Koska alkaa Pookin mädätys Sami Tenkanen?

Anonyymi

Milloin Bauerilla aloitatte lopultakin Radio Pookin pilaamisenkin. Se on teiltä vielä tekemättä, minkä olette kaikille muille kanaville jo tehneet. Ensiksi voisi vähentää juonnettuja ohjelmia ja sen jälkeen tuoda enemmän isoja iskelmähittejä soittolistalle soimaan useammin.

Noinhan ne kuulijaluvut nousee. Totuus on vain kulut pienenee, mutta mikäs siinä, jos mainostuloja tulee, vaikka kuulijamäärätkään eivät nouse paljoa, vaikka kuuluvuuksia on lisätty.

45

947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö se ole jo alkanut? :D Saksalainen "aito paikallinen" Pooki kuuluu jo puoli Suomea. Aika paksua.

      • Anonyymi

        Sen mitä itse olen satunnaisesti koe mielessä kuunnellut niin ei ole. Ainoa ei pilattu mitä isoilla on ollut jäljellä, mutta sekin tapahtunee varmasti pian. Vaikkei tapahtuisi niin mieluummin laitan soimaan vaikkapa Radio Sandels. Kuten jo mainitsit Pooki ei ole, mutta Sandels on aito suomalaisomisteinen radiokanava.


    • Anonyymi

      Toivottavasti pian, pääsemme pesemään Bauerin 😘

      • Anonyymi

        Pesemään???


      • Anonyymi

        Enpä usko. Teidän asema menee nurin ennemmin tai myöhemmin. Sitten ei enää voi pestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko. Teidän asema menee nurin ennemmin tai myöhemmin. Sitten ei enää voi pestä.

        Tilaan KMM:lta Sea FM 2019 kokoelmalevyn, suoraan kotiovelle. sitten voi taas pestä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaan KMM:lta Sea FM 2019 kokoelmalevyn, suoraan kotiovelle. sitten voi taas pestä 😉

        on niin sekava kommentti taas, että taidat sekoittaa asioita ja kirjoittajia keskenään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on niin sekava kommentti taas, että taidat sekoittaa asioita ja kirjoittajia keskenään

        korkki kiinni, huomenna on työpäivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on niin sekava kommentti taas, että taidat sekoittaa asioita ja kirjoittajia keskenään

        Sitähän tuo on, mutta...

        Merkittävät jutut aiheuttavat kehuja ja risuja ja kaikkenlaista juttua siltä väliltä.

        Itse olen iloinen, että Suomessa on edelleen ja jopa YLExää monipuolisemmin uutuksia ja vanhempaa soittava kanava. Laajan musiikkimaun kun omaa ja jos ei jaksa kuunnella aina samoja, on Sea Fm paras vaihtoehto mitä Suomesta tulee radiokentälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän tuo on, mutta...

        Merkittävät jutut aiheuttavat kehuja ja risuja ja kaikkenlaista juttua siltä väliltä.

        Itse olen iloinen, että Suomessa on edelleen ja jopa YLExää monipuolisemmin uutuksia ja vanhempaa soittava kanava. Laajan musiikkimaun kun omaa ja jos ei jaksa kuunnella aina samoja, on Sea Fm paras vaihtoehto mitä Suomesta tulee radiokentälle.

        Ja höpöhöpöä taas, ei tota seafm-hypetystä kuule jaksa enää kukaan!


      • Anonyymi

        Perjantaina 14:00 alkaen Bauer vs Nordic maaottelu 🎶🎶 pysy kanavalla 📻🎼📼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina 14:00 alkaen Bauer vs Nordic maaottelu 🎶🎶 pysy kanavalla 📻🎼📼

        Jatkot Radio Saunan taajuudella 95.0 FM vai kuinka?


    • Anonyymi

      Minä tykkään Pookin meiningistä. Toki ne niiden, Novalta matkitut, pätkämusamainokset voisi jättää pois. Ne ovat vain ärsyttäviä.
      Muuten soittavat perinteisempää musaa ja jutut tulevat enemmän murteella. Puhetta on kiva kuunnella, jutut ei ole pelkkää "yleisslangia".

    • Anonyymi

      Pookihan on vallan mainio kanava soimaan aamusta iltaan.
      Iskelmää ja Novaa nyt ei kukaan täysjärkinen kuuntele. Kivaa kotimaista
      musaa ja leppoisaa jutustelua. Hyvä näin.

      • Anonyymi

        huonosti laulettua ja sävellettyä musiikkia aamusta iltaan. Juontajista huomaa myös, että koulut on jääneet kesken. Elämänkoululaisille radiolle. Tuttavani joka on romaani kuuntelee. En oikein tiedä muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huonosti laulettua ja sävellettyä musiikkia aamusta iltaan. Juontajista huomaa myös, että koulut on jääneet kesken. Elämänkoululaisille radiolle. Tuttavani joka on romaani kuuntelee. En oikein tiedä muita.

        Yksi naurettavimmista toimittajista kanavalla on joku kaveri, joka on kuin kaiku jostakin Ylen menneisyydestä. Puhuu epäselvästi STT:n toimittajan äänellä. Ehkäpä hän saa siitä jotakin mielihyvää. Ei varmaan aikoinaan palkattu Radio Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi naurettavimmista toimittajista kanavalla on joku kaveri, joka on kuin kaiku jostakin Ylen menneisyydestä. Puhuu epäselvästi STT:n toimittajan äänellä. Ehkäpä hän saa siitä jotakin mielihyvää. Ei varmaan aikoinaan palkattu Radio Suomeen.

        juurikin näin. Pooki on surullinen kopio jostakin menneisyyden paikallisradiosta. Hyväksyisivät nyt vain sen tosiasian, että Pooki on valtakunnallinen humpparadio vähemmän koulutetulle väestönosalle. Ehkä sellaista vielä tarvittaa, vaikka kuuntelijakunta on koko ajan vähenemään päin.


      • Anonyymi

        JA VOITOT VALUU SAKSALAISTEN OMISTAJIEN TILEILLE. RADIO SANDELS ON PUHTAASTI KOTIMAINEN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA VOITOT VALUU SAKSALAISTEN OMISTAJIEN TILEILLE. RADIO SANDELS ON PUHTAASTI KOTIMAINEN!

        Mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA VOITOT VALUU SAKSALAISTEN OMISTAJIEN TILEILLE. RADIO SANDELS ON PUHTAASTI KOTIMAINEN!

        Toistaiseksi on kotimainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistaiseksi on kotimainen.

        Eikös joku joskus sanonut niin että "kaikki on myynnissä kunhan summa on oikea". Eli kyllä noi Sandelssit ja siiefemmätkin myydään ulkomaille jahka summasta sovitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös joku joskus sanonut niin että "kaikki on myynnissä kunhan summa on oikea". Eli kyllä noi Sandelssit ja siiefemmätkin myydään ulkomaille jahka summasta sovitaan.

        höpöhöpö. Kaikki eivät tee asioita vain rahan takia. On ihmisiä joilla on periaatteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpöhöpö. Kaikki eivät tee asioita vain rahan takia. On ihmisiä joilla on periaatteita.

        Sittenpä näet sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpöhöpö. Kaikki eivät tee asioita vain rahan takia. On ihmisiä joilla on periaatteita.

        Kyllä, on ihmisiä joilla on periaatteita mutta kyllä ne Sandelssit ja Seafm:t myydään ulkomaille heti kun rahasta saadaan sopu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, on ihmisiä joilla on periaatteita mutta kyllä ne Sandelssit ja Seafm:t myydään ulkomaille heti kun rahasta saadaan sopu!

        Tuskinpa. Miksi Kalevat ja Savon Sanomat laittelisivat omia radioitaan, jos kaikki kävisi noin helposti heiluttamalla rahatukkua. Sea FM on 10v iässä. Useimmat paikallisradiot aikoinaan meni konkurssiin parissa kolmessa vuodessa, tai myytiin ulkomaille. Kaikki ei vain toimi samalla tavalla. Onhan Järviradiokin vielä kuvioissa, eikä sitä ole myyty mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa. Miksi Kalevat ja Savon Sanomat laittelisivat omia radioitaan, jos kaikki kävisi noin helposti heiluttamalla rahatukkua. Sea FM on 10v iässä. Useimmat paikallisradiot aikoinaan meni konkurssiin parissa kolmessa vuodessa, tai myytiin ulkomaille. Kaikki ei vain toimi samalla tavalla. Onhan Järviradiokin vielä kuvioissa, eikä sitä ole myyty mihinkään.

        Niin, kristinuskossa on totuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa. Miksi Kalevat ja Savon Sanomat laittelisivat omia radioitaan, jos kaikki kävisi noin helposti heiluttamalla rahatukkua. Sea FM on 10v iässä. Useimmat paikallisradiot aikoinaan meni konkurssiin parissa kolmessa vuodessa, tai myytiin ulkomaille. Kaikki ei vain toimi samalla tavalla. Onhan Järviradiokin vielä kuvioissa, eikä sitä ole myyty mihinkään.

