Ei yhtään aamua ole, ettei siellä jotain matuja sössöttämässä jotain paskaa. Pakko vaihtaa kanavaa!
YLE:n aamutv
15
107
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään illalla uusi somalikommunistikansanedustaja puhuu Ylellä 8 minuuttia.
- Anonyymi
sillä uutslukija naisella ain päällä muslimi kaapu, on kuin teltta päällä, mikshän tekee itestää tyhmän näkösen ?
- Anonyymi
Suomi luovutetaan "Enoille".
Kenen siellä sinusta pitäisi olla äänessä?
- Anonyymi
Persun.
- Anonyymi
Odotan innolla sitä aamua kun siellä on rahtihame ja pahvihousu
pitämässä älämölöä ja kertomassa kuinka heidän rikkaaseen kulttuuriinsa
kuuluu erityisesti vanhusten kunnioittaninen. - Anonyymi
Islamisointi on EU-tason juttu. Ei siinä ylen toimittajat mitään voi.
- Anonyymi
Lopettakaa katsominen se on paras tapa osoittaa mielipiteensä.
- Anonyymi
Persulla on persun ongelmat.
- Anonyymi
Joo kyllä tää ylen nekru/homopropaganda alkaa ns. vituttamaan hiljaistakin miestä!!!🤬🤬🤬🤬
- Anonyymi
Itse lopetin TV:n ja katsomisen jo 16 vuotta sitten... Ja jo hieman aiemmin radio-ohjelmien kuuntelun. Päivälehdet hylkäsin jo vuosia sitten kun tajusin mitä propagandaa ne on. Onneksi en koskaan "tilannut", automaattista ilmaiskoejaksoa enempää. Iltalehdetkin enää hyvin, hyvin valikoidusti. Niissäkään vaan ei usein saa mielipidettään ilmoille. Kyllä vaihtoehtomediat on se juttu.
- Anonyymi
Ite lopetin yle toimittajien järjestämien keskusteluhetkien ja uutisten katsomisen jo 10v siten ei vaan pysty niin asenteelista tai se nypergin artolla on kyllä neutraali keskuteluohjelma mutta siihen jää. Urheilua ja luontodokkareita tulee katsottua niihin ei ole yle vielä tuputtanut agendojaan.
- Anonyymi
YLE tuputtaa, tyrkyttää ja pakkosyöttää matuja ja prideä. . .vituttaa.
- Anonyymi
HomoSomppuAamutuutti tässä hei!
Näinä yhteiskunnan pakkomuokkaus ja muutosaikoina heräsi pitkään askarruttanut kysymys.
Ovatko kaikki suomalaiset perämetsien jurrikat jo homo ja -mamumyönteisiä?
Lähdimme selvittämään asiaa.
Tule sinäkin mukaan seikkailuun!
Sinun verorahoillasihan tässä vain muuten mennään. Ei varmaan haittaa, eihän?
-No niin, sitähän minäkin! Ompa hyvä juttu! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271232
- 1181058
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555