Kansan kusetus EU:n jäsenenä alkoi Lipposen ja Halosen toimesta Tukhomassa

Anonyymi

Nyt demarit taas oikein koko puolueen toimesta ovat viemässä Suomea talouden suohon Urpilaisen ja Heinäluoman johdolla ja hallituksen avustuksella.
Suomi on ensimmäisenä kannattamassa Ranskan esittämää uudistusta unionin velanotosta, jossa suuret jäsenmaat päättävät velkojen ottamisesta sekä siitä mitä maita noilla velkarahoilla tuetaan ja se tuettava maa ei ainakaan ole Suomi vaan me saadaan taas se maksumiehen rooli.
Koko tämä suomen hölmöilyhän unioniin liittymisestä alkoi Lipposen ja Halosen toimesta kun he Saksan Schröderin edessä Tukholmassa polvillaan rukoilivat että me päästään unionin jäseneksi ja mediassa on kuva jossa kansleri siunaa molemmat suuressa armossaan jäseniksi.
Siitä tämä Suomen maksajan rooli on lähtenyt ja näyttää siltä että saman puolueen ja hallituksen toimesta ollaan Suomea viemässä yhä syvempään talouskurjuuteen joka tulevaisuudessa estää myös sen ettei meillä yksinkertaisesti ole varaa erota koko liitosta eikä sen ahneista johtavista suurista kusettajamaista.
Suomessa sitten sellaiset kuin Lindman puhuvat vain jostakin ay-liikkeen yleis- sitovuuden poistosta jota kukaan ei ole täällä edes ehdottanut vaan tuo ajatus on syntynyt demareiden tupaillassa jossa joku agitaattori lobbari on asioista mitään ymmärtämättä basistiaivoillaan kehittänyt kotona punkun voimalla.
Näin saadaan pienellä kansan kiihotuksella ja valheilla kansalaisten ajatukset pois suurista kusetuksista joiden kohteeksi me unionin toimesta taas joudutaan.
VOI TÄTÄ HERNEAIVOISTA ÄÄNESTÄJÄ KANSAA JOKA VARMAAN VALITSEE TAAS NUO SAMAT PÄSSINPÄÄT MUODOSTAMAAN SEURAAVAN HALLITUKSEN.

1

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokoomus tukee tätä kansan huijausta täysin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      29
      3780
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2569
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2498
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2275
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      20
      1869
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1719
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      300
      1460
    9. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1457
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1398
    Aihe