        Juurikin näin! Sandelsista en tiedä niin tarkkaan kun vähemmän kuunnellut, mutta jos vähänkään SEA FM:n ajattelumallia niin niin suurta summaa ei kukaan tule tarjoamaan, jolla saisi kanavan ostettua itselleen. Osa mieluummin lopettaa kanavansa, kuin luovuttaa tai myy siitä isolle.

        Jokainen voi päättää itse päättää kuunteluvalinnalla ja mainoskanavan valinnallaan, millaisia toimijoita Suomessa on. Onko meillä suurimpien kaupallisia, joilla on intressiä panostaa 1-2 kanavaan kunnolla ja kolmanteen osittain ja muut ovat vain halvalla rahastusta ja yritetään syrjäyttää kilpailijoita. Tosin tuo panostus ei koske musiikkivalintoja.
        Vai onko meillä näitä SEA FM, Sandels, Radio Sun ja Fun Tampere, Järviradio, Radio Soi kaltaisia asemia. Toki näistäkin vaihtelevasti musiikkivalintoihin panostetaan, mutta ovat monipuolisempia ja erottuvat selkeästi näistä kahdelle isolle kaupalliselle keskittyneistä kanavista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin! Sandelsista en tiedä niin tarkkaan kun vähemmän kuunnellut, mutta jos vähänkään SEA FM:n ajattelumallia niin niin suurta summaa ei kukaan tule tarjoamaan, jolla saisi kanavan ostettua itselleen. Osa mieluummin lopettaa kanavansa, kuin luovuttaa tai myy siitä isolle.

        Jokainen voi päättää itse päättää kuunteluvalinnalla ja mainoskanavan valinnallaan, millaisia toimijoita Suomessa on. Onko meillä suurimpien kaupallisia, joilla on intressiä panostaa 1-2 kanavaan kunnolla ja kolmanteen osittain ja muut ovat vain halvalla rahastusta ja yritetään syrjäyttää kilpailijoita. Tosin tuo panostus ei koske musiikkivalintoja.
        Vai onko meillä näitä SEA FM, Sandels, Radio Sun ja Fun Tampere, Järviradio, Radio Soi kaltaisia asemia. Toki näistäkin vaihtelevasti musiikkivalintoihin panostetaan, mutta ovat monipuolisempia ja erottuvat selkeästi näistä kahdelle isolle kaupalliselle keskittyneistä kanavista.

        HAH, taidatte Seafm:llä kuvitella vähän liikoja itsestänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAH, taidatte Seafm:llä kuvitella vähän liikoja itsestänne.

        Taitaa olla koko ketju Bauerin omaa mädätystä. Kuka täällä kirjoittelee Sea FM:stä? Ihan typerä kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla koko ketju Bauerin omaa mädätystä. Kuka täällä kirjoittelee Sea FM:stä? Ihan typerä kommentti.

        Entä Radio Sauna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla koko ketju Bauerin omaa mädätystä. Kuka täällä kirjoittelee Sea FM:stä? Ihan typerä kommentti.

        Typeriä on omat kommenttinne! Kai sitä "pyhää" Seafm:ääkin saa arvostella vai eikö muka saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typeriä on omat kommenttinne! Kai sitä "pyhää" Seafm:ääkin saa arvostella vai eikö muka saa?

        täällä keskustelee kuuntelijat ja bauerin työntekijät mollaa siinä välissä. Ei mitään pyhää vaan faktoja. Parhaita saa kehua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täällä keskustelee kuuntelijat ja bauerin työntekijät mollaa siinä välissä. Ei mitään pyhää vaan faktoja. Parhaita saa kehua.

        Ei täällä mitään bauerin työntekjöitä ole vaan ihan tavallisia radionkuuntelijoita joita ottaa päähän tuo jatkuva seafm-hypetys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä mitään bauerin työntekjöitä ole vaan ihan tavallisia radionkuuntelijoita joita ottaa päähän tuo jatkuva seafm-hypetys!

        Ei mitään tavallisia radionkuuntelijoita, vaan Bauerin työntekijöitä joita ottaa päähän jatkuva Sea FM:stä puhuminen. Jos joku ei puhu, niin trollataan vaikka itse. Yritetään saada omat kanavat näyttämään hyvältä, muut huonolta. Mielellään annetaan ymmärtää, että kilpailijat itse kirjoittelevat kehuja itsestään. Näin me täällä Bauerilla tehdään bisnestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään tavallisia radionkuuntelijoita, vaan Bauerin työntekijöitä joita ottaa päähän jatkuva Sea FM:stä puhuminen. Jos joku ei puhu, niin trollataan vaikka itse. Yritetään saada omat kanavat näyttämään hyvältä, muut huonolta. Mielellään annetaan ymmärtää, että kilpailijat itse kirjoittelevat kehuja itsestään. Näin me täällä Bauerilla tehdään bisnestä.

        Tässä ketjussahan puhutaan Bauerin radioiden mädätyksestä. Näihin mystisesti ilmestyy aina näitä kilpailevien asemien nostatuksia, joilla yritetään vain saada huomio pois itse aiheesta. Bauerin radiokirjo on valitettavasti täyttä kuraa. Ei sitäkään muuta mielipiteen muokkaukset joillakin mitättömillä keskustelupalstoilla. Itse välttelen Bauerin radioita kuin ruttoa. Tuskin olen ainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään tavallisia radionkuuntelijoita, vaan Bauerin työntekijöitä joita ottaa päähän jatkuva Sea FM:stä puhuminen. Jos joku ei puhu, niin trollataan vaikka itse. Yritetään saada omat kanavat näyttämään hyvältä, muut huonolta. Mielellään annetaan ymmärtää, että kilpailijat itse kirjoittelevat kehuja itsestään. Näin me täällä Bauerilla tehdään bisnestä.

        Älä viitsi jauhaa paskaa ja tekeytyä muka bauerin työntekijäksi, itse olet oikeasti joku fanaattinen seafam-fani, joka on mennyt noin pitkälle sairaudessaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ketjussahan puhutaan Bauerin radioiden mädätyksestä. Näihin mystisesti ilmestyy aina näitä kilpailevien asemien nostatuksia, joilla yritetään vain saada huomio pois itse aiheesta. Bauerin radiokirjo on valitettavasti täyttä kuraa. Ei sitäkään muuta mielipiteen muokkaukset joillakin mitättömillä keskustelupalstoilla. Itse välttelen Bauerin radioita kuin ruttoa. Tuskin olen ainoa.

        Ei ole Bauerin radiokirjo mitään kuraa, kuuntelen Bauerin asemia päivittäin, eniten ehkä Radio Classicia ja voin sanoa että ne peittoaa sun seafm:s 100-0!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Bauerin radiokirjo mitään kuraa, kuuntelen Bauerin asemia päivittäin, eniten ehkä Radio Classicia ja voin sanoa että ne peittoaa sun seafm:s 100-0!

        Sinä taidat nähdä pikku-ukkoja ja Sea Fmmiä joka paikassa :D Classic on myös kuraa. Ilmeisesti juonnot ovat uusintoja uusintojen perään. Et taida huomata, koska et todellisuudessa kuuntele paljoa radiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat nähdä pikku-ukkoja ja Sea Fmmiä joka paikassa :D Classic on myös kuraa. Ilmeisesti juonnot ovat uusintoja uusintojen perään. Et taida huomata, koska et todellisuudessa kuuntele paljoa radiota.

        baueri on niin syvässä talouskuopassa ettei sieltä ole nousua kuin velkarahalla. kalikka kalikka kalahti, koira älähti 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat nähdä pikku-ukkoja ja Sea Fmmiä joka paikassa :D Classic on myös kuraa. Ilmeisesti juonnot ovat uusintoja uusintojen perään. Et taida huomata, koska et todellisuudessa kuuntele paljoa radiota.

        Classic EI ole mitään kuraa! Eikä Classicilla edes ole mitään juonnettua ohjelmaa vaan ainoastaan uutiset ja kerrotaan biisi joka viimeksi soitettiin! Et varmaan ole edes koskaan kuunnellutkaan Classicia! Ja sinä itse taidat nähdä pikku-ukkoja (Eli niitä bauerin työntekijöitä) joka paikassa! Minä en ole noin paranoidi kuin sinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Classic EI ole mitään kuraa! Eikä Classicilla edes ole mitään juonnettua ohjelmaa vaan ainoastaan uutiset ja kerrotaan biisi joka viimeksi soitettiin! Et varmaan ole edes koskaan kuunnellutkaan Classicia! Ja sinä itse taidat nähdä pikku-ukkoja (Eli niitä bauerin työntekijöitä) joka paikassa! Minä en ole noin paranoidi kuin sinä!

        Ne sinun "juontajasi" ovat toistelleet jo varmaan vuosikymmenen samojen kappaleiden nimiä. En usko, että ovat Bauerin palkkalistoillakaan olleet ikinä. Classic on tietokone, joka on unohdettu johonkin pieneen komeroon. Joku sitten fanittaa tätä tosissaan :D Olen itsekin klassisen musiikin kuluttaja, mutta etsin kuunneltavat jostakin ihan muualta. En kehuisi ja vertaisi muihin radioihin, joita sentään tuotetaan suurella sydämellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne sinun "juontajasi" ovat toistelleet jo varmaan vuosikymmenen samojen kappaleiden nimiä. En usko, että ovat Bauerin palkkalistoillakaan olleet ikinä. Classic on tietokone, joka on unohdettu johonkin pieneen komeroon. Joku sitten fanittaa tätä tosissaan :D Olen itsekin klassisen musiikin kuluttaja, mutta etsin kuunneltavat jostakin ihan muualta. En kehuisi ja vertaisi muihin radioihin, joita sentään tuotetaan suurella sydämellä.

        Mutta tyhmempi ei tällaisia asioita huomaa. Varsinkin, jos kuuntelu on vähäistä. Voicekin aikoinaan kokeili jotakin tällaista. Bauerin radio. Kuraa oli myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne sinun "juontajasi" ovat toistelleet jo varmaan vuosikymmenen samojen kappaleiden nimiä. En usko, että ovat Bauerin palkkalistoillakaan olleet ikinä. Classic on tietokone, joka on unohdettu johonkin pieneen komeroon. Joku sitten fanittaa tätä tosissaan :D Olen itsekin klassisen musiikin kuluttaja, mutta etsin kuunneltavat jostakin ihan muualta. En kehuisi ja vertaisi muihin radioihin, joita sentään tuotetaan suurella sydämellä.

        Kun ei paremmastakaan tiedä tai sitten kyseessä on ihminen jolle musiikki ei ole tärkeää. Tällainen ihminen kuuntelee samaa radiokanavaa ja kaiken musiikin lähinnä sieltä. Sitten voidaan syöttää vuoden vanhojakin biisejä tuoreina uutuuksina. Radio Suomella tätä tapahtunut useinkin. Tiedän tämän lähinnä, koska joudun työpäivinä sitä valitetavasti kuuntelemaan.

        Muutama vuosi sitten YLE:n uutisissa myös valehdeltiin. Sanottiin Behm -Hei Rakas kappaleesta tulleen ison hittibiisin suoratoistopalvelun avulla (spotify...)

        Totuus oli kuitenkin 2019 kappale soinut lähinnä Suomipop, Loop ja Kiss vajaa 2000 kertaa alle 3kk aikana. 2019 Behm - Hei Rakas ei kerännyt Spotifyssa lähellekkään miljoonaa streemausta, vasta 2020 nousi miljoonakerhoon. Yle uutisissa siis väitettiin 2020 toukokuussa kappaleen suosion saaneen alkunsa suoratoistosta. 🫠🤪

        VMP 600milj. Yle ja fakat tahallaan tai laiskuuttaan ihan mitä sattuu.


    • Anonyymi

      Ei ole harmainta hajua kuka minkäkin radiokanavan "omistaa", asia ei kiinnosta tippaakaan.
      Kuuntelen radiota päivittäin auton ratissa about 5-10h riippuen siitä missä päin Suomea milloinkin oon menossa. Kanavanvaihdin on ratissa. Jos kanava soittaa peräkkäisinä päivinä samaa soittolistaa, en jaksa kuunnella, vaihdan seuraavalle kanavalla mikä milläkin tien kohdalla kuuluu. Jos tulee pelkkää tylsää puhetta, hyppään alle minuutissa seuraavaan. Pysähdyn sille missä on hyvät jutut ja kunnon musa eli suomenkielisiä tai Chris Rea, Springsteen tyyppistä ulkomaista. Paikallisradioita tulee kuunneltua, niillä on vähän eksoottisemmat soittolistat.

      Kristilliset, ruotsin- venäjänkieliset, rokki "teini"kanavat skippaan saman tien yli, ei jaksa ees sitä yhtä minsaa kuunnella.

    • Anonyymi

      No minä vaihdoin Radio Soi kuuntelijaksi. Monipuolisempi tarjonta, tuoretta musiikkia enemmän ja vähemmän vanhojen puhkisoitettujen hittien kierrättämistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe