Oon muuttamas Korialle, millainen paikka on asua?! Sinkkumies ja naista metsästän, löytyykö Korialta naista 😘 sopii satunnaiseen hauskanpitoon ja rahaa on 🤗
Vastaukset 7
- Anonyymi
Rauhallista on ja jos pitää luonnossa liikkumisessa, niin paikkoja on. Vapaita naisia löytyy. Minkä ikäistä naista etsit?
- Anonyymi
40-50v
- Anonyymi
Täällä olisi 52 v, isolle ilolla antautuva. Kaikki kolot avoinna sulle. Tulethan pian. T: Napan misukka
- Anonyymi
Täällä myös, kun mieheni vehje ei enää toimi. Minut löytää Napanrinteestä. Tule käymään kun tuhkamuna mieheni on töissä.
- Anonyymi
Kyllä valitettavasti olen. Miestäninei kiinnosta enää värkkini ja olen joutunut tyytymään sauvaan. Tulisipa joku viriili mies kairaamaan mua villisti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä valitettavasti olen. Miestäninei kiinnosta enää värkkini ja olen joutunut tyytymään sauvaan. Tulisipa joku viriili mies kairaamaan mua villisti!
Anna osoite, niin tullaan porukalla auttamaan sua ja kerro koska isopäinen miehesi ei ole kotona.
- Anonyymi
Kärpäsiä kesällä suu täys. 🤣
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a429896- 56559
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä163511Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63401