YLE:n aamutv

Anonyymi

Ei yhtään aamua ole, ettei siellä jotain matuja sössöttämässä jotain paskaa. Pakko vaihtaa kanavaa!

15

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänään illalla uusi somalikommunistikansanedustaja puhuu Ylellä 8 minuuttia.

      • Anonyymi

        sillä uutslukija naisella ain päällä muslimi kaapu, on kuin teltta päällä, mikshän tekee itestää tyhmän näkösen ?


      • Anonyymi

        Suomi luovutetaan "Enoille".


    • Kenen siellä sinusta pitäisi olla äänessä?

      • Anonyymi

        Persun.


    • Anonyymi

      Odotan innolla sitä aamua kun siellä on rahtihame ja pahvihousu
      pitämässä älämölöä ja kertomassa kuinka heidän rikkaaseen kulttuuriinsa
      kuuluu erityisesti vanhusten kunnioittaninen.

    • Anonyymi

      Islamisointi on EU-tason juttu. Ei siinä ylen toimittajat mitään voi.

    • Anonyymi

      Lopettakaa katsominen se on paras tapa osoittaa mielipiteensä.

    • Anonyymi

      Persulla on persun ongelmat.

    • Anonyymi

      Joo kyllä tää ylen nekru/homopropaganda alkaa ns. vituttamaan hiljaistakin miestä!!!🤬🤬🤬🤬

    • Anonyymi

      Itse lopetin TV:n ja katsomisen jo 16 vuotta sitten... Ja jo hieman aiemmin radio-ohjelmien kuuntelun. Päivälehdet hylkäsin jo vuosia sitten kun tajusin mitä propagandaa ne on. Onneksi en koskaan "tilannut", automaattista ilmaiskoejaksoa enempää. Iltalehdetkin enää hyvin, hyvin valikoidusti. Niissäkään vaan ei usein saa mielipidettään ilmoille. Kyllä vaihtoehtomediat on se juttu.

    • Anonyymi

      Ite lopetin yle toimittajien järjestämien keskusteluhetkien ja uutisten katsomisen jo 10v siten ei vaan pysty niin asenteelista tai se nypergin artolla on kyllä neutraali keskuteluohjelma mutta siihen jää. Urheilua ja luontodokkareita tulee katsottua niihin ei ole yle vielä tuputtanut agendojaan.

    • Anonyymi

      YLE tuputtaa, tyrkyttää ja pakkosyöttää matuja ja prideä. . .vituttaa.

    • Anonyymi

      HomoSomppuAamutuutti tässä hei!

      Näinä yhteiskunnan pakkomuokkaus ja muutosaikoina heräsi pitkään askarruttanut kysymys.

      Ovatko kaikki suomalaiset perämetsien jurrikat jo homo ja -mamumyönteisiä?

      Lähdimme selvittämään asiaa.

      Tule sinäkin mukaan seikkailuun!

      Sinun verorahoillasihan tässä vain muuten mennään. Ei varmaan haittaa, eihän?

      -No niin, sitähän minäkin! Ompa hyvä juttu! :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      127
      1232
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1058
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe