Vanhemmat jotka opettavat pehmeitä arvoja tai pakottavat lapsia olemaan kilttejä pilaavat näiden mahdollisuudet. Maailmassa ei selviä olemalla kiltti.
Nössöt vanhemmat pilaavat lastensa elämän
4
666
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, kohtuullinen vasemmistolainen poliittisesti mutta tiukka oikeistolainen ajatusmalli kasvatuksessa on tärkeä.
Kaikkein pahinta mitä voi lapselle tehdä on sanoa että sää oot jo liian hyvä kaikessa ja "ole vain oma itsesi". Käytöstavat ja elämän asenne pitää oppia ja ei ne itsestään sinne päähän siirry. Minulta voi kysyä neuvoa lasten kasvatuksesta, sillä olen aina ollut sitä mieltä että lapset kehittyy älyllisesti enemmän, jos lapsi kasvaa kodin ulkopuolella. Myös lapsen kasvun kehitys ei vaarannu sen vuoksi että vanhemmat ovat koko ajan selostomassa ohjeita. Vapaa kasvatus sekä rento meininki on avain onnelliseen tulevaisuuteen.
- Anonyymi
Maailma pelastuu, jos lapset ovat toisiaan kunnioittavia ja kiltejä. Mitä useampi, sen nopeammin:-)
- Anonyymi
Minut ylisuojeltiin, passattiin sekä hyysättiin kunnolliseksi ja kiltiksi nössöpojaksi josta ei koskaan kasvanut aikuista, vastuuta ottavaa miestä. Koko elämäni on pilalla tämän takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618830- 1405073
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384443- 213628
- 233252
- 603082
- 293007
- 322668
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4222383- 322319