Älä juo Kuopion vettä

Anonyymi

Kuopiossa on veden laatu huonontunut, vaikka sen piti parantua.

Ja muutenkin vettä ei pitäisi juoda.
Vesi on tappanut useita henkilöitä, tänä juhannuksenakin useat ovat heittäneet henkensä veden varaan. Eikä sisuskalut muutenkaan kestä liiallista vedenkäyttöä. Putkistoissa on lähes kaikissa ruostetta ja muuta töhnää joka tekee aika häijyä ihmiselle.
Ja kaiken huipuksi veden mukana saa mikromuovia, joka viimeistään tappaa.

15

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä viitsi husuttaa, joku ottaa vielä todesta.

• Anonyymi

Olen juonut Kuopion hanavettä vuosikymmeniä ja olen pysynyt elossa.

• Anonyymi

Kannattaa keskittyä juomaa Hartwallin ja Sinebrychoffin terveellisiä mallasjuomia ja sokeroituja limonaadeja mikäli meinaa selvitä elämästä hengissä.
      Myös Altian Koskenkorvan tehtaan tuotteet ovat taatusti puhtaita ja terveellisiä.

• Anonyymi

Kossupullo on saamassa uuden nimen, se on 5-Töistä.

• Anonyymi

Hirveelle maistuu vesilaitoksen uudistusten jälkeen.

• Anonyymi

Ihmekös tuo, vesilaitoksen imuputken ensimmäiseen suodattimeen takertui hirvi viimesyksyisen epäonnistuneen hirvenmetsästyksen vuoksi.
        Hirviparka oli suodattimessa kokonaisen talven ja antoi tiettyä makua juomaveteen.
        Onneksi paikallisella mehutehtaalla huomattiin hirviaromi säännöllisessä mauntarkkailussa.

• Anonyymi

Näinhän se menee rokotevastustajillakin. Ihan samanlaiset perusteet. HEH

• Anonyymi

Kiitos KHO:n Kuopiossa ei tarvitse juoda sellutehtaan selluvettä.

• Anonyymi

Kallavesj-laulun sanat kääntyvät uusiksi: "Selluvesj, Selluvesj"

Uudelleen sanoitus sai virallisen hyväksynnän Jalkasen perikunnalta.

• Anonyymi

Kiitos että yleinen mielipide vihdoinkin kääntyi järjen puolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos että yleinen mielipide vihdoinkin kääntyi järjen puolelle.

Kaikki Pohjois-Savon työttömät nuoret kilpaa ylistävät luonnonystävien metkuja.

• Anonyymi

Masentava kaupunki tämä kuopio on ihmiset vittuiloo netissä ja katsotaan kaupungilla pahasti menkää hoitoon

• Anonyymi

No hoidon takia tänne on tultukkin.. Vitisi vitsi.. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti. Naura välillä niin oikeasti helpottaa.

• Anonyymi

Kyllä kannattaa Kuopiossa hanavettä lasiin laskea niin tulee päivän kemikaaliannos samalla. Suomen surkein vesi.

• Anonyymi

Minulla oli kyllä koppimopossa jo omavesi mukana.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      349
      2346
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      38
      2087
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      75
      1613
    4. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      122
      1551
    5. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      91
      1466
    6. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      3
      1406
    7. Charlie Kirk murha

Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai
      Maailman menoa
      228
      1236
    8. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      79
      1225
    9. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      118
      1205
    10. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      239
      1187
    Aihe