https://sinenmaa.blogspot.com/2021/01/geneettisesti-toisinajattelija.html
"Kaikki puolueet ovat kuin uskontoja, jotka sairastavat lahkolaisuutta. Jokaisessa puolueessa on erimielisyyttä sen suhteen, mikä olisi paras ja ainoa tulkinta puolueen ideologiasta, jolloin puolueen ideologia ylös kirjoitettuna on suurempi kuin mikään raamattu ja suurenee edelleen.
Ideologioiden esi-isät eivät ole olleet uskontojen tai puolueiden uskovaisia. He ovat ajatelleet asioita täysin itsenäisesti ollen oman aikansa toisinajattelijoita.
Jokainen ihminen on luotu toisinajattelijaksi.
Ihmiskunta voidaan yhdistää vain toisinajattelulla. Vain toisinajattelijat, harha-ajattelijat ja vääräuskoiset voivat omata sellaiset arvot, joiden perustalle kestävä maailman liittovaltio voidaan perustaa."
Gaddafi:
"Jos puolue voittaa vaalit esimerkiksi 51 % äänienemmistöllä, voidaan diktatuurin tavoin toimiva hallinto naamioida helposti demokratiaksi. 49 % kansasta joutuu kuitenkin elämään pakko-olosuhteissa yhteiskunnassa, jonka arvoja he eivät voi allekirjoittaa. Tämä on tyranniaa....
Puolue luo illuusion demokratiasta järjestämällä kokouksia, komiteoita ja kampanjoita. Puolueet eivät edusta kansaa vaan pieniä eturyhmiä. Ne eivät edusta kulttuuria vaan alakulttuuria. Ne ovat kuin lahkoja... Puolueet ovat nykyajan heimoja.
Edustuksellinen ”demokratia” merkitsee pienen puolue-eliitin mielivaltaista voimankäyttöä suhteessa puolueeseen kuulumattomiin ihmisiin.
Puolue väittää edustavansa kansan etua, mutta todellinen demokratia merkitsee sitä, että kansa päättää itse – ei ’edustajien’ kautta...
Hallinnon ongelmaa ei voida ratkaista pakottamalla kaikki ihmiset yhteen muottiin luokan, puolueen, uskonlahkon tai heimon nimissä. Pyrkimykset rakentaa ”demokratiaa” edustuksellisen järjestelmän ja parlamentaaristen vaalien kautta ovat epäonnistuneet."
Puolueet ovat kuin lahkoja
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1706183- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736