Mikä laitetaan syyksi?

Anonyymi

Jos mahdollisesti käy niin, että rokotetut alkavat lähitulevaisuudessa sairastamaan kun heihin on laitettu mRna piikkiproteiini rokote suojaamaan viruksilta luonnollisen immuniteetin sijasta? Mitä luulisitte? Tietenkin syyllinen tulee olemaan jokin uusi tuntematon koronavirus muunnelma, ei rokote. Mitä apua tällaisille uhreille löytyy?

17

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt on niin että täysin oireettomat ihmiset ne vasta totaalisia koronalinkoja ovatkin; saatana heidät vieköön....

      • Anonyymi

        Kiero juttuhan on se, että juuri rokotusten haitat laitetaan varmasti koronaviruksen syyksi, virusraukat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiero juttuhan on se, että juuri rokotusten haitat laitetaan varmasti koronaviruksen syyksi, virusraukat.

        100 000 suomalaista on jo sairastanut koronan päivitetyn tilaston mukaan.
        Silti yksikään ei tunne ainoatakaan sairastunutta paitsi yksi palstan hömelö joka valehteli tunteneensa jonkun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100 000 suomalaista on jo sairastanut koronan päivitetyn tilaston mukaan.
        Silti yksikään ei tunne ainoatakaan sairastunutta paitsi yksi palstan hömelö joka valehteli tunteneensa jonkun.

        Minäkin olen vain lukenut IS:stä noita lukuja. Yhtään en ole tavannut eikä ole kukaan tutuistakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen vain lukenut IS:stä noita lukuja. Yhtään en ole tavannut eikä ole kukaan tutuistakaan.

        En minäkään. Kaikki taudit joita tuntemillani ihmisillä ei ole ollut, ovat valhetta: keuhkosyöpä, ihosyöpä, viherkaihi, tuhkarokko, nielurisatulehdus, skolioosi, katkokävely, huumeen yliannostus... Ihan pelkkää Big Pharma höpötystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään. Kaikki taudit joita tuntemillani ihmisillä ei ole ollut, ovat valhetta: keuhkosyöpä, ihosyöpä, viherkaihi, tuhkarokko, nielurisatulehdus, skolioosi, katkokävely, huumeen yliannostus... Ihan pelkkää Big Pharma höpötystä.

        Minä en tunne ketään joka tuntisi jonkun joka uskoo salaliittoihin. Facessa olevia feikkejä ei lasketa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        100 000 suomalaista on jo sairastanut koronan päivitetyn tilaston mukaan.
        Silti yksikään ei tunne ainoatakaan sairastunutta paitsi yksi palstan hömelö joka valehteli tunteneensa jonkun.

        Minä tunnen useita kuten olen kertonut, joten naurettava väite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tunne ketään joka tuntisi jonkun joka uskoo salaliittoihin. Facessa olevia feikkejä ei lasketa.

        Viherikaihi on nykyään glaukooma.


    • >>>Jos mahdollisesti käy niin, että rokotetut alkavat lähitulevaisuudessa sairastamaan kun heihin on laitettu mRna piikkiproteiini rokote suojaamaan viruksilta luonnollisen immuniteetin sijasta?<<<

      Mitä?
      Eikö ne kuolekaan kahden vuoden sisällä, kuten se nobelisti on julistanut?
      Uskallatko epäillä nobelistin sanoja?

      • Anonyymi

        Ensin kuolemista tavataan sairastaa. Eikä hänkään ole sanonut, että joka ikinen kuolee. Ammut hehtaaripyssyllä taas.
        Mutta hatunnosto valppaudestasi kun päivystät täällä uskollisesti.
        Eihän täällä syntyisi mitään keskusteluja ilman teikäläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin kuolemista tavataan sairastaa. Eikä hänkään ole sanonut, että joka ikinen kuolee. Ammut hehtaaripyssyllä taas.
        Mutta hatunnosto valppaudestasi kun päivystät täällä uskollisesti.
        Eihän täällä syntyisi mitään keskusteluja ilman teikäläisiä.

        "Eikä hänkään ole sanonut, että joka ikinen kuolee."

        Kyllä, ihan jokainen kuolee.

        Ja näin tapahtui myös ennen koronaa, ja tapahtuu ikuisesti koronan jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä hänkään ole sanonut, että joka ikinen kuolee."

        Kyllä, ihan jokainen kuolee.

        Ja näin tapahtui myös ennen koronaa, ja tapahtuu ikuisesti koronan jälkeen.

        Kuolette tekin ei kukaan jää tähän maailmaan . Kaikki kuolee.


    • Anonyymi

      Syökää vaan raakaa kalaa ja majoneesia
      Kanaa ja raakaa lihaa .

    • Anonyymi

      Miksi meitä ollaan nyt tappamassa jollain rokotteella?

      Reilu vuosi sitten palstalla vakuutettiin että meidät tapetaan 5G tukiasemalla.

      Montako kertaa meidät oikein pitää tappaa että kuolemme?

      • Raamatulliset uskovaiset uskovat niin vakaasti useampiin kuolemiin per nokka, kun Raamatussakin lukee: "ja se on toinen kuolema".


    • Anonyymi

      Minkä Salkkarit laittavat syyksi kun ilmeneekin että muutaman vuoden päästä ylivoimainen enemmistö rokotetuista elää ja hyvin? Jatketaanko tuota kahden vuoden määräaikaa kuten Trumpin uudelleen valtaan tuloa? Se ainakin tehoaa. 70 vuoden päästä voitte sanoa että vain hyvin harva piikin saaneista elää vielä eikä yksikään ihan terveenä.

    • Anonyymi

      "Jos mahdollisesti käy niin, että rokotetut alkavat lähitulevaisuudessa..."

      Jos, jos, jos.

      Mikäs laitetaan syyksi kun useista valtioista kuuluu kummia sen suhteen että covid kuolleet ovat 99% rokottamattomia.

      Kyllä sunkin vuoro vielä tulee, älä huoli. Ehkä sitten uskot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe