • Anonyymi

      Yhteys naisen vai miehen kanssa?

    • Anonyymi

      Jokin uutinen tulossa lähipäivinä??

      • Anonyymi

        Uutisia tulee joka päivä.


      • Anonyymi

        Ei ole, eikä tule.


    • Anonyymi

      Onhan meillä teletappista välillä vieläki vaikka some vähän sotkenut. Olis mulla jonkinlaista tarvetta tässä muutamaan asiaan sulle jutella jos sua yhtään kiinnostaa antaa ohjeita.
      Ota rohkeasti hihasta kii.

    • Anonyymi

      Jos nyt talkoisiin tahdot tulla niin maalaamista ja pari versotankoa löytyy asennusta vaille. 😉 Liekö telepatia sen kertonut jo. 😂

      Luulen tietäväni mistä Hän tykkää, telepaattisesti koettu monesti, joskus kun yhteys vielä toimi. ♥️😁😉 Eipä tässä puutu kuin irl yhteydenotto, sitä ei ole näkynyt…

      • Anonyymi

        Talkoita olen tehnyt niin paljon etten enää niitä tee kenellekään. Työt ainoastaan vastikkeellisesti.


    • Anonyymi

      ota itse yhteyttä häneen, jos sille tuntuu!

    • Anonyymi

      Etsitään samanikäistä kaveria kuin itse olen. Ei tarvitse mainostaa ketään. Osaan itse etsiä. Hiljaisuutta odotetaan yhä. Yksikin "kertoja" pilaa päivän. Yksityisyyden kunnioitus puuttuu niin kauan kuin "auttaminen" jatkuu.

    • Anonyymi

      En tarvitse apua, joten en ota yhteyttä.

      • Anonyymi

        Ja joskus apua tarvitseva ei pysty ottamaan yhteyttä.


    • Anonyymi

      Me Too-kampanja iski minuunkin, joten en ota enää kehenkään yhteyttä.

      • Anonyymi

        Ei se ole osa metoo-kampanjaa, sitä kutsutaan yksinkertaisesti blokkaamiseksi tai ignooraukseksi. Se pieni sävyero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole osa metoo-kampanjaa, sitä kutsutaan yksinkertaisesti blokkaamiseksi tai ignooraukseksi. Se pieni sävyero.

        Kyllä se on Me Too- kampanjaa, kun uhataan potkaista pois työyhteisöstä jos ei jätä rauhaan.


    • Anonyymi

      Mies mitä elämääsi kuuluu? Onko tullut muutoksia? Katsoin, että jotain on muuttunut ainakin. Oletko eronnut tai ollut suhteessa?

      • Anonyymi

        Siis jättö

        Minullekin hyvä koulu

        Pakko olla aina toimintakykyinen

        Täytyy tsempata

        Lopulta tulee tapa

        Ja olen pelastunut

        Miten sinä voit

        Kulta


      • Anonyymi

        Meitä on moneen junaan ja sinä et tiedä jos et kysy minulta suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on moneen junaan ja sinä et tiedä jos et kysy minulta suoraan.

        Vaikea kysyä suoraan ilman yhteyttä. Et voisi edes vähää kertoa kun kiinnostaa? Haluaisin oikeastaan tietää kaiken, mutta tyydyn tähänkin.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe